Thursday, November 12, 2009

PANAS ! PANAS ! ABROAD TECHNOLOGY TAJA NIK AZIZ DAN KELUARGA TUNAI HAJI

Panas ! Panas ! Panas !

Memang benar ulama pewaris Nabi, tapi ulama bukan Nabi.

Cakap tak serupa bikin, bikin tak serupa cakap, cakap,cakap,cakap , tak bikin-bikin. Itulah Parti Aslam Semalaysia (PAS)

Kalau Umno buat dia kata rasuah, kalau dia orang buat jadi sedekah jariah. Meludah ke langit kena muka sendiri.

Tahniah diucapkan kepada rakan saya Parpukari yang dari semalam berusaha mencari maklumat siapa penaja Nik Aziz dan keluarga ke Mekah. Terima kasih juga kepada saudara Hanafiah Man dari Agenda Daily kerana banyak membantu kami dalam mencari penaja misteri tersebut. Akhirnya jawapan yang dicari sejak semalam ditemui menjelang Maghrib tadi..

Syarikat yang menaja Nik Aziz dan keluarga adalah Abroad Technology Centre Sdn Bhd yang berpengkalan di Kota Bharu.

Syarikat ini diberi hak ekslusif untuk projek papan-papan tanda dan billboard seluruh Kelantan (mana dasar tender terbuka pak-katan rakyat oiiii....).

Salah satu papan tanda yang yang dipasang oleh syarikat terbabit ialah yang dalam gambar diatas. Semasa pulang ke kampung hari raya tempohari ,tergerak hati saya untuk merakam gambar berkenaan. Pada masa saya rakam gambar berkenaan saya berada di atas motosikal , sementara menunggu lampu isyarat yang masih merah di persimpangan jalan Kg.Sireh dan Jalan Hamzah di Kota Bharu.

Bagaikan saya sudah tahu apa yang akan berlaku kelak. Sedangkan saya tidak tahu apa-apa pada masa itu. Saya hanya merakam secara suka-suka sahaja. Tetapi saya terkejut, tanpa disangka-sangka gambar yang saya rakam tersebut mempunyai nilainya yang tersendiri sekarang.

Saya mendapat berita hari ini,gambar kanak-kanak yang sedang mengaji Quran dalam billboard berkenaan adalah cucu Aziz iaitu anak kepada menantu beliau yang menjadi hantu di PMBK,Ariffahmi. Hebat !

Sekarang sudah terang lagi bersuluh. Nik Aziz telah melakukan kesalahan kerana menerima tajaan daripada pihak yang berkepentingan. Pas jangan cakap banyak lagi,jangan lagi nak menghalalkan kesalahan Nik Aziz.

Nik Aziz harus berundur dengan segera...

Benar sangkaan ku sebelum ini yang Nik Aziz akan mengakhiri karier politik beliau dengan hina...

Ulasan dari Agenda Daily sila rujuk di sini

Lagi cerita bersama rakan saya sila rujuk di sini

41 comments:

Anonymous said...

sape ler punyer blog bangang nih..
mangkaq

Anonymous said...

sok hang mati tak cukup tanah ler sape punyer blog ni..publish cerita bodoh..

Anonymous said...

hoiii..anon bahlol. kalo umno yang buat perkara begini.. ko kutuk sampai tak cukup blog..

sekarang kena ka batang hidung sendiri..baru tau langit tu tinggi rendah...lepas tu bolih cakap pula blog ini bangang..

kalo ko mati..dalam kubur.. ko ni di lilit anaconda..kerana membiarkan ULARMAK yng kau sanjung rasuah dan berbohong.....

lepas ini ko bolih ambil selipar tok guru sesat ko tu..lepas tu ko rendam dalam air dan minum..untuk ambil berkat...

apa macam..pahit rasa nya untuk ko telan ye...

pergi mampos lah PAS..PIS..PUS

Anak Lenggong said...

Apaa...korang ingat pemimpin pas tu suci sangat ke mereka pun manusia jugak sama jee...bab duit...kuasa..semua gelap mata..kalau dibagi muslimah pun lambong ketayap ooo...tapi ni bukan rasuah la tapi hadiah...kah kah kah..bila orang lain buat heboh dibantai tak cukup didalam negara..diluar negara pun dilelongnya...bila kena pada diri sendiri pandai pulak bagi alasan bahawa ini bukannya satu kesalahan..fakwa baru pulak kut..

pakteh adam said...

