Saturday, May 8, 2010

GEMPAR DARI SELANGOR: MP PKR BERI KHALID TEMPOH 72 JAM

Berikut adalah sms yang terima dari seorang rakan wartawan. Saya difahamkan ramai wartawan-wartawan media masa utama tanahair menerima sms ini. Ianya dihantar sendiri oleh Ahli Parlimen Kapar kepada mereka semua.

MP Kapar - S Manikavasagam beri masa 72 jam kpd MB Tan Sri Khalid untuk bersihkan "kotoran" dikalangan pegawai atasan Kumpulan Semesta Sdn Bhd. Terlalu banyak "Corruption" dilakukan! Jika benar PKR bencikan "rasuah" hentikanlah & MB harus "bersihkan" rumah sendiri dulu! Tindakan segera mesti dibuat oleh MB terhadap mereka sblum MP Kapar "MEMBONGKARKAN" semuanya! Kami tidak mahu ada dikalangan ahli PKR terutama 'pucuk pimpinan' mengamalkan budaya tidak sihat ini. JANGAN KERANA NILA SETITIK ROSAK SUSU SEBELANGA

Ha....ha..ha...ha....ha....

Nanti saya ulas kemudian, sekarang berada di luar. Kepada mana-mana rakan blogger yang rasa nak spin dulu, spinlah
. Spin...spin, jangan tak spin. Lauk sudah datang oiiiiiiiii

6 comments:

Anonymous said...

Macam2 hal. Semenjak Pakatan haramjadah perintah Selangor,
rakyaknya dah makan pasir!!!

Syabas kepada tangan2 yang memangkah
Parti Pakatan Haramjadah tu dulu.

Anonymous said...

alamak bro orang dah hidang ayam golek la...spin laju2 takut tak masak plak, spin perlahan, lambat plak nak tunggu...spin lar cara besederhana......heheeheh

Anonymous said...

betul tu..SPRM cepat la skit terhegeh-hegeh....klau kes Khir toyo belakang mata pun tak pandang...ni hah dah terang cepat lah skit..Amenogok tul..

Anonymous said...

rbf...hang pi mana? cuti2 malaysia kot! hehehe!!jangan marah bro...

Anonymous said...

hapuskan PKR semasa PRU13
parti haram jadah

Anonymous said...

hapuskan PKR??? nasib baik aku DAP..hu..hu.