Friday, October 22, 2010

Pembangkang Malaysia Setaraf Beruk

Klik di sini dan baca sampai habis dulu, kemudian kembali ke blog ini.

Itu sahaja taraf pemimpin parti pembangkang yang kita ada di Malaysia.

Setaraf dengan beruk.

Nampak sangat tiada isu nak serang Umno.

Layakkah orang-orang berperangai bodoh dan bebal begitu kita nak angkat supaya jadi pemimpin negara ?

7 comments:

THE BOSS OF THE BOSS said...

Bengong punya PR. Kerajaan patut jawab isu ini dan jangan biarkan rakyat membuat andaian sendiri.. walauoun nampak remeh temeh.

Pertama,UMNO telahpun memohon kepada DBKL tentang permit memasang banner dan bunting dan juga permit polis untuk berhimpun. Maka takde isu pasang pemasangan banner dan bunting ini.

Yang kiedua,PR perlu sedar.. Parlimen masih lagi dikuasai oleh BN sebagai majoriti dan BN masih berkuasa ke atas parlimen... sukahati la dia nak gantung apa ke,banner ke.. bunting ke.. kalau nak gantung sendiri, tunggulah PR jadi Kerajaan Pusat nanti.

komenje said...

apalah rbf, tak hairanlah orang kata rbf blogger celaka. asal pembangkang je cakap setaraf beruk asal pembangkang je beruk. bagaimana rakan rakan umno kita di negeri yang bukan negeri umno penang, kelantan, selangor contohnya beruk jugak kot. bagaimana bekas menteri selangor yang mengaku jadi pembangkang selangor beruk jugak ke. bagaimana rbf sendiri tinggal dinegeri pembangkan yang jadi pembangkang beruk juga ke? ini lah pengiat politik atau pencacai yang paling keji dinegara ini. harap maaf

heran aku said...

komenje kau faham ker isu dlm blog nie ?

marilyn said...

mmg ramai yg ckp RBF blogger calaka, kerana telah terkena batang hidung masing2.

apalah sgt yg nak dikecohkan sgt tentang poster2 tu smapi nak buat tindakan balas menggantung poster parti masing2.dah mcm budak2 dak aku tgk.dah takde isu lain ke yg lebih berfaedah utk diutarakan?

Anonymous said...

dalam kes ni yang untung tokey print banner bunting .... muahahahh senang citer dua-dua beruk ..... hal kocik camnie pun nak jadi isu kaaa .... ponat laa woii dengan ahli politik malaysia macam sial bukan nak buat kerja dok makan gaji buta ....

Anonymous said...

Pembangkang pon nak publicity jugak.. tetapi perkataan beruk tu aku sokong.. sepatutnya rasa hormat itu datang dr rakyat sendiri.. bukan dgn mengantung banner nak bagi rakyat hormat.. lakukan kerja untuk rakyat dan rakyat menilainya.. baru rakyat nampak sapa yg benar2 nak bantu rakyat.. bukan gantung banner.. apalaaaaa..!!!

Anonymous said...

mmg betul2 pembangang pembangkang dekat malaysia ni..pasal tu pun nk bergaduh ke?