Anon, Anon PAS!

Sejak dulu kau melalak, melolong, kata orang tu najis, sampah, kaki rasuah.... aku nye pemimpin 1st class, islam, pewaris nabi, suci, tak ada bandingan... siap boleh buat sembahyang haajat mintak gempa bumi macam kat indon ... nak tau tak? majority termasuk kafir laknatullah di malaysia ni senyum kambing,...sebab depa kafir tu lebih dahulu tau rahsia orang orang ular-mak ni.

sekarang, tak kan setakat tu jer komen kau orang. Itu budak tak sekolah pun boleh cakap. Mana hujah2, gambar super imposed (walau pun superimposed hasil nukilan pelaku sek bebas tian chua tu macam sial, tapi kau orang pakat pi jaja kehulu kehilir...gambar dah ada sebagai bukti pun orang umno tak mahu mengaku!!.

Pada pemikiran aku ehsan dari yang Maha Mengetahui, tuhan (tuhan kami Allah yang Satu, kalau kalian nak tau, bukan Allah yang Brother Khalid Samad nak suruh kami percaya, woookay!!) sedang menunjukkan sedikit demi sedikit, bahawa doa orang yang diinaya oleh kerakusan gerombolan pemimpin yang bertopeng manusia pada satu masa dahulu itu ada kebenaranya.

DR 1221 said...

salam
inilah hakikatnya parti pas, tidak boleh dikritik, apa yg dilakukan semuanya betol, yg tak betol terkial2 cari alasan.
syabas anon 1127, andalah yg paling cerdik sekali.

Orang Muda said...

rasuah,rasuah..bro ade wat myspace x?need help

Abas said...

Tuduh UMNO gila projek..
CIIRRITTTTTTTTIII

Tuduh UMNO kroni...
Puuuuuukkkkk*******

Tuduh UMNO rasuah....
Pooooooooodddaaahhhh

Bro:
Dulu lain sekarang lain,
Itulah PAS tak guna sesen.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM.

JGN SILAP ITU BKN RASUAH..TAPI SODOKAH JARIAH JMBTN KE AKHIRAT MUDAH.

kadiology said...

hehe. puak puak jumud pas dah takleh nak jawab rashuah tok guru depa, pi tuduh blok ni plak bangang.

mutiara zaman said...

hai maner blog ger pas komen lah pasal ni
naper semus membisu jer?
ni sedekah jer rasuah?
jawap lah semua boger pas -parti ajaan sesat
----peercaya nik ajis akan dapat pahala bersor bro guna duit sponser pg haji ni...
bagus lah tgk kitab pas buat ker tu....

rijal said...

Tuan punya blog,

Paling kurang anon sokong yang menyokong Islam.. Bertindak cuba ikut Islam.. paling kurang kena tempias Islam.. Kalau tak dpt masuk syurga.. dpt bau syurga pun ok jugak..

Jangan dok sokong UMNO yang dah sah, sesat lagi menyesatkan..

Petikan kat bwh.. ucapan Haji Hadi baru-baru nie.. untuk ingatan tuan punya blog dan pembaca dan penyebar...


Firman Allah SWT, “Dan siapakah lagi yang lebih indah cakapnya termasuklah lisannya daripada orang yang menyeru kepada agama Allah juga beramal dengan amalan yang soleh seraya menegaskan sesungguhnya saya termasuk dikalangan orang-orang menyedari Islam adalah sebenarnya.”

“Sesungguhnya, penyampaian melalui tulisan yang dicatit lebih berpanjangan dari ucapan yang diungkapkan. Maka, peranan ICT dalam menegakkan Islam sangat besar.

Terutamanya, teknologi maklumat menjadikan dunia yang lebih luas ini seolah perkampungan yang sempit.
Maklumat disebarkan dengan mudah, dicapai dengan mudah, maka kita juga menjadi sasaran.
Bukan sahaja kita menunaikan tanggungjawab menerang, tapi kita juga diserang. Disini, kita memerlukan kebijaksanaan dalam menangani keadaan semasa.
Kita diwajibkan untuk menggunakan uslub menerang lebih banyak daripada menyerang kerana matlamat kita adalah untuk menyelamatkan manusia.

Bukan untuk menuduh dan menghukum orang walaupun kita boleh menuduh dan menghukum orang itu.

