Monday, January 4, 2010

JOM HALAU ELIZABETH WONG DARI SELANGOR



Di Sinar Harian muka depan hari ini (04.01.2010) terpampang satu tajuk di bahagian atas berbunyi 'Pakatan Rakyat berazam halau BN dari Selangor' - Elizabeth

Elizabeth Wong dalam satu ceramah di Hulu Selangor dua malam lepas berkata Pakatan PKR,PAS dan DAP berikrar untuk menawan kesemua kerusi parlimen dan Dun sekaligus menghalau BN dari Selangor. "Kita akan halau BN dari Hulu Selangor hingga ke Sungai Bernam" kata Elizabeth Wong.

"Cinabeng kau ! Kau cina Ipoh datang ke Selangor nak jadi kurang ajar. Kau nak halau anak-anak jati Selangor ya. Memang sial kau". Kemaluan sendiri yang kotor , penuh berbulu sudah terpampang ke seluruh dunia ,lagi cuba nak tunjuk lagak. Ternyata manusia macam ini memang muka tak malu. Muka ditampal dengan kulit babi.

Ayuh kawan-kawanku sekalian mulai sekarang mari kita mainkan balik kisah Elizabeth wong dan kita halau dia dari kerusi exco Selangor. Gunakan kuasa kita sebagi blogger untuk menjatuhkan dia.

Ini tekad saya. Samada saya pasang orang atau saya buat sendiri atau kawan-kawan juga ingin buat saya tak kisah atau kita buat sama-sama

1) Cari di mana Elizabeth Wong ada majlis bersama orang ramai dan ada pegawai-pegawai kerajaan bersamanya.

2) Pergi ke majlis berkenaan. Jangan ganggu ketika majlis sedang berlangsung.

3) Selesai majlis ,ketika beliau bersama dengan kakitangan kerajaan dan orang ramai, anda atau saya datang bersalam dengan beliau kemudian kata "haiya yb, lu punya bulu banyak tebal woooo....sudah cukur ke ? Banyak kotor lah yb"

Bagi dia malu cukup-cukup depan kakitangan kerajaan dan orang ramai. Atau pun jika terjumpa dia dimana-mana sahaja,samada di pasar ,pusat membeli belah atau mana-mana laungkan sahaja "exco bogel" atau "yb bogel" atau tanya dia "sudah cukur ke" ?

Begini saja cara nak ajar manusia macam ini. Manusia yang tiada moral pun duduk lagi kerusi exco. Sudah lah tiada moral, bukan anak Selangor pula. Buat malu nama Selangor sahaja.

Sama-sama kita tengok, samada dia atau BN yang terhalau dulu dari Selangor. BN susah payah bina kemajuan Selangor, tiba-tiba dia yang baru datang tak sampai dua tahun nak halau pula. Saya tidak kisah jika dia kata "kita nak kalahkan BN di semua kerusi" tapi janganlah guna perkataan halau. Itu sudah kurang ajar. Kebanyakan wakil-wakil rakyat BN di Selangor adalah anak jati Selangor. Kau orang luar ,tiba-tiba nak buat kurang ajar pula. Orang yang kurang ajar ,kita perlu ajar cara kurang ajar.

12 comments:

Anonymous said...

cukur jangan x cukur.. ;)

Anonymous said...

biasa laa rbf...keturunan dap kan..tak ingat ke sapa yang cakap nak halau orang melayu dari ini negeri?

ZAFAN said...

Bunyi ganas betul dia nak halau BN..Apa kata kita ganaskan dia biar dia keluar Selangor sebelum PRU13 nanti..Orang tak bermoral dan tak sedar diri macam Elly ni sungguh tak patut menjadi pemimpin..

Anonymous said...

Salam RBF.
Semoga berjaya.

Anonymous said...

OK kawan2 mari kita cukur PR dari selangor dan Elizebeth Wong lak tolong cukur sendiri lu punya lumput.Kalau mau lumput lambat panjang jangan cukur kasi taluk lacun ma

Anonymous said...

aku baca sinar tu memang sakit hati betul la..

dasar ketiak hitam!!!..

Anonymous said...

halau je keturunan komunis nie dari Malaysia.
DAP = KOMUNIS = BABI

Anonymous said...

Itu maksud secara tersirat, halau Melayu dari Malaysia jika DAP menang?

Anonymous said...

tu pasal perangai betina kafir ni macam syaitan pasal bulu nya lebat tempat banyak syaitan2 bergantung

Anonymous said...

aku mmg pantang jenis tak cukur ni beb... potong stim! bau mesti mcm tungkik!!!

Anonymous said...

kepada insan2 kat luar sana, walau hebat macam mana pon berhujah, berpidato, atau buat keje tahap excellent, tapi kalau moral tahap nuwar dajal, lupakan jer laa nak jadik pemimpin..

Anonymous said...

Walaupun PAS kata,lantak le dia ,nak tonggeng ke,nak tigershow ke dll,tapi PAS kena ingat yg dia adalah wakil bagi rakyat dan kepunyaan rakyat.
Jadi kalau pemimpin idola rakyat ,pemimpin kena le bersih.Bukannya pengotor luar dalam,mengalah hutan banat.

Itu yg dibanggakan oleh melayu PAS/PKR.(BINGAI TAHAP GABAN)
Memang korang parti tak bermoralll

by aramak