Friday, May 7, 2010

INI BARU ANAK JANTAN DAN SIAPA BETINA TERSEBUT ?


Ini barulah dinamakan anak jantan. Kita kalau nak berlawan dengan musuh, maka kita kena serang tempat musuh. Bukannya serang di kubu kita sendiri.

Sekalung tahniah diucapkan kepada Saudara Arman dan Saudara Azam yang berani bertindak sedemikian. Tahniah..........

Saya tidak mahu mengulas panjang lagi tentang dakwaan yang dibuat oleh kaki botol. Segalanya telah diulas secukup rasa oleh Datuk Seri Khir Toyo disini.

Sebagai bekas ketua kerajaan Selangor sudah tentu DSKT tahu dari A-Z apa itu pandangan peribadi dan apa itu arahan. Sememangnya beliau layak mengulas dan ulasan beliau boleh digunapakai. Punca semua ini terjadi hanya kerana satu orang sahaja. Siapa orangnya ? Lihat di sini

Cuma sekarang saya nak tunggu dan lihat apa yang orang kita berani buat dalam berdepan dengan kes ini.

Setakat semua berani berkokok, kok, kok, kok, kerek kok saja tak jadi apa. Kita perlu ajar dia habis-habisan. Ingat pada kes Karpal Singh dulu, satu negara pakat berkokok buat laporan polis. Itulah sahaja yang berani dibuat. Lain tarak apa.....

Apa pun tahniah sekali lagi saya ucapkan kepada Saudara Arman dan Azam yang berani bertindak luar biasa.

Saya juga nak tunggu dan lihat apa tindakan yang bakal dibuat oleh Ketua Pemuda Umno Selangor. Hanya sekadar laporan polis dan sidang media sajakah ? atau ada tindakan yang lain.




Betina dalam video ini namanya Kak Anne, wanita PKR Wilayah. Kerjanya ialah menyediakan makan minum untuk anak-anak Anwar di rumah Anwar. Dia cuba berlagak berani kononnya hendak menunjuk kepada Anwar dan Wan Azizah yang dia pertahankan Anwar habis-habisan.

Arman dan rombongannya ke sana bukan pasal kes liwat Anwar, tetapi untuk kes Zaid. Dia pula meraung-raung pasal kes liwat Anwar. Nampak sangat bangangnya. Nak bodek pun bertempat wahai Kak Anne oiiii..... Sesiapa yang rasa nak ucap tahniah pada dia sila sms ke nombor ini 019-225 8242-Kak Anne.

Lagi gambar dan video sila ke sini


21 comments:

Anonymous said...

BANGSAT KAK ANNE.

My Longest Yard said...

tuan, linkkan blog saya. tq.

http://nasionalis1982.blogspot.com/

Anonymous said...

kak anne ni mulut cam pukimak..nama anne...nama kristian tu (kalau nak ikutkan PAS punya tafsiran)..perangai mcm sial..laknatullah punya anne!!!

King-Fx said...

Kejayaan terbesar Anwar dan Nik Aziz adalah memecahbelahkan Melayu Islam.

BENCI HIPOKRIT said...

Bro,

Kerja si Kak Anne tu adalah buat permit Maid Indon ikut Pintu Belakang dgn Imigresen. Konon banteras rasuh, dia sendiri kaki bagi rasuah untuk melicinkan aktiviti dia. Dia juga supply passport palsu Indon.

Anonymous said...

wow garangnya betina tu...ada suami ker atau mak Gen 2?...
hmmmmm...tengok orangnya pun selera jadi tumpul...hahahhahahahhaha

Anonymous said...

biasa la bro..
prempuan yang baru monopos cam gitu la...meroyan sambil melalak...

muahhahahaa

Anonymous said...

lawak pulak aku nengok video ni.ni la melayu skrg dok sibuk 24 hour politik.

Anonymous said...

gila kuasa macam k.u. aku jugak

Anonymous said...

bongok ke apa??? yg datang tu bukan UMNO la, tu PERKASA la ngok, cant u read????

Uishh, kembang kempis suku sakat tengok gaya makcik tuhh

Anonymous said...

PKR lagi BANGSAT

Anonymous said...

Ni bukan anak jantan tapi anjing peliharaan UMCO. Melalak tak tentu pasal mcm samseng.