Sekiranya menuduh dan menghukum itu membawa fitnah maka dosanya adalah besar. Sila buka kitab Riyaadus Solihin. Terjemahannya ada dalam bahasa kita. Imam Nawawi menyebut satu hadith dimana Rasulullah SAW diwahyukan melalui mimpi. Mimpi seorang Rasul adalah benar dan wahyu daripada Allah.

Rasulullah SAW melawat neraka dan dilihat mereka yang diseksa dalam neraka itu, orang yang berzina dan memakan riba’ dan menyebarkan maklumat yang buruk sehingga perbohongan itu tersebar dengan luas, apatah lagi maklumat itu menjadi fitnah.
Dilihat seorang yang disangkut dengan penyangkut besi didagunya menembusi pipi dan mata diseksa didalam neraka, bila ditanya siapa itu, itulah penyebar maklumat bohong diseluruh pelusuk.

Disini, memberi peringatan kepada kita betapa kita perlu berhati-hati, apatah lagi kita adalah parti Islam yang menjadi model dan dilihat oleh orang lain.

Kesalahan satu titik dianggap kubah yg besar. Kesalahan yang kecil dibesarkan laksana bukit yang kukuh. Apa yang betul ditutup dan kita perlu bersabar dalam melaksanakan tugas.

House PK said...

Bro RBF, kau tengok perangai PAS yang macam sial ni, tok guru depa dah kantoi masih nak berharamjadah lagi depa ni!

Anonymous said...

Perangai org PAS PIS PUS mmg camtuh..bila kena btg pelio eh eh batang hidung dia mana mau mengaku..benang yg mmg dah basah lenjun tuh pun susah payah dornag nak tegakkan jugak!!

Jeffry said...

SLM BRO..ANAK MENANTU DAH JADI ANAK HANTU. HABISLA HANTU2 KT DUNIA NI X BLEY CARI MKN LG. SAPE CKP ULALAMAK PAS TAK PANDAI RASUAH? BILA BUKTI DH TERBENTANG DEPAN MATA JGN HARAP LA PUAK PAS NAK PECAYA

matamata said...

Bukan takat jadi hantu...dah jadi iblis,kalau org umno buat tu smua salahhh...kalau dorang buat yg salah pun kira betul belaka dan dapat pahala!!. HamPas2 smua memang x bleh tegur, da dasar otak kerbau balau, tetipu ngan amalan sendiri..rasa diri cukup best...maklumlah dah dijamin syurga.

Anonymous said...

Salam en rijal dan jugak salam utk semua.
Terima kasih utk rijal yg menasihati kami utk jadi insan Islam yg sempurna. Diharap dalil2 yg diberukan tu ditujukan utk seluruh umah Islam tanpa mengira parti politik UMNO, PAS atau PKR.

Jika dilihat sebelum PRU12 lalu, ruang2 blog dipelopori oleh penyokong2 pembangkang. Hanya segelintir penyokong UMNO/BN mempunyai blognya sndri. UMNO/BN byk menggunakan media arus perdana bagi menonjolkan diri.

Dua aliran media yg berbeza ini nampaknya lebih berpihak pd pembangkang kerana melalui media perdana, UMNO/BN tak boleh terlalu agresif menangkis serangan dari blog pembangkang.

Melalui media ini, UMNO/BN hanya cenderung utk memberitahu rakyat tentang usaha dan pencapaian2 kerajaan utk kepentingan rakyat.

Tapi sebaliknya pembangkang melalui blog2 mereka menyerang UMNO/BN bertalu2 tanpa risau ianya ditepis dan diserang balik oleh UMNO/BN. Tanpa kerisauan ini, mereka bebas mengeluarkan fitnah2. Seperti yg telah dihalalkan oleh Ulamak mereka, blog2 pembangkang juga gemar menggunakan bahasa2 kesat dan kotor. Tertarik dgn gaya bahasa seperti ini, golongan2 muda mudah dipengaruhi.

Natijahnya, UMNO/BN telah kalah di Penang, Kedah dan Selangor. Kesilapan besar UMNO/BN adalah gagal menguasai media. Unit penerangan mereka tidak berusaha utk menangkis serangan2 fitnah pembangkang.

