Wednesday, May 13, 2009

PANASSSSSSSSS BEB !!!

Ada dua berita panas hari ini

Adun PKR Kuala Kurau dan Ahli Parlimen PKR Bagan Serai akan keluar dari PKR.Adun Kuala Kurau ini saya difahamkan terlalu meluat dengan perangai Nizar,kerana langsung tidak berbincang dengan semua Adun dalam kemelut politik di Perak.

Manakala Ahli Parlimen Bagan Serai itu pula ada masalah dengan Ketua Bahagiannya. Difahamkan ketua bahagiannya telah memberi amaran kepadanya yang berbunyi begini 'jangan harap kamu akan dipilih sebagai calon dalam pru akan datang'.

kemaskini @ 2155hrs : Terima kasih kepada Azman kerana sanggup menjadi jambatan antara YB-YB Pakatan dengan BN. Jasamu tetap dikenang.

Berita panas yang kedua pula

SAH ! SAH ! SAH ! blog x-pkr sini adalah dikendalikan oleh seorang Ahli Parlimen PKR yang pro BN. Sebelum pada ini saya ada mendengar tentang perkara ini. Tetapi saya diamkan dulu kerana tiada pengesahan.

Tetapi nampaknya hari ini saya telah pun mendapat pengesahan ini.
Syabas kepada x-pkr. Walaupun anda cuba mengelirukan dengan menggunakan nama bekas pkr,tetapi kami juga cekap mengesannya. Nampaknya mulai sekarang anda kena tukar kepada Y-PKR.

Apa pun ,terima kasih kepada anda kerana banyak membocorkan maklumat dalaman PKR.

10 comments:

Anonymous said...

welcome yunus. kasi ajar sama nizar dan muskam

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

ku terharu.moga ianya akan segera menjadi kenyataan.ameeeeeeen...

Anonymous said...

alhamdulilah, satu rahmat jika benar, biar bersendirian menjadi bebas dari menjerat diri dan mengikut telunjuk org gila kuasa..gilakan kuasa sehingga rakyat DUN sendiri terbiar, ADUN Pakatan yg lain elok lah keluar dari kepompong yg penuh dengan kegilaan dan ketamakan, tak salahkan? Fikir diri sendiri, maruah diri sendiri, kehormatan diri sendir serta rakyat yg memilih kita dari diseret terus oleh orang orang tertentu yg tak de faedahnya...Gunakan kebijaksaan dan ambik pelbagai peluang memohon apa apa peruntukkan untuk rakyat jika BN memerintah walaupun fahaman berlainan...

PNK said...

minta tarik balik kenyataan tuan,
diharap tarik balik kenyataan ini atau kami da sepakat yang kami semua akan buat laporan polis & herat anda ke mahkamah dan kenyataan rasmi memohon maaf... sila tarik balik kenyataan ini.. sebelum terlambat.

Saya Rakyat said...

masa dun perak bersidang, adun dap yang jadi baboon, berdiri atas meja, menjerit macam orang hilang akal. adun pkr dan adun pas (except selembunizar dan idham lim) je yang ikut perangai baboon sekali.

harapnya ramai lah lagi yang keluar. bukan masuk bn pun. agree to disagree la kira.

penyair dari gunung said...

Betul, betul, betul.... YB Parlimen Bagan Serai ni memang dah nazak, kereta pun dah tak berminyak. Pergi mana-mana pun dah naik bas. Mana taknya, yang jadi YB orang lain, yang dapat balak masa PR perintah dulu orang lain. Dah dapat tak bantu pulak YB ni. YB Kuala Kurau pun bermasalah dengan Ketua Bahagian. Dah le tu, baru ni kecoh pulak ada scandal dengan isteri orang.Penyokong kat kawasan mengadu hal nak tolong pun tak boleh. Ni bukan cerita rekaann. Saya dapat maklumat dari sumber yang cukup meyakinkan. Kita sama-sama berdoa dibukakan pintu hati YB-YB ni untuk berjuang bersama UMNO. Reformasi

future said...

JUSTIFIKASI PENGEKALAN DUN PERAK..
JAWAPAN PSIKO HUSAM PADA SULTAN PERAK
----------------------------------
Kita faham akan kekurangan majoriti Kerajaan DAP

thailand ni.. BN mahu saja membubarkan DUN demi

maruahnya.

Pengekalan Kerajaan Perak adalah untuk mengajar

Pembangkang arti Demokrasi di MALAY LAND ni.

Adalah amat penting mengekang Nuar Dari
memporak-perandakan Negara Malaysia berulangkali

agar dia terus INGAT!!!

Sebab beliau adalah makhluk pelupa..

16 Sep 2008 ibarat 13 Mei 1969..bentuk yang

seakan-akan..tapi 'versi' yang berBEZA.
Melayu yang matang tidak akan sekali-kali
melepas lalukan DAP menguasai Negara...

Sekali DAP menguasai Negara, Singaberpura pasti

mengetahui DAP tidak akan berupaya memerintah kerana

akan berlaku huru-hara, perasaan Tanah Melayu

dirampas pasti akan membakar hati Bangsa.. akan ada

ribuan lagi status Tanah2 Melayu akan ditukar status

seperti dilakukan Ngiza Nga Nge melelong Reserved

Malay Land & Agama..

Peluang sekali dalam 1000 tahun ini pasti
tidak akan dilepaskan oleh tentera yang Penasihatnya

pakar trategik Yahudi israel. 2 in one..menghadapi

Malaysia semasa DAP berpeluang berkuasa...
[Kenapa Singapura terus berminat nak 'masuk'
Malaysia agaknya??]

Jika dibiarkan Nuar ulang 16 September
Melayu akan angkat Senjata..kasi musnah DAP yg

mengidam lama Malay land ini yg gunakan nuar sbg
perisai manusia..[So lek dah dedah sket niat mrk

last week..early Mei 09]

Untuk kestabilan Negara Kenyataan Husam (kuda anuar

ni) mesti diserang balas segera.. yg kini cuba psiko
Sultan Perak pula agar rasa terhormat membubarkan

DUN PERAK.. bantu sultan kita segera... agar lebih

bertenaga lawan kerja psiko ini..

ingat..PENGEKALAN DUN PERAK Utk selamat berbelas

negeri dlm Malaysia termasuk Kelantan agar tidak

HANCUR..kasi ingat
disaster nya OTAK nuar ni..
INGAT consequence tadi.. kamipun kira mcm sangup
hayun mesingun.. utk halang DAP ni dr kuasai Negara

kita..

x-pkr said...

blogmaster rbf...

siapa pun anda, terima kasih krn sanggup bersusah payah menjejaki saya!

perjuangan dan matlamat saya jelas! yg benar ttp benar, yg salah ttp salah!

Moga kita terus diberkati....

ruang bicara faisal said...

kepada PNK

terima kasih atas ingatan Tuan.

Pejuang Bangsa said...

TAHNIAH BRO FAISAL ...

SAYA CUKUP YAKIN DENGAN BLOG X-PKR DAN SUMBER2NYA ..

BANYAK MAKLUMAT DAN KEBENARAN NYA MENGENAI SITUASI DI DALAM PKR DAN PR TELAH DIDEDAHKAN ...