Wednesday, March 23, 2011

Khalid Samad Berjaya Buktikan Anwar Tidak Liwat Saiful

Ahli Parlimen yang berotak udang setaraf dengan Mahfuz Omar kini dah jadi peguambela tidak rasmi kepada Anwar dalam kes liwat yang sedang dibicarakan.

Setakat ini mahkamah belum pun lagi memanggil pemilik kondo tempat kejadian liwat-meliwat ke kandang saksi untuk disoal oleh pendakwaraya atau peguambela.

Tiba-tiba si pemilik otak udang tersebut menulis di twitter malam tadi mengatakan pemilik kondo sekeluarga berada di kondo berkenaan pada waktu dan tarikh kononnya Anwar meliwat Saiful. Katanya lagi , menurut pemilik kondo Saiful tak pernah masuk kondo. Dan tak pasal-pasal pula dia kata BN yang penipu.

Bodoh punya orang, apa halnya pula BN yang penipu ?

Anwar liwat BN atau liwat Saiful ?

Bangang punya manusia...

Manusia yang bernama Khalid Samad sekarang sudah menjadi tidak keruan dan dia harus jilat Anwar habis-habisan kerana kedudukannya di Shah Alam sekarang sudah terancam teruk. PRU akan datang pasti dia akan kalah disana. Kedudukan dia dalam Pas pula sekarang ibarat melukut di tepi gantang.

Sana sini orang-orang Pas sudah tidak menyukainya. Pilihan lain dah tiada, terpaksa ampu dan jilat Anwar habis-habisan dengan harapan dapat kerusi yang lebih selesa daripada PKR dalam PRU akan datang. Lagi satu, si mamat poyo itu berangan nak jadi menteri sekiranya Anwar jadi PM kelak. Jadi , dia kenalah jadi hero kepada Anwar yang nombor wahid sekarang untuk mendapatkan semua itu

Kalau benar bagai yang dia kata kononnya pemilik rumah itu berada di rumah tempat Anwar meliwat Saiful pada masa kejadian, takdenya Anwar nak lari ke Kedutaan Turki. Malam itu juga Anwar heret tuan rumah berkenaan buat pc bersama dia.

Si otak udang itu kata Saiful tak pernah masuk kondo tersebut ?

Gambar di bawah ini apa ke bendanya ?

Pasword ?

Ingat lagi tak pasword ?

MOKTHAR !

Lelaki Y memasuki kondo

Lelaki S memasuki kondo

Kalau tak masuk, menatang mana yang tonggeng atas katil ini ?


Lagi satu soalan saya, kalau pemilik kondo sekeluarga berada dirumah pada waktu itu , apa ke jadahnya Anwar berada di rumah keluarga itu. Apakah dia tiada rumah sendiri untuk berehat atau berbincang dengan ahli-ahli parlimen BN yang nak lompat parti ?

Wahai Khalid Samad yang berotak udang, lain kali kalau nak bodek atau nak ampu pun berpada-padalah. Janganlah lebih-lebih sangat. Kelak sendiri yang malu.

*** Nampak gayanya Karpal Singh perlu mengundur diri sebagai peguam Anwar kerana tidak memanggil pemilik kondo sebagai saksi supaya kes dapat dibuang secepat mungkin. Nasib baiklah ada Khalid Samad yang dapat kesan perkara itu. Hebattttt Khalid Samad. Confirmlah dia jadi menteri nanti apabila Anwar jadi PM kelak.

15 comments:

Anonymous said...

SI KHALID GEREJA PANDAI2 PULAK CERITA PASAL KES MAHKAMAH YG SDG BERJALAN...INI BUKAN KES MENGHINA MAHKAMAH KE?

AloQStaQ said...