Dari pengalaman dan melihat kejayaan pembangkang ini adalah kerana blog2 mereka, Alhamdulillah hari ini penyokong2 UMNO/BN bangkit semula. Terima kasih kami ucapkan kerana dgn adanya angkatan blog2 pro UMNO/BN ini telah sedikit sebanyak menyedarkan kami sebagai rakyat bahawa PAS bukannya maksum, PKR lebih korup berbanding BN dan DAP dgn anti Islamnya tu.

Serangan2 pembangkang mudah dijawab. Jawapan bukan sekadar menangkis tuduhan, malah dgn bersandarkan fakta, blog2 pro UMNO/BN berjaya menyerang kembali. Seperti diduga, serangan2 UMNO/BN ini dijawab dgn kata2 hina, caci cerca dan carut tanpa apa2 isi yg berfaedah pun.

Tahniah blogger2 UMNO/BN sekalian.
Moga Allah sentiasa memberkati usaha dan kejayaan kita, InsyaAllah.

*aliffnajmi

Local Fighter said...

To RBF dan Jefry,
Macamana anak menantu tak jadi hantu. Mertua pun sanggup kawan dengan syaitan nak tumbangkan dan hina saudara semuslim(UMNO)..
hehehe..

kesian Nik Aziz, dihujung karier politik, lebih banyak mudharat daripada manfaat!

hari tu keluar darah ikut mulut, ni keluar darah dari mana pulak!

Anonymous said...

ari tu keluar darah kut mulut..
Ari ni keluar darah kut bontut...
Ari tu umno rasuah..
Ari ni Pas kira hadiah..

putraminang said...

Semoga kemenangan kebenaran milik pejuang Islam!

Pergi jahanam dengan kebangsaan!!!

ALLAHUAKBAR!!!

karisma said...

Apa la cakap pasai agama handai,org lain semua tak betoi,la ni hang dok anak beranak rembat org bg pi mekah,dulu hangpa ejek video linggam dgn hakim yg pi australia,ni apa dah jadi,MB Kelantan lebih teruk lagi,hampeh betoi,harapkan pagak pagak makan padi

Asyraf said...

Assalamualaikum..sm0ga Allah mncucuri rhmti saudra. Firman Allah: whai org2 yg briman!jka ses0rg yg fasik dtg kpdmu mmbwa suatu brita,mka telitilah kbenarnny,spya kmu tdak mnimpakn ssuatu kaum dgn prkara yg tdak dingini-dgn sbb kjahilan kmu mgenainy- shgga mnjdkan kmu myesali apa yg kmu tlah lakukn. (Al-Hujuraat ayt6) sblum sy mmbri k0men.. Whai umat Al-Quran mri la kte mrenung mkna ayt Quran d ats.Allah tjukn ayt ini tuk org2 briman.sm0ga kte trmsuk dgn org2 briman.. Ssuatu brita yg xthu kes0hihan adlh xwjar bg kte umat islm myebrkn brita yg smar2 or dgn bhsa brlapikny brita ftnah.. Nauzubillah.. Jka apa yg saudra luahkan prkara yg bnar..alhamdulillah n thniah krna saudra mncegah kmungkran..ttpi jka apa yg saudra ktakn brunsur khianat n dusta..sy d0akn saudra dpt pngmpunn dri Allah.n m0ga saudra brhnti dri myebrkn brita brunsur ftnah. InsyaAllah siapa d phak yg bnar akn dtnjukkn Allah..

Asyraf said...

Byk k0men myatakn org pas pnakut..jd xslah skirany saudra myiarkn k0men2 yg myebelahi pas..bukn hny brani myiarkn k0men dri sblah phak n mnapis hnya k0men yg mncerca umno dsiarkn.mf klu trclap ckp..Brani krna bnar..wlaupn phit. 2 prinsp saudra. Jdlah se0rg yg jujur. Wsalam

Anonymous said...

sABAR SEMUA.....BWK BERTENANG..BARU DOK SIASAT JE...X TAU PEPE LG...KALAU SALAH TETAP SALAH...KALAU X SALAH ALHAMDULILLAH...KITA TUNGGU SJE

adioslos said...

dulu ckp pak lah dgn kj...padan la muka diorg.. biar taik lembu terpalit kt muka diorg ni. x kemana alimnye kalau smpai 18 thn gile kuasa mesti ada kes benda lain..tup tup satu persatu meletup. kita tunggu je kuasa Allah kpd mereka.. paku dulang paku serpih...hehehehe mampus la u all setaaaaaaan... salam

aliffnajmi said...

