Thursday, May 19, 2011

Anwar Suka Pantai Beb, Lain Ha...Ha....

Question Time Bersama Anwar di Yahoo

Ada seseorang hantar komen dan bertanya kepada Anwar, "sekiranya anda diberi peluang untuk berehat , agaknya anda akan pergi ke gunung atau pantai dan mengapa ? "

Dijawab oleh Anwar, "saya lebih suka ke pantai . Ketenangan. Lain ha ha"

Apakah maksud lain ha ha ?

Saat tengah bersoal jawab secara langsung pun dia boleh ingat menatang tu lagi...

Mana ada gay nak ke gunung beb ?

Sudah pastilah pantai tempat pilihan mereka.

11 comments:

Anonymous said...

penipu betoi chat live tu... propaganda parti pembangkang ajer...

Anonymous said...

kalau markah dari jawapan Anuwar aku bagi "0" markah ..jawapan tidak mempunyai fakta...

Anonymous said...

Bias ... Facilitator memang takde telor.. Soklan dari fuckatan aje yang dilepaskan.. yang lain2 haram.. HAMPEEEHHHH punya Yahoo.Malaysia..

Anonymous said...

apa hal x keluar pun soalan saya kat yahoo tu? filter soalan, freedom of speech apa benda?

lawan tetap lawan?

Adi Kencana said...

Live chat propaganda je tuuu... Komen yg neutral & kritikal sume x kasi lepas!!!

Nak tahu pasal taktik terkini Nurul Izzah ambil kredit dari usaha UMNO?

Boleh baca di sini:
http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

deme nak tiru najib tu. bersoal jawab dengan rakyat. podahh.

Anonymous said...

YAHOO IS A CHEATER..
JAWAPAN SEMUA SKEMA UTK PAKATAN JE.
YG PALING LUCU VOTING TU..
75% NAK UNDI PAKATAN KONON. MUAHAHAHA.. MEMANGLA SEBAB PUAK2 DEPA JE YG LEPAS..

Anonymous said...

yahoo malaysia memang celaka..kalu berita pasal pakatan banyak je diaorg keluarkan..aku sampai meluat tgk yahoo malaysia ni..orang umno x ambil action ke kay yahoo malaysia??..tdo ke??duk kira nak bahang projek je ke orang umno ni??x da semangat perjuangan langsung..lagi lah ketua pemuda pondan umno..tak da kualiti langsung..hampeh lu KJ..

Anonymous said...

Ada....

Brokeback Mountain

ha ha ....

Anonymous said...

Batalkan je lesen meniaga yahoo tu, dah buat business kat sini pastu condong ke sana lak..buat je macam negara China tendang google keluar

Anonymous said...

betul anon 3.27pm

brokeback mountain..citer pasal gay wakakaka