Saturday, April 2, 2011

Gara-Gara Video Seks Anwar Amalkan Diet Sekarang

Sekali dengar nampak macam lawak, tetapi itulah realiti. Bab berlakon, putar belit, manipulasi dan sebagainya Anwar memang hebat.

Sebelum liwat Saiful dulu, Anwar selalu muncul dengan bergaya dan ada kalanya berkaca mata hitam. Selepas liwat Saiful, kaca mata pun dah hilang, rambut dibiarkan nampak uban dan muka pun nampak tua.

Tujuannya apa ?

Untuk menunjukkan kepada rakyat yang dia telah tua dan tak logik dia meliwat.

Selepas kes video seks apa pula yang buat ?

Dia cuba tampil dengan imej waruk dan suci. Atas pentas ceramah mulutnya tidak berhenti-henti membaca ayat-ayat Quran dan hadis.

Poster-poster dan banner-banner ceramahnya sekarang diletakkan gambar dia memakai baju melayu . Tiada lagi poster atau banner yang memaparkan gambar dia pakai kot sambil angkat tangan tinggi-tinggi.

Semua itu lakonan semata-mata untuk mengabui mata rakyat , kononnya di orang baik. Sedangkan perangai sebenar mengalahkan iblis.

Dibawah ini tulisan blogger X PKR yang saya petik untuk kita kongsi bersama bagi mengetahui apa yang Anwar sedang buat sekarang dalam usaha dia melepaskan dirinya video tersebut.
1. "Wajahnya memang seperti saya, tapi perutnya lebih buncit dari perut saya" (dlm video tersebut). Itu komen AnWAR dlm sidang media pertama beliau mengulas isu video yang dikaitkan dengan dirinya, w/pun beliau belum lagi menontonnya. Penulis juga tidak tahu sejauh mana 'kehadapan' perut lelaki dalam video tersebut.

2. Mengenali AnWAR, beliau memang cukup menjaga penampilannya. x-pkr pernah menulis AnWAR ini metroseksual, lelaki yang cukup menjaga penampilan dirinya. Lantaran itu, penulis tidak terkejut jika ada laporan AnWAR mengunjungi spa. Beliau memang ada berkunjung ke sana terutama bagi mendapat rawatan pembersihan muka (facial).

3. Namun itu dulu, selepas saja AnWAR dikaitkan dengan kes liwat yang melibatkan Saiful, penampilan AnWAR segera berubah. Mukanya yang dulu sering dirawat rapi, kini kelihatan kusam. Rambutnya yang dulu diletak pewarna bagi menghitamkan uban yang kelihatan, kini dibiarkan saja. Juga tiada lagi kacamata berjenama dipakai AnWAR.

4. Konon setelah menjalani rawatan laser di mata beliau. Dimaklumkan AnWAR segera mengubah penampilannya bagi menarik simpati masyarakat. 'Perunding imej' AnWAR mengatakan simpati masyarakat akan berkurangan jika AnWAR terus tampil dengan penuh bergaya. Maka itu gaya penampilan beliau berubah sekarang.

5. Sumber dalaman PKR juga memaklumkan AnWAR sekarang berusaha keras 'mengempiskan' perut yang agak boroi sekarang. Dalam banyak acara-acara yang dianjurkan PKR, AnWAR memilih untuk menjamah sedikit saja makanan yang dihidangkan penganjur terutama waktu tengah malam selepas selesai ceramah.

6. Tidak mahu mengecilkan hati penganjur, AnWAR secara berjenaka menyatakan amat susah berkahwin dengan seorang doktor yang sentiasa mengawal diet pemakanannya. Satu sumber lain pula menyatakan AnWAR secara agresif mula menghentikan pengambilan nasi dengan tujuan yang sama (mengempiskan perutnya).

7. Ini ada kaitan dengan dakwaan AnWAR bahawa org yang didalam video itu lebih buncit perutnya dari beliau. Jika penyiasatan mengambil masa terlalu lama, tidak mustahil AnWAR menyelak bajunya pula selepas ini bagi menunjukkan perutnya yang 'kempis' itu. Jangan dikesampingkan samasekali kemungkinan ini.

8. Bagi orang terdesak seperti AnWAR, beliau berpotensi melakukan apa saja bagi menguatkan penafian beliau ttg kaitan dengan video tsb. Berbohong telah menjadi 'makanan' ruji AnWAR. W/pun bukti saintifik mampu menepis hujah AnWAR, AnWAR tidak peduli. Tujuan beliau hanya satu, membuat kekeliruan di kalangan masyarakat.

9. Maka itu, kepada pihak berkuasa, janganlah mengambil masa terlalu lama menyiasat kes ini. Ada benarnya juga hujah YB Wee Choo Keong (Wangsa Maju) mencadangkan satu badan bebas segera ditubuhkan. Choo Keong tahu AnWAR dan pembangkang tetap menolak hasil siasatan oleh pihak polis dan menjadikan politik sebagai isu nanti.

Maka itu, wajarlah penubuhan sebuah badan bebas disegerakan sebelum perut AnWAR benar-benar kempis akibat diet yang beliau amalkan sekarang ini.........

4 comments:

Anonymous said...

Perut bisa dikempiskan...
anwarporn punye anu boleh kasi dikempiskan ke bile nmpk bontot lelaki ngan apam amoi? Balut banyak2 ngan tisu kot..

Kah kah kah kah kah

Lagi satu, org yg pernah menonton video seks tu bgtau 'batang tak malu' anwarporn tu satu bulu pun xde (dicukur daaa), kalau nk selamatkan diri, pasni anwarporn kene cari minyak tumbuh bulu byk2 le sblm terkantoi dlm siasatan Suruhajaya Diraja lak nnt kan.. kan..

Kah kah kah kah kah

Baru le betul ayat "wajah nmpk macam saya, berdiri pun macam saya, batang besar mcm saya, TAPI SAYA PUNYE LAGI BYK BULU!!!"

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

raja drama dan raja lawak terhebat pada milinium ini

syedmzazi said...

salam bro....dia boleh kata itu perut rbf..ha..ha anwar hak kantoi.....dajal memang lagutu....nanti dia minta 4 org saksi lagi......pas pun sama hampeh.

anti bohmau said...

suh ja dia terlentang, pastu suh steamroll lalu atas perut dia!!!! gerenti kempis!!