Kesian lak aku bila dpt tau Nik Ajis batalkan hasrat di ke Mekah tu.
Rasa bersalah pun ada. Iyer lah disebabkan kita bongkar hal ni, dia tak dapat buat ibadah yg mulia tu.

Namun, bila difikirkan balik, Alhamdulillah...sekurang2nya pembongkaran ni dpt mengelakkan Nik Ajis dari termakan suapan hasil dari sumber yg meragukan.

Sponsor yg lepas2 tu kita redhakan jer lah ek? Penyokong mereka percaya Nik Ajis ni maksum.
Semoga Allah memberkati kita semua, InsyaAllah.

Shifu67 said...

emmm.... diorang buat gini tak pe... pasal diorang dekat dekat syurga... syurga mana..... tak tahu laaa

Anonymous said...

blog paling bangst,berkata bohong dan fitnah setiap masa. semuga apa yang dikatakannya itu berbalikkan oleh Allah ke atas jala jemalanya.

rijal said...

*alifnajmi,

Jazakallah atas balasan komen.. apa yang penting bagi kita sebagai blogger, melihat peranan kita dalam menyampaikan yang Hak yang menyatakan yang batil.

Bukannya kita terikut-ikut dengan taksub kita semata-mata.

Ingatan Haji Hadi bukan sahaja menjadi ingatan untuk orang PAS semata-mata, tetapi semua Ummat Islam yang sayangkan agamanya.

Semoga Allah meletak kita sebaris dengan hamba-hambanya yang bertaqwa dan yang diterima amalannya..

Anonymous said...

buat brader2 yg bg komen berjela2 tu....

kalu setakat nak cut paste jek, tapi tak nak paham maksud nye, tak nak amek pengajaran, or amek sekerat2 jek, tak yah la bro...

takut sok2 kang sekerat jek pi syorga, sekerat pi nurakaaa!!!

Anonymous said...

Salam:
wa dulu ya, pangkah itu gambar bulan, gua ingat itu pas banyak bagus. Tapi bila gua tengok itu Pas sekarang, wah, banyak teruk lah.Itu Nek Aziz cakap , buat perkara yang orang umno buat, dia cakap tak apa.tapi bila orang umno buat, wah dia cakap rasuah. Oi mana boleh ini macam.Aya...wa bingung leh.

X-BN said...

Dah tengok Video Bala? RM 5 juta je bukan banyak.

Anonymous said...

anon 11.06

apa yang berlaku kini apa yang dibuat telah dibalikkan Allah ke atas jemaah PAS

doa menzalimkan orang oleh ahlipas telah tebalik kepada mereka sendiri ..

wallahualam

Anonymous said...

owner blog ni anak haram...

latif2710 said...

aku ni ex org kuat UMNO. 18 tahun aku dgn UMNO. pernah menjawat jawatan yg boleh tahan tinggi dalam UMNO, bagi mereka2 yg merasa UMNO tu bagus n suci biarkan jelah.. nanti mereka akan tahu sendiri barah yg ada dalam tubuh UMNO tu sendiri.. yg pasti Malaysia akan hancur x lama lagi jika terus di perintah oleh org2 UMNO. selamat maju jaya.

abbi balqis said...

bullshit.. pendedahan yg tak masuk akal.

Asyraf said...

