Friday, October 9, 2009

NIZAR OII !!! PAS DAH JANGKA KALAH DI BAGAN PINANG





RBF kini di Bagan Pinang sebagai menyambut seruan jihad yang dlancarkan oleh Ketua Pemuda Pas. Sebagai orang Islam kita diwajibkan menyambut seruan jihad dan diharamkan meliwat atau bersekongkol dengan peliwat.

Setibanya RBF disini ,saya sungguh terkejut melihat poster-poster calon Pas. Ianya boleh dikira dengan jari. Yang banyaknya adalah bendera,bunting atau banner yang boleh dikitar semula. Tiada poster-poster calon seperti PRK yang ditandingi oleh Pas di tempat lain.

Pada hemah saya, Pas sudah jangka mereka akan kalah dalam PRK Bagan Pinang,sebab itu mereka tidak mahu keluarkan modal yang banyak untuk kos mencetak poster. Mereka hanya gunakan bahan kempen yang boleh dikitar semula yang boleh digunakan dalam PRK atau PRU yang akan datang.

Walau bagaimanapun kutipan derma tetap dari orang ramai tetap diteruskan atas nama tabung PRK Bagan Pinang. Tapi poster calon buat sedikit sahaja. Baki masuk kantung PAS. Kalau tak menipu,bukan Pas namanya.

Kerana kekalahan telah dihidu ,sebab itulah PAS banyak membuat onar di Bagan Pinang.

Tunggu laporan seterusnya dari RBF di Bagan Pinang.

6 comments:

faisa; said...

takkan aku sorang je yg komen,tak popUlar ke blog lu ni,mcm mana orang nak tahu kebenaran dari blog ni.susahlah macam ni.blog pembangkang pun lagi hebat aku siap hentam kow2 dia orang.kesian lah blog ni.

Dollah said...

Ayah awak dah nak mati pun sibuk nak mengumpat. Lebih baik jaga ayah awak supaya dia mati tak meninggalkan beban dosa anak derhaka

shonzu said...

Hidup RBF... selongkarkan semua auta2 Pengencing Rakyat. Kita lihat sampai bila mereka boleh tipu rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian ini.

PAS 4 all = Israel 4 all
www.israel4all.com

UMNO Cawangan Batu 5 said...

semalam...masa kat kedai tomyam depan kampung..ada 4 ekor jumud pas....foooh..bukannya kerja jadah apa pun....kerja kampung ja....dok bersiap nak pi jadi panglima kat bagan pinang....nak tergelak pun ada...sanggup tu....dari penang ke batang pinang kononnya nak jadi panglima.....kepada rakan rakan di bagan pinang...kalau nampak kereta proton saga plate PBA 1XX2 .. warna putih buruk....sila halau depa..kerana depa peniaga ikan yang busuk...jgn kasi masuk kem umno..depa tu puak jumud pas...

Anonymous said...

woi dollah bodoh, apa kes ko nak sibuk2 pasal ayah RBF? ko pi jaga ayah ko lagi baik laa bodoh...ni blogs dia, suka hati dia laa nak tulis apa pon..kalau dah bodoh macma lembu tu, memang lembu pon...bodoh punya pas lembu!!

rauna said...

semoga allah cabut nyawa dollah secepat mungkin...tak guna dia hidup sebagai jelmaan binatang..atau mungkin si dollah ni anak haram luar nikah yg tak pernah mendapat kasih sayang ibu bapa...