Friday, January 1, 2010

P/RAYA KECIL DI HULU SELANGOR

Satu berita yang baru diterima. Kemungkinan akan ada satu prk di Hulu Selangor. Ahli Parlimennya ,Datuk Dr.Zainal dijangka meletak jawatan.

Perkara tersebut dijangka akan diumumkan dalam satu majlis ceramah yang akan dihadiri oleh Anwar Ibrahim dan Khalid Ibrahim malam esok di Hulu Selangor.

Dr.Zainal dikatakan gagal menjalankan tugas dengan sempurna kerana sakit.

Sama-sama kita tunggu nanti samada berita ini benar atau tidak.

6 comments:

mrcharm said...

Alhamdullillah lar jika ia benar. KAMI- Kesatuan Anak Anak Muda Islam Perak menawarkan diri untuk turun padang dalam memberikan penerangan ttg pentingnya Ukhwan Persaudaraan Sesama Islam dan Melayu. Hanya Islam dan Melayu yg kuat bersatu jer dapat berjuang dalam satu wadah dan sekali gus memperkasakan Islam di bumi bertuah ini.

Untuk itu, Ingat wahai Bangsaku Melayu dan Islam, kita semua WAJIB untu mempertahankan ISLAM, dan hanya parti Melayu yg kuat dan gah sahaja yg mampu mentadbir dan menyatukan Melayu dan mempertahankan ISLAM. Agak rasa dukacita dan terhina, apabila sambutan tahun 2010 ni disambut dengan tempelak kemuka setiap jiwa Melayu Islam kerana NAMA Suci ALLAH telah dipersenda oleh kaum kafirun dan menerima sokongan dari parti-parti durjana Melayu spt. PAS & KeAdilan.
Semua umat Islam WAJIB mempertahankannya, seumpama Bangsa Palestin berjihat untuk pembebasan Baitul Mukaddis.

SEWLAMAT BERJUANG DEMI ISLAM!!!!!

Jeffry said...

AKU DH READY BRO!!!...ANY TIME!!

hanizam said...

kalau betul berita ni, makin panaslah PR untuk cari modal supaya kerusi ni dapat dikekalkan....

nilah masanya semua blogger yang menyokong BN untuk sama-sama berganding bahu supaya kemenangan di Bagan Pinang akan terus berjangkit ke HULU Selangor...

kalau strategi betul, aku pasti kemenangan akan berpihak kepada BN...isu-isu terkini tidak banyak membantu PR...lagi nak tangkis adelah....

WARIS PURBA said...

aku juga dah sedia untuk berjuang menerangkan segala kebathilan yang sedang dilakukan oleh pegkhianat Negara anWARaljuburi......

WARIS PURBA said...

aku juga dah ready..

Anonymous said...

Mane dia beranii...

dia acah je tu..bagi mengelak isu peribadi yg tak settlex2 tu...

dia kena ingat,3 adun BN dlm kaw parlimen(menang nasib).Itu maknanya kalau dia berani bertanding akibatnya bagan pinang # 2 le.
Aku makin meluat dgn PAS/PKR dan BABI.
ade beraniiiiii..