Thursday, December 9, 2010

Malaysiakini Hina Orang Yang Telah Mati

Haji Toyo, iaitu ayah kepada Dr Khir telah meninggal dunia pada bulan Ogos 2005 lebih kurang jam 1.30 tengahari ketika sedang tidur pada usia 98 tahun.

Yang menjadi kehairanan kepada saya, bagaimana mungkin Hj Toyo yang telah meninggal dunia pada 2005 boleh melakukan kesalahan pada tahun 2007.

Itulah yang dilaporkan oleh malaysiakini.

Toyo didakwa melakukan kesalahan itu di kediaman rasmi menteri besar Selangor, di Jalan Permata 7/1, Seksyen 7, Shah Alam, pada 29 Mei 2007.



Itulah dia media dajal malaysiakini yang kononnya menganggap diri mereka sebagai sebuah media yang telus.

Keluarga Allahyarham Haji Toyo harus mengambil tindakan undang-undang terhadap malaysiakini kerana melemparkan fitnah terhadap Hj Toyo yang telah meninggal dunia.

Kalau media, buat cara media. Jangan jadi macam orang bercakap kedai kopi.

9 comments:

Kama Irahsa said...

media kafir camtu la brader. dia ingat orang islam ni pakai surname macam diorang kot. cis!!

Anonymous said...

Haji Toyo ahli PAS. Berani Mereka Mengata ahli PAS sebegitu rupa.

Anonymous said...

jadi bangalow khir ni bukan la harga 24juta mcm pitnah pembangkang dulu ya. huurrmmm....

shida

Anonymous said...

ds dr zambry dah buat, dskt takkan tak nak saman kot..saman aje!!

Anonymous said...

Salam. Saman tetap saman. Kurang ajar main nama bapak. Arwah Hj. Toyo orang baik-baik.

SUDAHKAH ANDA MENDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI? Jika belum... DAFTARLAH SEKARANG DENGAN SPR.

BELILAH BARANGAN BUATAN MELAYU DIKEDAI MELAYU.

Anonymous said...

dorg taw ape.berjubur tiap2 mlm dorg trer la.

Anonymous said...

ALJUBURI
Malam tadi gua tengok berita kat NTV7 kol 8, ada citer pasal haram jadah Namewee jupe ngn Nazri Aziz mintak grant utk wat filen ke apa, heran betul aku mcm mana cina babi anak aharam jadah tu bole dapat layanan istimewa , leh sker2 jupe menteri mintak itu ini setelah dia menghina neagara dan kaum melayu di M'sia nie..

Anonymous said...

orang baca cite rasuah korang baca cite orang dah mati buat pe..spinn

Anonymous said...

ini bukan soal spin...ini soal tulis kena ada fakta dan kebenaran.... pendek akal punya olang...