Thursday, May 13, 2010

DEBAT DIBATALKAN, AZMIN TAKUT

Jam 10.30 malam tadi saya menerima berita daripada penganjur yang menganjurkan debat Azmin vs Datuk Nalla yang memaklumkan bahawa debat yang dijadualkan berlangsung pada esok (jumaat 14 Mei 2010) terpaksa dibatalkan kerana Azmin Ali menarik diri.

Beliau memberi alasan kerana terpaksa ke Sibu untuk membantu kempen DAP di saat-saat akhir.

Saya juga telah menghubungi Datuk Nalla untuk mendapatkan pengesahan dan beliau mengesahkan bahawa debat tersebut terpaksa dibatalkan kerana Azmin enggan hadir.

Kata Datuk Nalla. Sibu hanya dijadikan alasan oleh beliau sahaja. Yang sebenarnya beliau takut untuk berdepan dengan saya.

“Saya sudah ready, semua sudah siap, segala bukti sudah ada untuk saya buktikan Azmin dayus, tapi dia tarak mahu datang”. Itu kata Datuk Nalla.

Nampaknya bermula hari ini sudah sah yang Azmin seorang dayus. Jika beliau tidak dayus beliau sanggup berdepan dengan Datuk Nalla.

Mulai hari ini juga kita semua boleh panggil namanya Azmin Dayus

Azmin Dayus , la la la, Azmin Dayus, la la la, Azmin Dayus, la lala, Azmin Dayus, la la la ,Azmin Dayus , la la la, Azmin Dayus, la la la, Azmin Dayus, la lala, Azmin Dayus, Azmin Dayus , la la la, Azmin Dayus, la la la, Azmin Dayus, la lala, Azmin Dayus.

6 comments:

hanizam said...

hemmm...batal!!!

memang azmin penakut...

aku memang dah ready nak p ambil pas tu, bukan jauh pun dari opis aku, jalan kaki pun sampai...

takpelah, kita tunggu je kot ada masa lain penganjur boleh aturkan...

Anonymous said...

azmin tarak buah..pak syeikh suda simpan dia punya buah dlm kotak!

hua hua hua hua

Anonymous said...

Azmin Dayus lalala. Azmin Dayus lalala. Azmin Dayus la...

Anonymous said...

apa ni azmin? takkan itu pon takut? cakap punya laa besaq!!

tak mau jadi bahlol said...

Mati hidup balik,lepas tu mati balik,hidup balik 8 kali pun aku tak caya azmin sanggup berdebat pasal isu ni.Sama macam aku tak caya nuwar berani bersumpah laknat.

Ada lagi ke bahlol2 yg percaya dgn anuwar dan konco2nya?

whiteorange said...

Sekitar awal 90an dulu, aku rasa ramai orang yang dapat salinan surat Umi Hafilda kepada PM(kalau tak silap) mengadu tentang perbuatan SELINGKOH(maaf guna istilah Indonesia)atau main kayu tiga Shamsidar dengan AnuA. Ramai orang pandang sepi akan surat itu. Tapi bila kes AnuA ni timbul lewat 90an, aku mula teringat kes aduan Umi Hafilda sebelumnya. Dan apabila Datuk Nalla sanggup berdebat dengan Azmin, aku bertambah yakin sekarang apa yang di adukan Umi dahulu adalah benar.. sekarang aku percaya kes ini tanpa ragu ragu lagi.. maaf cakap, d KL ni macam macam ada, suami jual bini untuk dapat wang ada, bapa jual anak untuk dapat wang pun ada, ibu jual anak untuk dapat wang pun ada, dan macam macam jual untuk dapat wang pun ada... tapi kalau orang kenamaan buat hal hal macam ni , itu dah keterlaluan namanya ..

Ada sapa sapa boleh dapat salinan surat dari Umi Hafilda ni... to all senior bloggers ,, tolonglah aku dapatkan balik salinan surat itu... biar semua orang faham