Monday, April 19, 2010

P94 (3) PENYOKONG PKR DAN PAS SUDAH BUTA HATI

Kepada penyokong-penyokong PKR dan PAS saya berharap agar kamu semua tidak terus buta mata hati dan sukar untuk menerima kenyataan bila kena atas batang hidung sendiri.

Ingat tak , bagaimana kamu semua berpesta bila Rozaihat ditelanjangkan cukup-cukup semasa PRK Permatang Pasir.

Sekarang bila tiba giliran kamu, maka kamu haruslah menerima kenyataan sepertimana yang kami terima dulu.

Masih ingatkah kamu semua kepada gambar superimpose yang dibuat oleh Tian Chua kononnya Altantuya duduk semeja dengan Datuk Seri Najib.

Pada masa itu bukan main bersorak sakan kamu semua. Bukan satu negara, malah satu dunia dihebohkan semata-mata untuk memfitnah DS Najib. Sampaikan DS Najib terpaksa bersumpah dengan nama Allah untuk menafikan semua itu.

Sekarang ini bila kena atas batang hidung kamu, maka kamu kenalah terima kenyataan ini.

Adakah Zaid Ibrahim berani bersumpah untuk menafikan yang dia bukannya seorang kaki botol ?

Jika kamu percaya kepada gambar diatas, mengapa kamu tidak boleh percaya gambar dibawah. Ha...ha...ha...

Adakah gambar yang disiarkan oleh DET disini juga superimpose ?

8 comments:

Anonymous said...

gambar atas saya langsong tidakpercaya tapi gambr yg dibawah tu 500% saya percaya!!!!

CIk_kiah said...

sape ckp gambar si zaid dgn todi ni supper impose dia adalah bodoh..kesian..kesian..wkakkakakak!!

Anonymous said...

Aha! dah nama pun perang saraf...
tapi aku x sangka la pulak zaid akan cepat gubra dan melatah, sampai kena mengaku...
KAkakakakaka... yg zaid tu pun mangkok, yg hang mengaku awai2 tu buat apa? gambaq superimpose ja... KAkakakakakakak... Lain kali tengok la dulu gambaq tu....Kan dah kantoi?
alahai... cerdik sungguh KEkekekekeke

Tapi x pa sejak dia dah sekapal dgn pis semua dah diampunkan, sedangkan kafir komunis dianggkat sbg kalipah inikan pula kaki tonggang...
no hal lah....
ash

lengang mak limah said...

Gambar tu palsu ke cara super impose ke rakyat tetap percaya bahawa gambar itu benar kerana si Zaid memang kakai todi dan kaki judi sebelum dan selepas keluar UMNO sebab itu dia ditolak bulat bulat di kelantan.

Anonymous said...

good argument RBF!!!! tabik laa...kah kah kah...buat penyokong pas kat luar sana hangpa semua memang hampas..bodoh tak boleh di ajar lagi..hahaha

Anonymous said...

mu buta kayu le cik kia

MOHD said...

ader tgk cter pederkar bujang lapok tak.. ada satu dialog tu satu aktor tu ckp ' alif, min, nun wau, alif tendang wau' sarkis 'mesti ada sebab p ramlee wat dialog camtu.. renung-renungkanlah..alif min nun wau = umno

MOHD said...

kenapa xbesarkan gambar tu..gambar tu di zoomin...cube zoomout.. comfirm nampak puak-puak mike skali dalm gambar tu..