Tuesday, July 13, 2010

Oiiii Khalid !!! Halal atau Haram ?

Semalam bukan main lagi MB Selangor yang paling bangang sejak negara merdeka iaitu Khalid Gagap Ibrahim mempertahankan kawasan perlombongan pasir yang 'diserbu' oleh adun BN dan wartawan ahad lepas adalah perlombongan yang sah.

Kalau dah sah kenapa pelombong bawa keluar jentera hari ini ?

Klik sini dan sini

Jawab gagap.....

Jawabbbbbbbbbbb

5 comments:

Anonymous said...

punya lembab jentolak tu bergerak macam kura-kura pun penguatkuasa takleh nak kejo, macam mana nak kejo, penguatkuasa takut kena marah de taiko besar.

Masa zaman BN - Takut penyapu, Sekarang takut CAT warna merah dan CAT kerajaan selangor

Anonymous said...

Comfirm..tkde bukti..maka sahlah pjk ini dh ada zaman UMNO dulu..jahat UMNO ni..ini semua fitnah dari UMNO..PR parti keramat yang paling baik dalam abad ini..tak sia2 pilih PR..idup PR..mudah2an bertambah terlingkup negeri Selangor..apalagi lagi Perhubungan UMNO..takkan takuit nak bersilat..cehhh..

Anonymous said...

T kasih Faisal siarkan gambar kawasan yang dah gersang tu.

Sedeh betul bila lihat pokok2 yang ditebang sewenang2nya hanya kerana nak korek tanah pasir. Pokok2 tu makan masa puluh tahun untuk membesar. Fungsi pokok2 tu menyerap air hujan. Kehidupan binatang, burung, serangga yg menumpang hidup di pokok juga terhapus.

Tak cukup2kah manusia dengan harta dunia?

Anonymous said...

apa perasaan orang selangor ? suka ke tak tanah2 negeri korang kena gali , curi dan jual sesuka hati secara haram ? kemudia korang tak dapat sesen pun .....

kontraktor gali pasir cina , yg jual pasir cina , yg beli pasir cina ...melayu cuma jadi penonton tanah digali , lubang sebesar stadium negeri , malah lebi besar dari itu pun ada ...

melayu selangor apa cerita ? sudah puas hati kerajaan lama ditukar ? sekarang bersukaria la ..inilah hasil undi korang dulu !

esok2 tanah perkuburan korang plak kena gali ..

Anonymous said...

mesti orang2 selangor tak marah.. yg korek pun kerajaan depa jugak yg mana depa sokong dulu. depa pun dapat jugak merasa pasiak tuh, kan berdebu muka setiap kali angin bertiup tambah bila lori2 lalu lalang. apa kesah basuh kete hari2, cuci rumah ari2 pun tak kesah punya, dapat air free ape.. esok lusa pangkah lagi