Friday, July 2, 2010

Kelantan Aman Dan Makmur

Kelantan aman dan makmur berkat pemerintahan Tok Guru selama 20 tahun.



Apa lagi ?

Komen ! Komen !

14 comments:

Anonymous said...

kelantan?..hehehee..x yah ckp byk..memang camtu majoriti..walaupun bukan semua..tapi majoriti la..sampai kan kat kl pun buat mcm pekan dia...blah la weii.!!

Anonymous said...

fuh....gaduh sbb ape tu?budu utk mkn tgh hari dah abis ke?

-menyampah dgn org kelantan yg tak sedar diri-

Anonymous said...

powernya hasil islam PAS d kelantan. sungguh aman dan damai...kelantan bagus, tok guru bijok, kelantan best. Tapi tak sedar terpaksa menumpang di kl, selangor dll untuk hidup cari makan. p balik kelantan klu best... jgn bw undi DAP kat tempat orang...

-Ulausemak Selipar-

ANUwar mesti bertaubat said...

dasar gedebe...

orang kelantan yg tinggal kat KL ni pun satu, pegi hantar duit, bayar zakat kat kelantan buat apa? saja nak bagi n.ajis, husam & kerajaan negeri berjoli..

Sorrylah RBF, kalau hang orang kelantan.. Tapi, perangai gedebe negeri awak ni memang menjadi kebencian orang negeri lain laa.. Tolong laa, bagi je kerajaan pusat perintah, boleh educate sikit gedebe2 kelantan ni bior jadi manusia..

Anonymous said...

Salute bro kelate !!!kurang-kurang mat bangla dan indon tak leh nak tunjuk samseng sangat la....Melayu lemah apabila sanggup melihat melayu dibelasah oleh puak negara asing !!

Anonymous said...

tak semua orang kelantan macam ni...yang berperangai macam ni cuma kelantan darat yang kebanyakannya penyokong puak pas pis pus...

ProudMalaysian said...

dasar kaduk nak naik junjung..
dasar abdi nak jadi tuan..

datang tempat org.. kikis hasil negeri lain..
negeri sdri miskin..

da amik hasil negeri orang lain..bile balik negeri sendiri.. xnk sokong kerajaan yang da sara dorg mase kt negeri lain..
undi gak parti yg x prnah bayar gaji kt dorang

mcm rumput.. batang menjalar cari air..akan tetap kat taik kerbau

Anonymous said...

Tambah sikit bukan menumpang kat KL Sgor, kat Penang pun sama, bersepah boleh tgk kat kilang-kilang. Ada jugak yg mengaku nak kumpul harta kat sini nak bawa balik ke Kelantan..(pernah dengar je jap..oooo...bibik bilang mau cari uang dimalaysia mau dibawa pulang ke indonesia, disana susah bu, pemerintah tidak membantu)...

...Ibu Koya...

Anonymous said...

x sangka rupanya melayu masih dengki dengan melayu..islam masih dengki dengan islam..apa salahnya mencari rezeki di tempat orang??bukan semua macam itu..Tuan RBF,anda tidak adil untuk menunjukkan sifat orang Kelantan dengan hanya memaparkan satu pergaduhan ?Jangan samakan diri anda dengan perkauman DAP..saya orang Kelantan,saya sokong UMNO,UMNO,bukan BN, adakah saya sama seperti yang lain ??

-Amin, KB-

UDIN said...

Anon July 2, 2010 6:59 PM, jangan marah bro. Ini adalah para pejuang anak didik TGNA, mereka sedang berlatih tu.
Orang UMNO kelantan memang beza skit, biasanya lemah lembut...pasal tu aku amik jadi bini bawak ke selangor. Jangan mare aaa.....

ReentryCapsule said...

Mat Kelate Menate Beruk BabOON.Diorang ni memang Low Class,Low Minded dari segi Mentality dan Atitude.Inilah ajaran Tok Guru Selipar Jamban.Datang KL/Selangor cari makan tapi kutuk-kutuk tempat dia cari rezeki.Muka sekor-sekor BUSUK je aku tengok.Bawak budaya TAIK SAMSENG dia dekat sini.PUJI negeri sendiri melantun² sampai dekat kereta pun mesti lekat LOGO Kelantan.Kalau negeri Tok Guru lu bagus sangat pergi balik Kelantan la.Boleh kerja jual Jubah Labuh dengan serban Lapan Belas Tingkat.Mat Kelantan yang PUNDEK boleh Pigi Jalan DaH..!!!!!!
(UMMNO Kelantan terkecuali dalam hal ni).♫♪♫PheeFeeeeWitttt..♫♪♫

Anonymous said...

proudmalaysia

hakiki bebal hakikat bodoh

terasa tuan dasarnya paria

bangganya malaysian sebenarnya jawa totok

kamu melayu reti duk bawah kankang bini...bila keluar mulalah otak jadi keliru. tahi disangka nasi...nasi disangka tahik..nak bijak mcmana kalau asik makan tahik.

ini malaysia bukan daerah jawa. kamu suruhlah pemerintah kamu...bagitau orang kelantan tidak dibenarkan bekerja di negeri2kamu. hanya bangla dan indon sahaja dibenarkan.

dah tahun 2010 masih lagi pekat dengan darah tahun 1900. bertapa bebalnya genetik kamu ni.

Anonymous said...

banyak jgk yg x suke ngan org kelantan, memang bukan sume teruk tp KEBANYAKAN memang teruk, ramai yg dpt keje kerajaan hingga penuh sesebuah jabatan citer lebih tp habuk pun xdee nk plak yg ade pangkat kalo org senegeri wat ape pun lepas org negeri lain abes kena, dorang citer bab agama lg hebat...orang yg di tgknye byk jd kayu api kat neraka TAPII awek sendiri sama2 kelantan nie siap duduk atas riba balaknye beb (kejadian benar di depan mate sendiri), ntah ape nk jd...

antikenegerian said...

Setiap kerajaan negeri patut ada undang2 begini dalam perlembagaan masing2, hanya rakyat negeri yg rakyat negeri ini boleh beli tanah ataupun rumah dinegeri tersebut dibenarkan beli tanah di negeri ini. Dengar cerita orang luar tak boleh beli tanah kat kelantan... kalau betul jgn bagi orang kelantan beli tanah dekat sini.