Saturday, April 17, 2010

KALAU TAK GANAS BUKAN PKR NAMANYA

Keganasan dan PKR memang sudah sinonim sejak tahun 1998 lagi.

Di mana ada PKR di situ pasti akan ada keganasan. Di mana ada Anwar pasti akan ada 'keliwatan'. Di mana ada Nik Aziz di situ ada kesesatan.

Ceritanya pagi ini. Bukan saya mendengar daripada orang atau saya kutip dari mana-mana blog. Kejadian ini saya lihat sendiri depan mata saya.

Rombongan perarakan calon BN bertolak dari depan bangunan Umno Hulu Selangor ke pusat penamaan calon jam 9 pagi. Jarak dari sana ke tempat penamaan kurang dari 1 km.
Setelah rombongan besar berarak, maka tinggallah beberapa kerat penyokong BN yang masih berada di depan pejabat Umno. Mereka yang tinggal ialah orang tua, perempuan mengandung mereka yang ada masalah kesihatan dan juga petugas-petugas keselamatan.

Selepas itu juak-juak PKR mula bergerak ke sana dan melakukan provokasi kepada saki-baki orang BN yang berada di perkarangan pejabat. Apabila provokasi tidak dilayan mereka mula membaling.

Baling punya baling, maka singgahlah satu batu atas kepala seorang pemuda BN. Berita berkenaan mula tersebar, apa lagi, maka berduyun-duyunlah penyokong-penyokong BN yang berada di pusat penamaan calon berlari turun menuju ke tempat berkenaan.

Keadaan menjadi semakin panas. Hujan botol,kayu dan batu bermula. Yang paling sial ialah juak-juak PKR dan PAS berlindung dalam pagar Masjid. Serangan dilakukan dari sana. Mereka tahu yang orang-orang BN tidak akan melompat masuk ke dalam agar masjid. Walaupun ada seorang dua yang panas baran cuba untuk masuk tetapi dihalang oleh orang-orang tua.

Batu terbang dari dalam pagar Masjid ke tempat penyokong BN

Masjid dijadikan kubu oleh juak-juak peliwat dan juak-juak tok guru sesat

Keadaan ini tidak akan berlaku jika mereka tidak melakukan provokasi terlebih dahulu. Mereka tidak mematuhi arahan polis berhubung tempat pengasingan penyokong. Mereka sengaja pergi ke tempat BN untuk mencari pasal. Yang paling malang pula masjid digunakan sebagai kubu mereka untuk melakukan serangan kepada penyokong BN.

Keganasan dan provokasi memang sudah menjadi darah daging PKR. Jika tidak mengganas badan mereka akan jadi bengkak-bengkak.


Pakai tudung labuh , tapi mulut macam barua. Hasil didikan Nik Aziz


Lihat seekor beruk melambai bendera PAS di atas pokok dalam pagar Masjid

Kayu pemegang poster itulah yang dibaling oleh juak-juak PKR kepada penyokong BN

9 comments:

Anonymous said...

Benar RBF, yang ganas, kejam, rakus dan penipu besar itu memang dia oranglah....

Anonymous said...

biasalah RBF...penyokong pakatan rakyat ni memang tak berotak...orang nak berpolitik dia pon sibuk nak berpolitik..tapi bila berpolitik macam orang tak bertamadun...bayangkan ler kalau negara kita dapat pemimpin macam ni? gamaknye kita boleh join liga negara afrika...

Anonymous said...

Dari pemimpin hingga ke ahli sampai ke penyokong Pakatan setan ni memang macam PUKIMAK diorang bau hancing!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Assalamaualaikum dan salam sejahtera orang-orang Hulu Selangor. Mulai ari n i berfikirlah dengan waras sapakah yang tuan puan akan pilih pada PRK Parlimen pada 25/4 nanti.Buat RBF tahniah kerana siarkan gambar2 Melayu hampas dalam blog lu.. Begitulah penyokong2 yang dikatakan lebih Islam, lebih bertamadun, lebih bersih, lebih baik dari segalanya yang berkelakuan lebih jijik dari kafir quraish zaman jahiliyah. Masjid dijadi gelanggang atau kubu pertahanan macam perang khandak dahulu.Tak siapa nak serang atau cederakan mereka kerana yang duduk dlm tu muka melayu beragama Islam macam orang UMNO juga.Tapi dek kerana provokasi dan perangai macam sial mereka takut sendiri. Apahal lelaki dan perempuan bercampur gaul dalam kawasan masjid menjerit, memaki hamun dan berkelakuan macam orang tak ada akhlak dan agama. HARAM tu. Macam tu ke nak tunjuk ngan UMNO yg awak semua lebih baik dan mulia dari mereka. Kalau UMNO tu awak kata syaitan, awaklah iblisnya. Dosa2 yg awak dpt hari Sabtu semalam belum tentu dapat dibersihkan dengan 1000 kali naik Haji. Sebab dosa tu melibatkan sesama manusia. Pakai otak lah sikit Melayu. Agaknya esok kat Neraka orang Melayulah yg palai ramai masuk neraka pasal lupa agama dan hukum hakam pasal politik. Kalau Rasulullah dan para sahabat berperangai macam awak semua mungkin kita masih mengamalkan anamisme. Sembah pokok, tunggul dsb. Orang takut nak mendekati Islam pasal perangai orang melayu macam awak semua. OK saya chao dulu. Selamat mengundi orang Hulu Selangor. Ingat walapun hulu, jangan perangai lebih hulu dari orang hulu. Buat Ah Chong dan Ramasamy jangan ketawa sebab begitulah bangsa ku Melayu.

My Longest Yard said...

sialan Pakatan Rakyat

Anonymous said...

Salam;

Pada pandangan mereka, setiap apa yg mereka lakukan itu adalah perjuangan menegakkan Islam & Allah sebahagian katolik.

Bermula ngan Amanat Hj Adi singgah di Memali hingga ke jaminan surge NikiAjis, apesaja yg puak2 nih buat dah terpahat dalam pemikiran sempit mereka yg ianya satu jihad.

Hanya Allah yg boleh menentukan siapa antara kita diatas landasan yg benar. Adakah kita atau puak2 PASpisPUS nih yg sentiasa merasakan mereka lebih Islam dari kebanyakan penganut Islam di Tanah Melayu nih.

Wiseman said...

Sungguh memalukan. itu sahaja perkataan yg layak diberikan pada mereka2 dari penyokong pembangkang yg berkelakuan seperti monyet2 di zoo.

Wiseman.

Rafie said...

Itu la cth puak2 khawarij yg ujud pada zaman khalifah lagi dan cth puak2 munafik yg ujud pada zaman nabi Muhammad s.a.w lagi bahkan puak2 munafik pada zaman baginda sembahyang pun berjemaah dgn baginda.mereka menggunakan islam utk melindungi kebusukan hati mereka terhadap muslim yg lain.

katak lompat sejati said...

BETUL2..MAI KITA TGK LAGI...BANGSA TAK TAHU MALU (ADA LAGI GAMBAR NI)