Wednesday, December 8, 2010

Nik Aziz Berpura-Pura Sakit ?

Mengikut berita yang tersebar sejak beberapa hari lepas menyatakan beberapa lagi tangkapan terhadap orang-orang besar akan dilakukan oleh SPRM sebelum tahun 2010 melabuhkan tirai.

Antara yang tersenarai adalah Nik Aziz dan menantunya, Arfiffahmi.

Saya yakin berita tersebut telah sampai ke pengetahuan Nik Aziz lebih awal, sebab itulah beliau berpura-pura sakit atau sakit terkejut.

Walaubagaimana pun kita berharap SPRM tidak termakan dengan lakonan Nik Aziz yang mungkin diarahkan oleh menantunya.

Tangkap tetap tangkap, dakwa tetap dakwa walaupun di atas katil hospital.

19 comments:

Jeffry said...

LORRR GITU PLAK..KIRE KES NAK LEPAS DIRI LA NIH KEHKEHKEH ADOIYAII..PINTERRR WONG TUEK IKI YOOO KANG MAS!..EDANNN2 >|D

Anonymous said...

Salam..

Sama juga bro, semasa Tuanku Ismail pulang dari rawatan di Singapura...Pok Nik tak gi nyambut Tuanku! Katanya tak sihat dan masuk hospital! ..lepas tu nampak kat Hulu Selangor..sihat je..!!! Memang sahlah Pok Nik ni belajar nak menipu dari Nuar Juboq!!!

Anonymous said...

hahahaa org tua tu tau takut pulak, mcm tuan sidiq sigaraga laaa....ambik nyawa ..ambik nyawa..

Amirull Izzat said...

macam-macam versi pulak aku dengar...aduhai..ye ke kena SPRM nak tangkap? ish..ish

Anonymous said...

jangan bagi can....siku atas palo dio gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak....

Anonymous said...

sy pun agak mcm tu..
tp.. wallahuallam..

Anonymous said...

MSO kate TGNA sakit urat je
- http://msomelayu.blogspot.com/2010/12/pemakluman-pagi.html

Anonymous said...

Hok dulu mato lebe(lebam) siap paka(pakai)neck brace nge naik kusi ghodo pon leh lepah gak...tu pasa hok nih wat2 pense(pengsan) kot seghupo Aji Bakil bin Kedekut...kesie...deh...

Bentaraguru said...

Umur kita telah berlalu, tak boleh diambil lagi. Kata Tuhan yang bermaksudnya, " Demi masa, sesungguhnya manusia berada dalam kerugian, melainkan orang-orang beriman dan beramal soleh......". Qadha dan Qadar hanya ditentukan oleh Allah sahaja.

Anonymous said...

Alaa... kat Buletin TV3 beberapa hari lepas, RAKYAT BIASA pun kena bicara kat katil hospital...

Inikan Pemimpin PAKATAN RAKYAT, tak kan tangguh tangguh tangguh kot.. Charge jer... tangguh & batal klu dah kat lubang kubur...

Anonymous said...

Pok Nik boleh lah diberi anugerah pelakon lelaki terbaik...hahahaha

Anonymous said...

huh....tak sangka seteruk itu perangai....udah-udah le tu Tok G....Tok Samy pun dah berazam nak berundur....mu bila lagi?

Anonymous said...

apa ni rbf? n.aziz betul2 sakitla! sakit tak boleh betul! ya la, sakit pinggang mana boleh tegak betul? mesti kena bongkok @ bengkok sikit!!! mana ada skit pura-pura? demam kura-kura adala....hehehe!

Anonymous said...

sakit pun kalau ada bukti rasuah sprm heret je ke mahkamah ...

Anonymous said...

Sdr Jeff

Wong Tuo iki memang wes edhan kayakne...

astagha

Anonymous said...

pok nik skit jubor.
men ngn nuar mlm td

Cencaluk said...

Salam,

Konpius den mana satu yang betul ni, MSO kata sakit urat tapi anak dia kata sakit pinggang.

Oh, sakit tu boleh berubah-ubah macam dalam musang berjangggut tu ke?

Dari pipi sakit tu turun sampai ke kaki.

Itu macam ke baru aku pahan.

Ni boleh buat modal nak dapatkan MC

Ps: Doktor saya sakit
DR: Sakit apa?
PS: Sakit saya ni pelik sikit doc. hari ni dia sakit kat urat esok dia sakit kat pinggang
Dr: Biar betul ni mesti sakit nak MC ni
PS: Tak tuan Doc cuma sakit takut kena tangkap
PS: Doc MC ni boleh tak digunakan untuk tangguhkan kes mahkamah
Dr: Hai baru tau ke Kapal tunda tu selalu gunakan MC untuk tangguhkan kes nuar tu tak tau ke?

Kuang...kuang...kuang kantoi ..

Wake UP! said...

Tolong! Aku sakit! Jangan dakwa aku!

Kelakar giler.

blogenstarz said...

Lagu mano tuk guru buleh sakit urat.Dale harakah dok molek sia iklan ubat kuak...
menate tu ko tok guhu sale makea pulok !

kece nok tumpe lalu... linklah tu!