Monday, January 4, 2010

NIZAR MEMANG BIOL

Sebelum anda baca yang lain sila rujuk link ini terlebih dahulu

Setelah lama mendiamkan diri ingatkan dah pulih. Rupa-rupanya masih sama lagi. Nampak gayanya kena mandi dengan tujuh baldi air Sungai Ganges dan dicampur dengan limau purut gamaknya.

Rupa-rupanya teruk juga ya penyakit kalau seseorang hilang jawatan MB. Tapi,nasib baiklah, Tajol Rosli, Khir Toyo, Koh Tsu Koon, Mahadzir Khalid tidak jadi begitu. Ternyata iman mereka berempat lebih kuat daripada iman orang dalam gambar diatas.

Gambar diatas saya petik dari Sinar Harian hari ini. Dirakam pada sabtu lepas dalam satu majlis dialog di Shah Alam.

Datang dialog pun berkot dan bertali leher juga walaupun pada hari cuti. Ternyata biolnya susah untuk diubati. Makin hari makin biol.

11 comments:

Jeffry said...

KEHKEHKEH KIOKKK PECAH PROT AKU BACE WEIIII!!!. SIAN BTUL TENGOK MALAON TU BROO!. SAWAN VAVI TAK ABIS2!! ALANG2 DH PAKAI KOT TU BWK LA KOLE SKALI! KEHKEHKEHKEH ADOIYAIIII

Anonymous said...

memang gila kuasa tul....

islam pas menggalakkan ahlinya gila kuasa hahahaha

sudah2 la tu... org pas nie memang over betul nak duk ikut budaya asing, kalo yang berjubah tu mengalahkan orang arab dan kalo yang berkot siap tali leher mengalahkan orang putih hehehehe memang over ler org pas nie

Anonymous said...

Nizar tu kasim le.
kasim dah mati. sakit jantung sebab tak dapat jadi wakil rakyat. tak lama nizar pun macam tu juga.

Panglima Perang Cyber said...

tak baik kita gelakkan orang...tetapi masalahnya saya dah tergelak hahahaha...

sinis betul lah tulisan ko RBF...

mana gambar di mahkamah semasa penghakiman hari tu ?

opppss kalau boleh kenal hakim yang putuskan kes tu kan bagus..

senang nak minta autograf...hehehe

Anonymous said...

kesian kawan tengok mamat terencat akal ini. Kenapa orang macam gini masih bole jadi pemimpin dari Parti yg kata Parti Islam. Gara2 kehilangan kerus empok MB dan kereta Camry, seperti monyet kehilangan pisang, meroyan dan terencat akal tahap kronik. Mamat komunis ni, sudah sepatut masukan di tanjong rambutan. Gara2 mamat ini Perak menjadi huru hara. Kerana perangai dan gelagat mamat ini orang2 PErak dipinggirkan, sedangkan orang2 biaDap di utamakan. Tanah nenek moyang bangsa sendiri yg telah bermandi peluh dan darah mempertahankan dan memperjuangkan agama, bangsa dan tanah tumpah darah, melawan jajahan, jepun dan komunis, tetapi bangsa sendiri di pinggirkan, tetapi demi kerusi empuk, demi kereta camry dan temolok pewot kembung sendiri dan anak2 dan isteri, beliau sama dgn Parti Ajaran Songsasng sanggup bsengkongkol dgn biaDAp dan BABI yahudi, dan akhirnya orang2 penyokong kuat biadap komunis, tanah nenek moyang yg berjuang bermati matian, diberikan percuma kepada bangsa lain. ishh ishh ishh ishh ishh ishh sungguh busok, hasad dengki dan terencat sungguh mamat ini. Jangan ada anak2 bangsa membesar menjadi seperti mamat terencat akal ini, pengkianat bangsa dan agama. Pokemon betul!!!

Anonymous said...

dia guna gel apa untuk gel dia punya kepala? hahahahaha betul betul STRONG kekekeke

Maybe he can become spoke person for GASBY hahahahahahha

Yob gebang said...

hahaahaha..mungkin dia hilang ingatan buat beberapa minit..

Anonymous said...

jauh gile die menagih simpati smp shah alam tu...

kat Perak dah takde modal dah ke?

nampaknye mmg org Perak tak suka kat die & Pakatan Haramjadah...

tu yg smp shah alam cari modal nk tagih simpati...

Makhluk Halus said...

Ingatkan...aku nak komen juga pasal si Nizar tu, tapi kau orang dah bagi banyak sangat kesian pulak aku. Nak buat macam mana kalau akal dia dah terencat. Perkataan paling sesuai KESIAN DIA..

Anonymous said...

mengapa tidak:)

Anonymous said...

Bukan apa, masa dilantik jadi MB Perak dulu, si Nizar Bintang Tiga dah tempah banyak pasang kot. Jadi dia belum puas pakai kot yang dah ditempah tu. Dari dok berabuk dalam lemari, baik dia pakai saja. Jangan terkejut pulak nanti terserempak dengan Nizar kat pasar malam di Silibin, Jelapang maupun Meru dia jalan-jalan "beramah mesra" dengan penjual-penjual di pasar malam siap dengan kot dan bertali leher... hihihihih