Friday, May 7, 2010

BULAN PUASA PUN ANWAR MAIN 'TENIS' JUGA....

Bila saya lihat video dibawah lantas fikiran saya teringat apa yang pernah diceritakan oleh bekas orang kanan Anwar semasa beliau menjadi TPM. Cerita tersebut diceritakan kepada saya lebih kurang lapan bulan yang lepas.

Katanya, pada satu hari di bulan Ramadhan Anwar mengadakan majlis berbuka puasa di rumahnya di Bukit Damansara khusus untuk kakitangannya di pejabat TPM, MOF dan pegawai-pegawai kanan kementerian yang lain.

Waktu berbuka sudah hampir tiba, tetamu sudah penuh, tapi Anwar belum pulang lagi. Beberapa orang kanannya mula bertanya sesama sendiri "mana bos"? "mana bos" ?. Semua orang kanannya geleng kepala tanda tidak tahu. Semua pengawal peribadi dan pengawal pengiring pun ada di rumah Anwar. Bila ditanya mereka pun kata tak tahu, katanya bos keluar sendiri.

Selepas itu tiba-tiba sebuah kereta Daimler memasuki pagar rumah tersebut. Kereta tersebut dipandu oleh Nalla dan Anwar berada didalamnya tanpa diiringi oleh pengawal pengiring.

Seorang orang kanannya bertanya "pergi mana bos, dah lewat ni"? Main tenis jawab Anwar.
Saya ulang balik MAIN TENIS.

Mengikut kata orang kanannya, memang rambut Anwar nampak basah-basah sikit. Mereka pun tak syak apa-apa. Sehinggalah bila Nalla menceritakan semula padanya setahun yang lalu baru dia teringat kembali peristiwa tersebut.

Main tenis ya....main tenis ya....tenis yang bola lonjong tergantung di dada dua biji ya. Kemudian reketnya adalah tapak tangan, pukul belepap...belepap.... Yang itulah tenis Anwar dan Nalla.

Macam mana orang nak percaya Anwar ini berperangai sedemikian wahai saudaraku sekalian. Petang dia main 'tenis', malam pula dia jadi Imam sembahyang Terawih. Dia pandai, dia pintar, dia bijak. Tapi sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua. Antara cepat atau lambat sahaja.


7 comments:

Anonymous said...

Astagfirullah...kalau benarlah cerita ni..Ya Allah, kau hancurkanlah pemimpin ini sebelum dia menghancurkan bangsa, ugama dan negara.

munafikAkhbar said...

tenis or penis

Anonymous said...

Hebat betul c cifut ni,berlakun macam hero filem India Sivaji,tak percaya tak boleh juga,dia dah berkawan dengan datuk Nala ni 30 tahun.so semua rahsia c cifut ni dia tahu,so I think dia tak bohong,cuma c cifut ni yang takut dengan bayang2nya sendiri,sampai sekarang mana dengar dia saman datuk Nala,dia tahu silap hari bulan temberlang dia pecah.so kita tunggu apa cerita selepas ini.

AntiHero said...

main tenis/penis bulan posa dah ganti ker posa tu?payah nak ganti tu kene posa 2 bulan berturut2 tanpa miss kekeke
www.antihero2009.blogspot.com

Anonymous said...

Pengumuman drama bertajuk 'kunyit dan bijan' oleh pelakon Al-Juburi di Mahkamah Jalan Duta bermula pada 10.5.2010 dan hari berikutnya akan ditunda pada ke satu tarikh yang akan ditentukan nanti' kata Pengarah KapalSinKing setelah mendapat nasihat dari Dr Wan Azizah disebabkan aktor al-juburi di sahkan mengidap selsema babi.Harap maklum

||Aku Pemikir|| said...

salam perkenalan,

minta link nya dan diminta untuk linkkan ke blog tuan...byk bercerita mengenai isu semasa dan politik negara..nuetral dalam menafsir dan menilai.. :)

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com

khairul hafidz
YDP Persatuan Pelajar Malaysia Di Indonesia (PKPMI) Pusat
Fakultas Kedokteran UNPAD,
Bandung, Indonesia

naDim'IQ said...

semalam g tengok SANG BERAHI ceramah FITNAH kat Lorong 4, Tmn Saujana Plentong, JB.

1.Tanya ngan PEMUDA PAS TEBRAU knapa panggil ANU bagi FITNAH?? Tokoh PAS yg POWER kan ada.. jawbnya.."lebih MUDAH nak PECAHkan UMNO guna SANG BERAHI ni.."

2.tabur FITNAH selama hampir 1 1/2 jam, Xde FITNAH lain.. APCO, DSN, anak2 Tun, melaga-lagakan MELAYU, maki hamun, MENGHASUT..

3.hasrat untuk MENGUMPUL lebih
5 RIBU PENDENGAR FITNAH tidak kesampaian apabila hanya kurang dari 800 org yg HADIR termasuk KAKI PUKUL belakang yg dibawa oleh SANG BERAHI dari KL dan hanya 22% PENYOKONG berbanding ATAS PAGAR & ORANG KAMPUNG..

4.selesai FITNAH, PEMUDA PAS pening kepala.. muka BERKERUT!! camne nak BAYAR ANU kalau SUPPORTERS Xsampai 1000 org, DUIT COLLECTION Xcukup.. ingat PENCACAI ANU & KAKI PUKUL belakang yg DATANG DARI KL tu FREE ke??

5.SANG BERAHI sedar, TAKTIK nak KENCING org bandar guna IT dah BERKUBUR.. SEMUA LUBANG Anu dikorek dalam internet.. paling MUDAH, KENCING orang kampung plak!

6.masa bersurai, kawasan FITNAH penuh SAMPAH yg Xdibersihkan oleh PENGANJUR FITNAH.. time tu ada PASAR MALAM plak, HORMAT RAKYAT ke buat FITNAH kat kawasan BERNIAGA?? tengok muka PENIAGA semua TENSION, mana tak.. camne orang kampung nak g pasar malam bila laluan SESAK dengan LANGAU LUAR??

7.SILAPnya.. Xnampak PEMUDA BN, hanya PEMUDA UMNO yg tagak sorang-sorang.. SANG BERAHI plak datang dengan Chua Juboq Mei & geng-geng PASrael JB.. JANGAN jolok ANUwar secara SOLO, gunakan BN untuk buka mata RAKYAT dan BOGELkan SANG BERAHI... baru nampak UNITED!!!

p/s; tengok BODYGUARD & PENCACAI ANU, semuanya MUDA belaka.. Xde yg KENAL siapa ANU sebelum era 80'an, kesian PEMUDA MELAYU kena KENCING hidup-hidup!!!