HAHAHA ! Brilliant lu faisal!

kali ni hang tulis untuk kesekelian kalinya memang best dan terus best ! HAHAHA ... aku gelak pecah perut !

yang pasti, khalid samad memang terrer ! dia dapat merungkaikan segala kekusutan Mahkamah selama ni

... Tak payah dok susah2 amik DNA, suruh Khalid Samad pi jadi saksi di Mahkamah ajer, semua selesai ...

gamaknya Khalid Samad pun ada sekali dengan keluarga tu dalam kondo waktu tu ...

Anonymous said...

Laaa.. Khalid samad, khalid ibrahim dua2 nie mmg tolol.. Si khalid samad nie lain takde.. Asyik main twitter je.. Area shah alam mcm tak terurus aku tgk la nie.. Takde ape2 perubahan yg dia bawak.. Bagus lagi khalid jamlus ngan khalid mamat..

Anonymous said...

Laaa.. Khalid samad, khalid ibrahim dua2 nie mmg tolol.. Si khalid samad nie lain takde.. Asyik main twitter je.. Area shah alam mcm tak terurus aku tgk la nie.. Takde ape2 perubahan yg dia bawak.. Bagus lagi khalid jamlus ngan khalid mamat..

Hahn said...

Bagus kenyataan Khalid tu. Ertinya PAS sanggup terbakar bersama Anuwar.

Rakyat memerhatikan.

Anonymous said...

lawak..lawak..

khalid samad, kalau ko baca ni..
tolong komen sikit boleh..

pastu aku nak frame kan kat dinding buat kenangan..

pejuang said...

tak.kalau PR x hina mhkmah.kalau penyokong kerajaan je buat demo n ulas isu hina mhkmah..........

karut btl..

Anonymous said...

Mmg aku tak akan mengundi PR lagi la. Asyik kita kena tipu je, buat kerja tak nak. Makan gaji buta.....

zxc said...

lembab tul la lawyer posingh tuh!! dah tua, badan x sihat tu yang palotak x betol. fakta kongkrit camni pon terlepas pandang. lantik la khalid samad ni jadi ketua lawyer ganti dia. pastu kompom keluar plak citer satu batalion jentera PKR ade kat dalam kondo time kejadian, x termasuk Malaikat Raqib dan 'Atid!!!

Anonymous said...

Pemimpin PR ni mcm dewa bagi pencacai2 depa. Apa yg dewa depa kata mereka percaya membuta tuli. W'pun RBF dah ulas dgn fakta, aku yakin masih ada pencacai2 depa yg enggan terima kebenaran ni.

Anonymous said...

Inilah yg dipanggil nangoi tunggangan anwar..jilat selagi ade yg boleh jilat..sume tu gile kuase je..

wakkang said...

kalo pemimpin dah tahap otak udang..
penyokong dia lagi la tahap taek udang

Anonymous said...

hahahaaa..

memang terbaik ler dari Khalid gagap nie..eh..eh..sowie..Khalid Gereja..

ala..dua2 nie pon..sama gak..cakap pusing2..terbelit diri sendiri..

lepas nie..bule ler angkut si Khalid Gereja nie masuk Mahkamah lak..jadi saksi si Kapal Sink..

lawak betui ler sapa yg dok sokong penipu2 nie...

Anonymous said...

pembangkang ni kena ada mahkamah sendiri dan hakim sendiri. lantik jer kalid samad jadi hakim. perbicaraan pun tak lama. karpal tak perlu pening kepala jadi pooh singh. jimat belanja. kalu guna mahkamah sedia ada, banyak yang tak adil kepada mereka. semua seronok nak buat konspirasi nak jatuhkan mereka. tak payah buat kerja memikirkan masalah rakyat dan negara.
jadi kalu ada mahkamah sendiri, boleh la buat keputusan cepat. ikut jer selera pemimpin mereka. boleh bersidang di mana saja, asalkan keputusan berpihak kepada mereka, adil dan saksama, telus mulus, berintegriti akaun tak ada inti dan berbagai lagi la.

marilyn said...

Khalid Gereja sedang bersaing dgn Mahput FDI sapa yg mempunyai kobodohan yg paling berkualiti.