Thursday, May 19, 2011

Video: Anwar Sergah MB Kedah




Malu !

Malu !

Malu !

10 comments:

Anonymous said...

Tunjuk video tak penuh...lepas tu buat fitnah....hanya org yg hilang akal percaya DSAI sergah MB Kedah...jgn anggap semua org bodoh...jgn buat cerita karut....ok yg benar tetap benar dan jika DSAI buat salah tetap juga salah..Allah itu maha mengetahui....

Anonymous said...

pencacai umno memang otak sengit

Anonymous said...

macam tu la jugak bila ularmak2, wali selipar jamban dan puak2 yang sewaktu dengannya cuma ambil sebahagian ayat suci al-quran...tak fitnah ke...?

Anonymous said...

WAkakakakakakakakkakakakakak sengal

Anonymous said...

Anon 1.00 pm....bukan semua org boleh ditipu....yg pelik tu bila dah terdesak merayu pulak kpd PAS supaya bersatu dlm BN atau keluar drp PR...kalo PAS dah sesat buat ape dipujuk rayu...apa guna berkawan dgn pAS yg dah sesat???

Anonymous said...

Salam Saudara SeSyahadah...

Saya percaya Tuan sudah mempunyai & menonton klip video yang penuh.

Cukuplah Tuan dari menyebarkan Fitnah..kerana dosa orang yang menyebarkan fitnah adalah amat besar dosanya..

Bukan apa, ana takut ALLAH s.w.t bagi balasan secara "tunai" seperti org yg kena penyakit kanser tu! Simpang malaikat ya..

Bertaubat lah sebelum terlambat..

Anonymous said...

Anon 12.33... Otak ko dah bercampur kuman e-colli dari najis kat jubur yang ko jilat ke? Video tu menunjukkan Anwar sendiri yang melakonkan herdekan yang di lakukan keatas Azizan. Apa lah bodoh sangat ko ni. Dah diberi video yang nyata Anwar sendir yang cakap pun ko kata orang lain hilang akal... ko yang hilang akal sial !

Anonymous said...

kpd anon 19 may 11.00pm....kerja kamu ni asyik cerita tentang jubur...berapa kali dah kena dgn DSAI??...hanya org bangang dan tak guna akal je yg percaya Anwar herdik MB Kedah...tunjuk video biar habis....itule pasal dok hari-hari tengok video seks otak kamu pun dah beku tak boleh fikir....bercakap dah macam takda agama...bertaubatle jgn buat fitnah...

Anonymous said...

anon 11,41..
hey apehal pencacai Anwar ni takut sgt kalau Anwar sergah Azizan??
eloklah sama penipu dgn panas baran..
lagipun video tu klu tk tunjuk penuh pun xkisah lah yg penting Anwar ni manusia bertopengkan SYAITAN..

kepad anon 5.17 yg bodoh pencacai PASPANDI
angkuh dan sombongnya manusia penganut PASPANDIk ini.. mulut jahat mcm N.AJIS tua kutuk itu jg.
Skrg nu umat Islam di negara ni tgh lemah.. tertipu dgn tipudaya kafir jd tk salah UMNO ajak untuk bersatu.. PAS di ajak bersatu bukan dipaksa untuk jadi hamba.. PAS boleh aturkan perjanjian untuk UMNO betul2 jd Islam.. jadi inilah platform terbaik utk sama2 berubah. tp malangnya PAS itu ajaran syaitan..xpndng lgsung yg positif.. puat belit mcm BELUT!

ini belum berunding lagi sudah angkuh melebihi SYAITAN.. org PAS ni brckp seperti manusia yg tiada agama..agama hanyalah PAS.. bodoh jahil.. tunggu Tuhan azab penganut2 PAS dan nasab mereka!!

Anonymous said...

Anon 3.29 am ...hang ni bercakap dah dirasuk iblis....bila cakap je terus maki hamun dan mencarut...mcm budak tak bersekolah....hang dah tengok sendiri ke DSAI buat kerja dalam video tu???...jika tak ini maknanya hang tu sebarkan fitnah dgn mendedahkan aib org...
hang pi tanya dgn ulama muda umno yg tak setuju video tu disebarkan...guna akal le ...jgn guna rasa dendam....yg dipersoalkan masa umno kuat hari-hari mencaci PAS dlm semua media yg dikuasai...buat cerita karut menghentam PR....TAPI bukan semua rakyat Malaysia ni bodoh...
lagi satu yg takut sangat dgn DSAI tu kenapa??...baru masuk Yahoo 75 minit ramai yg dah gelabah....ini namanya pengecut.....DSAI dijadikan bahan fitnah dan hang tentu suka bila dia masuk jel nanti....sekali lagi rakyat bukan semua bodoh dgn sebaran video seks. Allah pasti bersama pihak yg benar..