Thursday, May 7, 2009

ADUN NGEH DAN NGA DAH KURANG AJAR MELAMPAU

aku tgk adun dap ni dah melampau sgt lah.

itu baru ada sedikit kuasa ,kalau ada lebih kuasa jahanam negara kita.

siva tetap tak berganjak. dia duduk mcm tokong kat kerusi speaker

marilah kita sama2 berdoa agar dia cirit birit lepas ni

8 comments:

Anonymous said...

butoh la lu melayu upahan bukan mcm saudara yang Berani kena tangkap untuk kebenaran,BUTUH X 10

Cheguman@Demang Lebar Daun said...

Tidak berajakah negeri Perak sehingga sibangsatpun sudah begitu kurang ajar?

SARFAMS said...

Ya, cirit birit...

Anonymous said...

Ngapa tak doa keras kat kerusi tu.Aku rasa tok bomoh silap guna ayat kot?Siva dah melekat kat kerusi.Satu cara jer..angkat ngan kerusi sekali. kemudian mintak kerusi baru..he..he..he..

TAIPINGMALI said...

Sah menunjukkan kebodohan PR..kerana aku kepada arahan speker baru yang menangguhkan sidang,,

epinkluang said...

Tu lah dia Anuar Ibrahim dia akan buat huruhara diperak,lepas ni di penanti lepas tu kelang singga kes liwatnya dibicarakan kalau hakim jatuh hukuman maka dia berkata ini komparasi UMNO.yg penyokong PKR PAS sangup bermatian sokong Anuar atas perinsip demokerasi dan negara islam.Semua yg di buat bukan untuk negara tetapi untuk kepentingan Anuar peliwat negara

Anonymous said...

Tanda tanda kemampusan umno..He he berseronoklah sekarang...takkan kekal lama...rakyat perak takkan lupa ini semua..

oldiestimer said...

yes.. not only Perakian.. but Malaysian will realize how stupid and nonsense PR.. those who vote for PR are dodgy people...