Saturday, May 9, 2009

GANGGUAN SEKS TERHADAP ADUN WANITA OLEH ADUN DAP & PKR


KURANG AJAR !

BIADAB !

BARUA !

Itulah ayat-ayat yang patut diberikan kepada Adun-Adun DAP dan PKR. Tidak kepada empat orang Adun PAS,kecuali Nizar dan Idham Lim.

Sudahlah mereka menyerang Adun-Adun BN di kawasan BN semasa sidang DUN tempohari ,tetapi mereka juga melakukan gangguan seks terhadap Adun-Adun Wanita BN.

Inilah wajah sebenar kualiti wakil rakyat yang ada pada orang-orang DAP dan PKR.

Sebenarnya selepas sidang DUN khamis lepas,saya sudah mendengar cerita berkenaan. Tetapi disebabkan tiada pengesahan maka saya diamkan dulu


Semalam saya berkesempatan hadir ke sidang media oleh Adun-Adun Wanita BN di Hotel Casurina Ipoh dan Adun-adun berkenaan mengesahkan berita tersebut.

Mohon rakan-rakan blogger sebarkan berita kebiadapan mereka-mereka ini.

10 comments:

Anonymous said...

Semua biadap termasuk ADUN PAS.Nizar sepatutnya dapat kontrol rakan2 dia,sebab dia bekas menteri besar.Tapi samada dia tak boleh kontrol atau tak mahu kontrol.
Dengan duduk senyap2 seolah2 beradab tapi membiarkan rakan2 mengganas,ADUN2 PAS pon bersalah.

Anonymous said...

org klate

yg puak kudeta usung siva macam lembu tak biadap ke ?, pat2 piiiiiiraaaaah

ruang bicara faisal said...

anon no 1

bukan semua adun pas biadap pd hari berkenaan

hanya nizar dan idham lim shj. 4 orang adun pas lagi ok.mereka menunjukan sikap yg baik dan matang.

nizar dgn idham lim,kita faham-faham sendirilah

dia pun asal usul datang drp mana ? dia ada darah apa ?

ruang bicara faisal said...

anon no2

memang patut siva dilembukan.

kerena dia telah melembukan perintah mahkamah,kononnya dia lebih berkuasa.

aku berkuasa ! aku boleh buat apa saja !

ha ha ha ha

siva the king

Anonymous said...

org klate

Ingatlah puak2 kudeta, PRU 13, rakyat akan adili kamu sebaik2nya.

dunia ibarat roda, esok lusa kita kebawah pula.....

rahman,ahchong,muniandy said...

biasalah dengan puak2 yg terkenal sebagai penghuni zoo dan badut2 sarkis nih.selambeje rosakkan nama baik negeri perak.hampeh punya PAKATAN RAKYAT.

Hawaii five -O said...

baguslah siva, dah tunjukkan dia lagi power dari Pemangku Raja Perak...nampak siva dan penyokong2nya lupe di tinggal di Malaysia yang mempunyai Kesultanan Melayu...

Kalau nak buat stail mcm republik INDIA, balik jelah sana , bertanding kat sana.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

ambo org kelate....

teruknya. tunggulah pas kelantan akan pecah. sekarang majlis tindakkan rakyat akan bergabung dgn umno dan pas serpihan iaitu anak tok guru untuk PR ke 13... kelantan akan ada parti pakatan ulamak pas kelantan atau PUPK... KELANTAN NI KALAU S 46 SOKONG PAS...PAS MENANG. DULU BERJASA SOKONG UMNO... UMNO MENANG. SEKARANG MTRK, PURK AKAN GABUNG DGN UMNO.... KERAJAAN CAMPURAN LAH.... MB NYA????? TOK HING ATAU MOHD ABDUH KER?

Malaysian-2Day said...

aik! dah la giler kuasa! rupanyer GILER SEKS jugak derang tuh!! haiyaaaaaaaaaaaa!

Anonymous said...

bodoh punye melayu undi PAKATAN RETAK RAKYAT.

sekrang baru padan muka melayu perak. terduduk terus! hahahaha.. undilah lagi anwar aljubri tu... sesuai dengan muka korang wahai orang perok oi!!!!

lain kali jangan lah nak berlagak sombong takbur. kononnye tak puas hati dengan umno. nah, rasakan... bersepah2 negeri ko diporak dek komunis pas,dap,pkr tu.

pas tu dah jadi komunis... alaaa... komunis islam katanya....

pkr tu komunis melayu.... dap? dap tu lah bapak sgala komunis...

suka yek perak jadi cam singapore. nah, baguslah. undi lah lagi PAKATAN RETAK RAKYAT PRU13!!! Sila undi! WAHAHAHAHAHAHHAHA