Sunday, December 19, 2010

Kepada Rakan-Rakan Blogger, Jom Kita 'Serang'

KOTA BHARU, 16 Dis: Adakah anda seorang penulis blog. Peluang terbaik untuk mereka yang bergelar blogger menghadiri majlis makan malam dan dialog bersama Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Program anjuran kerajaan negeri itu turut melibatkan kesemua anggota Exco kerajaan negeri dijangka diadakan pada awal tahun depan. Program berkenaan dijangka diadakan di Kuala Lumpur.

Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri, Abdul Rahman Yunus berkata, pertemuan tersebut terbuka kepada semua blogger tanpa mengira ideologi politik mereka.

“Diharap melalui pertemuan terbabit blogger akan mendapat gambaran sebenar perkembangan semasa di Kelantan sepanjang di bawah pentadbiran PAS,” katanya di sini.

Oleh itu blogger yang berminat boleh menghubungi pejabat Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan di talian 09 7433529 (Puan Hazami) atau email: mnyahya65@gmail.com.

Harakah...kah...kah...kah Daily

Kepada rakan-rakan blogger yang sealiran dengan rbf apa kata kita semua pakat-pakat pergi.

Mereka ajak semua blogger tanpa mengira idealogi politik.

Inilah peluang terbaik untuk kita tanya soalan-soalan terjah kepada Nik Aziz. Kita kasi panazzz sama Nik Aziz.

Kepada penganjur pula, jika kami datang jangan pula kamu nak sekat-sekat kami daripada bertanya soalan kepada Nik Aziz. Jangan hanya nak suruh kami dengar apa yang Nik Aziz cakap. Sila beri ruang kepada kami bercakap atau bersoal jawab dengan Nik Aziz.

Kalau setakat nak suruh dengar apa yang Nik Aziz nak cakap, baik kami pergi dengar ceramah sahaja.

Saya nak tanya soalan sampai Nik Aziz kata 'mung blogger celako, mung celako'.

Klik sini

11 comments:

AMir Izzat said...

wah! wat mana nie? kelate ke? hehe..mari pakat gi..

Bukan setakat

mung blogger celako.

habis dia bagi..(malas nk cakap)

hehe...boleh call ar nie? kalau suruh Niz Aziz dtg umah tak boleh ke? hehehe

Gerakan Timur said...

kehkehkeh...

bro, nanti takut diserang angin celako tuan guru, mau tak cium syoorgaaa..

hahahahaha...

Ular Menyusur Akar said...

Jangan Celako dia bawak ke Tenang. Buat di ketawakan orang Johor.

agbr47: Teringin nak berpandang mata dengan Nik Aziz.

A-I-B said...

Yang kamu dok gatal nak pergi majlis orang buat apa. Ikut suka dioranglah nak bagi tanya soalan atau tidak. Mung yang bodoh sendiri

Anonymous said...

salam..

pesanan buat RBF dan blogger UMNO lain..

dtg tu niat biar la baik..tunjuk contoh pd yang lain...

jgn sibuk nk londehkan kain org,last2 anda yg jatuh tersembam...

kalo betoi nak pegi,saya doakan keselamatan anda selemat pergi dan pulang....sbb cuaca asyik hujan sekarang ni..

kalo nawaitu anda baik...Syukur alhamdulillah...

-warga shah alam-

Anonymous said...

hah hah hah , ini adalah taktik nak mengnali blogger agar senang nak menyaman...

Nik Muhammad said...

Perghhh...
ada berani ka???
Itu koNIK...
jgn cite bnyklh...
Kita dtg,kasi serang...
Biar de tahu...
Langit Tinggi ke rendah...
Warga Shah Alam...
Xyahlah kecoh-kecoh...
Lu nak gertak Org...
Depan-depanlah...
Pengecut!!!
BABI punya Org...

Anonymous said...

salam nik muhammad..
tlg la rasional skit berforum..
senang2 panggil orang babi...
saya manusia,anda manusia..sama2 Allah jadikan..mak saya lahirkan saya,mak anda lahirkan anda...

kalo saya babi,anda apa??

come on lah..

para blogger UMNO,ramai2 la turun bertemu dgn TGNA...
amik kesempatan,luahkan pendapat dan soalan...

jgn tau nak marah jek :)

salam...

-warga shah alam-

Anonymous said...

kah..kah..kah....
warga shah alam..ckap dah mcm org hamPAS..siap bagi nasihat.....
tapi dia x tau...blogger Pembangkang lagi celaka..maki org x tentu pasal..org ajak berdebat pun siap maki mak bapak...
kalo hang nak tau hang masuk la group pembangkang atau blog pembangkang..hang akan nmpk betapa dangkal dan cetek pemikiran diorg...x boleh jwb siap maki2...
la tu siap doakan keselamatan pergi dan balik...ingat doa ko tu mujarab ke ??...doa wali selipar pun kena diri sendir....

kah...kah..kah..

wu di

Anonymous said...

jgn..jgn..nnti dh byk soal mati lak org tua tu kena tekanan prasaan..xpun sakit jantung..yg untung husam and erdogan gang jugak

Anonymous said...

jgn..jgn..nnti dh byk soal mati lak org tua tu kena tekanan prasaan..xpun sakit jantung..yg untung husam and erdogan gang jugak