Assalamualaikum wbt..sm0ga kte smua sntiasa d syngi n d rhmati Allah..amin. Dsini sy nk brk0ngsi sdkt ilmu ngn smua saudra2 se islam. Kata imam ghazali ad 4 g0l0ngan yg mmusnahkn Islam.
1-ses0rg yg thu Islam ttp xnk mlaksnaknnya.
2-ses0rg yg jhil tntg islam tp mlaksnaknny
3-ses0rg yg xthu Islam n x mlaksanakn.
4-ses0rg yg mghalang org lain yg ingn mlaksnakn Islam.
Sm0ga kte umat Nabi Muhammad xtrmsuk dlm g0l0ngn2 yg mmusnahkn Islam.. Tmbhn,pringtn kpd ssiapa yg mghalang org laen tuk mlaksnakn Islam mrupakn sburuk2 g0l0ngn n dlaknat Allah..nauzubillah. Islam 2 ssuai tuk spnjg zman..Islam 2 lengkp..xtrbtas..ssuai dri smua segi..smada ek0n0mi,prundgn ssuai tuk org bukn Islam d ngara Islam..
Bg ssiapa yg mn0lak or xmnerima t0tal Islam..cubalah kte brfkr sjenak..xtrasa mlukah hdup d dnia dgn nkmat pmbrian Allah? kte brnfas pn atas keiznan Allah..
Firman Allah: Jka kmu ragu2 tntng Quran yg Kami trunkn kpd hamba Kami(Muhammad),mka prbuatlah olehmu satu surat seumpmanya dan pggllah sksi2mu laen dripda Allah,jka kmu org yg bnar. Klau tdak kmu prbuat dn xkan dpt kmu prbuatknnya,mka tkutlah akn api nraka yg dnyalakn dripd mnusia dn batu2,dsdiakn utk org2 yg ingkar(kafir). (Al-Baqarah ayt 23-24).
mri2 kte smua umat akhr zman brmuhsbah diri..ingtlah yg kte brasal dri air mani yg hna..btapa krdilny dri kte. Xckupkh dgn bala kpd umat2 trdhulu dri Allah sbgai pngajarn kpd kte..ayuh smua umat islam bngkit lah! Islam msti dtgakkan d muka bmi Mlaysia ini.. Sm0ga pnd0k0ng2 islam drhmati n dprmudhkn..amin.

Asyraf said...

To aliffnajmi
Assalamualaikum..sunggh bek pkerti saudra krna msih ad sfat kmanusian pd org laen..thniah n alhamdulillah. Xprlulah anda nk ksiankn pd Tok Guru Nik Aziz..gunalh nkmat mlut pmberian Allah ke jaln kbaikn.. Ape prasaan saudra ble org mmanggl dgn nma yg bruk pda Ibu bpa saudra. Sape sbnarny nik ajis? Kwn saudra..? Pggl lah org dgn sbek2 pgglan i2 mulia d cc Allah. Tuk pgathuan saudra.. Tok Guru bukn mksum..dia jgak mnusia biasa.. Hnya Nabi Muhammad yg mksum. Gunalah mlut pmbrian Allah sbekny sblum d trik Allah. Firman Allah: Maka jadilah ssuatu prkara dgn izin Allah.. Ingtlah saudra..kte mgaku umat Nabi mka jdlah pgikut yg brcirikn sfat2 Nabi.. Mf klau trksar bhsa. Ad yg kurg dri klemahn sy sndiri..sm0ga saudra dlm rhmat-Nya. Wsalam

Kadir Doyok said...

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud, “Berhadiah-hadiahlah antara kamu kerana dengan itu dapat menambahkan kasih sayang antara kamu.”

Apa salahnya menantu Nik Aziz diberi tender papan iklan tersebut jika beliau layak?..Ini bukanny kroni..kroni bermakna apabila sesuatu projek itu diberikan kepada org yang tidak layak..

Sebagai contoh, bagaimana sewaktu zaman pemerintahan Rasulullah SAW dulu...yang menggantikan Rasullalah ialah Abu Bakar yang juga bapa mertua nabi..kroni tu..

Selepas Abu Bakar, Umar Al-Khattab telah menggantikannya diikuti dengan Usman bin Affan dan juga Ali Talib..semua itu adalah kroni...

yg menjadi topik di sini ialah layak atau tak layak seseorang itu..

Anonymous said...

faisal rohban, layak ke hang menulis begini.sampah betol hang ni. 'dosa' hang yang tuuuuutt tu pun belum tentu Allah dah ampun la ni hang nak menokok dosa memfitnah pulak ya.

hang silap la mangkuk....bukan syarikat billboard yg taja tok guru tapi individu yang sekian lama bersahabat dgn nik aziz dan dah selalu taja dia ke mekah....hang tak tau cerita lagi kaa?

hang baik taubat dgn Allah dari kerja2 jahat. jangan cuba nak aibkan orang...hang sanggup nanti Allah buka aib hang ????

Anonymous said...

Sepatutnya tok guru tu turun tangga kpl terbang terus digari oleh SPRM
Baru padan muka.
Melayu ni masih ada kesian lagi
bongkar awal...10 kali haji/umrah pun tak guna
Tok guru setiasa menyeru umat /rakyak insaf.
kali ni berjuta rakyat gesa tok guru insaf...balik kepada isle !