Tuesday, January 18, 2011

Liwat & Seks Haram BUKAN Fitnah Umno - Anwar Ibrahim

Sepertimana yang kita ketahui, sebaik sahaja Anwar Ibrahim dipecat dari kerajaan dan Timbalan Presiden Umno pada tahun 1998 kerana mempunyai moral yang teruk ramai orang berkata itu semua fitnah jahat atau konspirasi pihak Umno untuk menjatuhkan papa Nurul Izzah.

Itu kata orang, tetapi Anwar sendiri menafikan tuduhan homoseksual, seks haram yang dihadapinya adalah fitnah dari Umno. Anwar sendiri yang berkata Umno tidak terlibat dalam memfitnahnya dan beliau tetap komited kepada Umno.

Petikan sidang media Anwar pada 3 Sept 1998 iaitu sehari selepas beliau dipecat yang saya petik dari arkib Utusan Online,
''Saya komited dengan UMNO. Fitnah itu tidak datang dari UMNO. UMNO tidak terlibat dengan fitnah ini.''
Apabila Anwar berkata begitu, apakah maksud kata-katanya itu ?

Maksudnya , beliau tahu siapa diri dia yang sebenar, dia tahu apa yang dia buat, sebab itu dia kata itu bukan fitnah dari Umno.

Kasihan juak-juak PKR yang ke hulu ke hilir mempertahankan Anwar, tetapi Anwar sendiri tahu siapa diri dia dan apa yang dia buat. Sudahlah oiiiiii, sampai bila nak kena tipu.

10 comments:

blogenstarz said...

Rahsia dia ditangan Karpal Singh dan PAP singapura lalu terus menerus diugut....
Nak tak nak.... terpaksalah akur dengan PAP dan DAP.

ALahaI sI LunCAi said...

BIASALAH NUAR BRAHIM .' ANU ' DIA PUN DIA TIPU.

PATUT LANDING TEMPAT LAIN DIA PAKSA LANDING TEMPAT LAIN.

PATUTNYA ZIARAH WAN ZIZAH JE, HABIS ORANG LAIN DIZIARAHI SAMA.

r3mu said...

sekarang aku dah tau dari mana tagline upin dan ipin..dari juak reformis 98 rupannya

"Soalan berkenaan disambut oleh para penyokong Anwar yang menjerit, ''betul! betul! betul!''"

Anonymous said...

Tuh le fasal...heran dgn penyokong2 taksub Al-Jub nih..sedangkan tuan punya badan sendiri pun tak pernah menafikan salah laku dia tuh (nak clear sng aje - bersumpah muhabbalah xnak, pastu bila nak masuk court dulu katanya lawan tetap lawan tapi asyik tangguh dan tangguh<---ni apa maknanya!)tapi penyokong2 dia sampai le berbueh2 mulut sanggup membela kesana sini mempertahankan sipeliwat nih...xtau le apa rahsia sipeliwat negara nih pakai sebab masih ada yg sanggup jadi penjilat buntot dia...

Anonymous said...

puak2 bengong mmg slalu kna tipu

Radzuan said...

Bukan setakat juak PKR aje dh annuar brahim tipu...puak Pas pon sama dh kena tipu....
taktaulah sapa ajar nik ajis berbohong...dah pandai salahkan oranglaen bila ada masalah...tengoklh puak2 dia tanya mana hukum hudud bila nak laksanakan, dia kata Tun Mahathir marah...rupanya Nik ajis takutkan Tun Mahathir drp Tuhan...tapi pelik puak2 Pas ini percaya, siap takbir lagi

Anonymous said...

sama aje Puak PKR dengan puak Pas semua annuar dah tipu

Radzuan said...

bukan setakat puak pkr aje dh kena tipu...pas pong sama...tengoklah nik ajis,dh pandai berbohong dn menuduh orang laen bila ditanye mana hukum hudud yang nak dilaksanakan di kelantan, mudah aje dia jawab, takut Tun Mahathir ambil tindakan....kelakar juga nik ajis ni,dengar kata dah bertaraf wali tapi takutkn Tun Mahathir lebih dari takut pada Tuhan...Jadi PKR sama aje dengan Pas...bodoh berlaka-laka

Grand Marquis said...

Saya ingat lagi ketika sehari selepas Anwar di pecat, dalam buletin utama TV3, saya mendengar ucapan ini dari mulu Anwar sendiri dakwaan ini. Kalau TV3 boleh keluarkan archive mereka balik kan best.

Anonymous said...

Mmg bukan salah UMNO pun...mase tu die mmg betul2 komited dgn UMNO. Die cube buktikan UMNO adalah parti Islam, bukan parti sekular..Dlm UMNO Anwar byk terapkan nilai2 Islam. Atr sumbangan beliau Bank Islam, UIA, Takaful dll...klau xde Anwar jgn harap laa benda2 semua ni ade...n Anwar ni cuba meng"ABIM"kan UMNO...sbb tu ramai x suka die even Dr. Mahathir pun....dan sendiri fikir lah dari mane dtgnye fitnah tu....

-hamba Allah sekadar berkongsi maklumat-