Wednesday, April 21, 2010

P94 (10) DS NAJIB SUDAH TAHU SAMPAI KE SELUAR DALAM


BERITA RINGKAS


Saya baru sahaja mengikuti ucapan Datuk Seri Najib di Command Center BN Hulu Selangor.

Nampaknya Anwar tidak boleh temberang lagi selepas ini.

Sewaktu DS Najib membuat lawatan ke New York, dua bekas orang kuat Anwar iaitu Zul Nordin dan Datuk Zahrin mengikuti beliau dalam rombongan tersebut.

Setiap malam selepas program rasmi mereka berdua akan bertemu DS Najib untuk menceritakan segalanya.

Kata DS Najib....

"Saya dah tahu segalanya, sampai ke seluar dalam pun saya dah tahu".

"Saya tahu bagaimana taktik dan cara mereka merancang fitnah".

Jadi, kepada Anwar , tak usah temberang lagilah selepas ini, sekarang semuanya sudah dalam tangan DS Najib.

Wa...kah...kah...kah

Sekian laporan daripada Blogger Apco di CC BN Hulu Selangor.

3 comments:

Ms Pearl said...

hahahaha dalam banyak banyak tulisan you punya tulisan ni agak KELAKAR WEI. hilang sikit tension hehehehhe

p/s: errrr agak agak dua orang bekas kawan baik Nuar tu tau tak fav. seluar dalam Nuar jenama apa? hahahahahahahha

Mozas said...

Tak tahu kot mana lagi nuar cuba nak pusing, semua rahsia dibongkar oleh orang sendiri. itulah, jangan cuba perbodoh orang, nanti nampak diri bodoh. itulah anwar.




Uniknya cara zaid bersukan kuda, jauh beza cara Tuanku Mizan dan Tun M! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/uniknya-cara-zaid-bersukan-kuda-jauh.html

Anonymous said...

yang bagus nya aku ni aku dah lama tau al juboh tu memang kaki bontot dan kaki penipu!!!