Tuesday, January 11, 2011

Menteri Wilayah, Menteri Pelancongan dan DBKL, Bila Nak Jelaskan ?

Bapak Menteri Wilayah dan ibu Menteri Pelancongan serta bapak Datuk Bandar bila mahu jelaskan isu hotel pasang lambang DAP di bangunan mereka seperti gambar di bawah ?

Kalau bapak-bapak dan ibu tidak tahu lagi apa ceritanya, sila klik di sini.


8 comments:

Anonymous said...

apa ni ??? isu remeh pun nak diperbesarkan ???

MMR said...

Rbf,
Dikampung saya kalu tukang kayu tak sambung kerja sebab;
Isnin - ada mayat
Selasa - kenduri tahlil
Rabu - dapat gaji pi bank ambik duit
Khamis - bawa family shopping
Jumaat - sembahyang Jumaat
Sabtu - kerja sekerat hari
Ahad - cuti...........

RBF Gila Glamer said...

DAP Malaysia
Ibu Pejabat Kebangsaan
Jalan Yew (off Jalan Pudu)
55100 Kuala Lumpur

Bai, ibu pejabat dia dgn hotel tu satu bangunan yang sama.

Bodoh tak boleh nak diajar.

Anonymous said...

Mereka tunggu laporan Polis dibuat dulu ... baru buat kenyataan ... blog-blog nih tak dibace nye.

Biasanya begitulah ... report ... repport ... report ... report ... ... last-last hampas.

Dah biasa di Cheras.

Nani Cheras.

Anonymous said...

Ntah larr RBF, aku rasa Menteri korang ni semua tidur..pengarah pengarah DBKL paling kuat makan n tidur..

Anonymous said...

benda camni pun nak kecoh.. takut DAP nampak...

Anonymous said...

Yo..yo..yo...sblum tuduh orang x buat keje..tengok dulu apa undang-undang iklan yg PBT selangor dan DBKL gunakan...memang tak sama beb! Selangor memang larang iklan politik, tapi DBKL takde larangan. (kalau ikutkan by law yg diaorang gunakan!)

Anonymous said...

Bro... sejak minggu lepas dah diturunkan dah pun lambang Roket tu... Tp Huruf DAP masih kekal... Dah kelam-kabut dah diorang tu...