Anonymous said...

buat malu kaum keluarga je lah macik anne ni..dia ni dh la ada sangkut paut dgn family aku..hishh...bila blk kampung org kenduri pun asyik nk berpolitik..org lain dtg tak pernah nk ckp politik bila kenduri,dia tak abis2 nk kutuk kerajaan..dulu pun kerja dgn kerajaan gak..tapi lupa diri ni la jadinya..melayu mudah lupa..buat malu family je

Anonymous said...

Anne atau anne(abg dlm bahasa Tamil)...keh keh keh...baek punya pasang "blower"...kipas dah x main dah

naDim'IQ said...

Kak Anne ni bukan penyedia makanan ar, dia yg MANDIkan ANUwar BERAHIm & sediakan ayaq panaih dok pi LAP juboq ANU.. ni CONTOH org KAMPUNG yg BERJAYA diGULAkan ANU, CACAI pown Xpe JANJI dapat KERJA ngan ANU.. diKERJAkan pown Xper!!!

Anonymous said...

bodoh piang macik tua monopos tu... mengaku melayu islam... tapi jilat bontot yahudi sialan anwar ibrahim wal kaki juburu... nasib tak kena penampar ngan perkasa... perkasa demo kat opis pkr pasal zaid toddy pkr la macik tua monopas oii... kalau zaid umno perkasa buat demo kat pwtc la bodoh!!!!!

Anonymous said...

Nanti kak annie boleh la bagi pendapat sekupang dua macamana ayag maniee noa berahi boleh ada dalam lubang jubok sepol yaaa

kak annie boleh komen sikit?? jangan pandai cakap fitnah....

kalau kak annie tk perasan tawun 04masa noa berahi lpas dari sg buloh tn loyar yg ksi LEPAS noa berahi tlah brpendapat...aktivti homoe TLAH BRLAKU....

cuba kak annie pakai otak kak annie, macmana loyar yg kasi LPAS tpi cakap aktivty homoe TLAH BERLAKU?....pelikkan??

kalu loyar tu yg MASUKKAN noa berahi kedalam cakp macam tu it make sense..tpi ni loyar yang LPASKAN noa berahi yg ckap ada prbuatan luaq tabie...

kak annie tak baca ke keputusan loyar tawun 04 tu? atau buat buat tak baca? atau buat buat tak faham? atau kak annie mmg bodoh bebal tak paham paham??

jgn pandai2 main ckap fitnah woooooo...kalau btol fitnah dari tahun 1998 sampai la ni saya pcaya dah berjuta doa rakyat pd allah utk tunjukkan kebenaran pd rakyat ttg isu lewat ni dah pun blaku...akhirnya apa jadi? atas pekenan allah juga kes lewat 2 la ni muncul?

ha ha ha fitnah ke kak annie? jgn pakai cakap psal fitnah...nnti masuk NERAKA...

Anonymous said...

Anonymous said...

kak anne ni mulut cam pukimak..nama anne...nama kristian tu (kalau nak ikutkan PAS punya tafsiran)..perangai mcm sial..laknatullah punya anne!!!


OI KO CAKAP NAMA DIA CAM KRISTIAN... NAMA ANAK ARMAN TU PUN LAGI KRISTIAN YAHUDI.. NAMA ANAK ARMAN BELLA.......

WAKAKAKAKAK

ARMAN LAGI YAHUDI KRISTIAN KALAU CMTU

Anonymous said...

hek ele... name je perkasa..... pegi mampos la lu..... tgk la sape pemimpin perkasa tu.... ingt org rmai xtaw ke... tp ape2 pn syabas la.... ramai btol diorang kumpul kt ctuuuu.... bape? 20 orang eh... lagi cket dari satu klas dak tadika.... laen kali usaha lagi yer.... smoga berjaya kpd perkasa2 malaya semua.. kih3

Anonymous said...

eK Eleh....Jahat lagi Ameno Apco...bawak le demo dua tiga bas datang bai....baru bodek namanye....

Uda said...

ngan pompuan tua berani la lu perkosa..eh,pekasam. Oh yer,si armand tu bini dia hot gila..gambo dah tersebar kat internet..free hair,karat lagi u...sebijik macam melayu jakun nak try jadik urban (kira melayu la jugak kan)