Thursday, April 1, 2010

GELOMBANG KE DUA GAMBAR LUCAH ELIZABETH WONG

Episod lucah Elizabeth Wong difahamkan telah memasuki fasa ke dua sekarang.

Banyak cakap-cakap mengatakan akan muncul satu vcd yang memaparkan gambar Elizabeth sedang membuka pakaian dan berbogel yang dirakamkan dari cermin berdepan dengannya.

Vcd tersebut dikatakan memakan masa selama lapan minit lebih.

Pesanan ikhlas dari RBF kepada orang-orang awam, adalah menjadi satu kesalahan menyimpan atau memiliki video lucah. Jika anda menyimpannya atau terjumpa sila serahkan kepada Balai Polis berhampiran.

Ini adalah sekadar khidmat kecil RBF dalam membantu pihak berkuasa menyedarkan masyarakat tentang kesalahan memiliki video lucah.

Jika ada rakan-rakan yang mengetahui kesalahan memiliki video lucah berada di dalam akta mana dan apa hukumannya sila hantar komen kepada saya. Sama-samalah kita menyedarkan masyarakat tentang kesalahan ini dan dalam masa yang masa kita membantu pihak berkuasa.

14 comments:

Anonymous said...

bro,
aku mendengar kabaran yang sama bro..
vcd sudah bertebaran

ingatan

adalah menjadi kesalahan dibawah Seks 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 jika memiliki vcd lucah.

oleh itu, segera hantar ke pihak polis untuk siasatan lanjut.

Pemerhati said...

Kalau betul ada kita pakat ramai2 tengok dulu sebelum dihantar ke balai, ya?

mFa@anon said...

mungkin ini,tapi tidak spesifik.

Seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana memiliki gambar pornografi.

atau ini

Seksyen 5 (1) Akta Penapisan Filem 2002 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 5 (2) akta yang sama yang membawa denda maksimum RM50,000 atau penjara maksimum lima tahun atau kedua-dua sekali, jika sabit kesalahan.

ini berdasarkan carian segera di google.hehehe

Kulub Mat Piah said...

Setuju sangat. Hantar VCD tu ke Balai Polis yang terdekatr. Jangan sesekali hantar kat N.ajis. Kesian la kat org rumah dia, N.ajis bukan ada tenaga pun, asyik semput je skrg.

GOMO said...

salam bro, dengar cerita adengan seks selama 8 minit....emmm apa pun kita tunggu

Anonymous said...

Ini gambar Elizebiz Wong niiii... Laaa... macam mana dan sapa yang amil gambar niiih... Ini mesti orang terdekat dengannya.

Jika ada VCD pulak, orang Ulu Selangor pulak tengok, jahanam... jahanam.

Cuba pakat2 pi tanya Khalid gagap atau Azmin, macamana niiiii....??

Itu hari tengok dia pakai baju kurung warna hijau dan selendang hijau, berceramah depan Nik Aziz, ok nampak. Sopan santun. Lepas tu, ni, gambar ni macam dia nak telanjang.

Dia ni sundal koootttt....

Anonymous said...

weeeh aku tak sabarr nak tengok vcd mana nak dapat weeeh!!!

Anonymous said...

hitamnya ketiak dia..ni mesti jarang mandi kalau mandipun mesti mandi kerbauuuu..he..he

MC_Shaharul said...

laa dah xde isu ker?hehehe...vcd chua soi lek dah tgk lom?kahkahkah...

Anonymous said...

geli la tgk gambo ni..nk muntah..bro rbf, letak la bwh2 sket..ni bukak2 ur page trus snap gambo busuk ni.huhu..

Erman said...

kalau dapat vcd tu kasi lah kat aku satu keping.aku pun nak tengok juga macam mana aksi dia

Anonymous said...

Aku tengok gambar yang kat atas pun macam Ah Soo aje dia ni.... Tak taulah kalau dia pakai topeng kate Winslet satu badan ke pulak.... Mungkin terliur...

Anonymous said...

kalau orang2 pas tengok abis terburai lah kopiah dan serban mereka keluar air liur

Anonymous said...

gua malas nak tgk hutan bukit lanjan, hutan serabut. Tak pernah bertebas ke? gua nak tengok sape partner dia je