Tuesday, May 17, 2011

Video: Awek-Awek Kelantan Yang Menggoda

Puak-puak lawan sering mengatakan Pas gagal membangunkan Kelantan selama 20 tahun pemerintahan mereka. Ya benar, saya akui semua itu. Memang Pas gagal bangunkan negeri Kelantan kerana mereka tidak punyai wang yang cukup. Tapi sekurang-kurang mereka berjaya bangunkan insan selaras dengan kehendak Islam. Itu berkatnya pemerintahan cara Islam yang dipimpin oleh seorang ulama dan seorang tok guru.

Bukti boleh dilihat dalam video dibawah bagaimana Pas bangunkan insan selaras dengan kehendak Islam seperti mana yang diperjuangkan Pas selama ini.

Takbir !

Selamat menonton

34 comments:

Anonymous said...

koghe mung!pok - pok mung ni lah hok wak turun balo so klate. INILAH ANAK MUDA YG AKAN DILAKNAT TUHAN

usin said...

hancus bebudok lo ni. demo ni doh tok respek apo titoh perintoh tok guru. hukum sula jah....

Anonymous said...

macam lah negeri korang bagus sangat.! penuh dengan maksiat jugak. pemimpin main rasuah jew. dasar makan duit haram. dalam diri 2 darah yang mengalir semua jijik.!

Anonymous said...

Memang betul PAS telah gagal membangunkan Kelantan. Sekarang ni kalau ada progam pun yang boleh menguntungkan dari segi undi sahaja, kalau pasal nak baik pulih jalan, longkang, tempat-tempat awam, minta maaf la PAS tak akan buat. Yang di buat yang ditonjolkan program yang boleh dapat undi-contoh program bagi beras, dan lain-lain program yang dicongakkan mendapat undi itu sahaja.Tapi masa ceramah bukan main hentam BN.Seolah-olah BN memerintah di Kelantan.Memang rakyat dah sedar macam tu cara berpolotik ala PAS.Takbir......

Anonymous said...

Tahniah ..Syabas ! Kelate

Amir Izzat said...

sekurang-kurangnya ambo dok takut duk negeri Kelate... Serro aman jah. hehe....

Anonymous said...

bila la poknik nak invite derang ni nyanyi lepas ceramah yer? aku datang.. confirm!!

Anonymous said...

wow.. serambi mekah ke atau serambi pat pong... main bang

aku nak pegi KB...wow steam!! lepas main masuk PAS.
dua kali masukkkk syurga!!!
hidup PAS!!
TAKEBEER!!

Anonymous said...

steam jap tgk wakakaka

Anonymous said...

orang sokong PAS bodoh serupa lembu... boh..boh..bohhh...tuih..

mohamadali said...

video tu menggambarkan orang umno kelantan.
tulah gelombang merah yang umno bawa

Anonymous said...

lawa gak.nak melancap jap.pancut kat muka anuar

Anonymous said...

Bende2 ni bkn saje tertanggung di bawah kerajaan malah mak bapak pun patut ambil bahagian.. X kan kalau ade vid yg x elok semue salah kerajaan negeri.. Kalau ade bende elok semue dari kerajaan pusat? bende2 macam ni kene ditanggung oleh semue umat islam kalau diorg ni isle lah :-P

Anonymous said...

Bro,

Akhir zaman ni bukan kira PAS ke UMNO ke,Arab ke Melayu ke..cuba baca hadis-hadis akhir zaman.Janganla bro cari kesalahan,cari la penyelesaian..PAS lepas ni kuar video klip orang KL,UMNO pulak balas balik kuar video klip org klate lagi..samapai bila tak setel..makin dedah aib agama dan bangsa ada la.Renung-renungkan dan fikir-fikirkan bak kata Dr. Izi

Anonymous said...

Anak2 muda Kelantan sendiri pun tidak setuju dengan benda2 gini tidak kira lah siapa yang perintah.Hiburan joget gedik2 gini hanya menyasarkan orang tua tidak sedar diri sahaja.Golongan dikir barat amat anti dengan jenis2 persembahan seperti ini

_Anak Kelate_

Anonymous said...

Pol ink taubatlah cepat2.

Anonymous said...

kenapa sukar nak buka video dalm blog saudara...

Anonymous said...

saya pon tak sokong pembangkang, tapi nasihatnya check la betul betul sama ada mereka ni orang kelantan atau tidak. malah cuba check kalau mereka ini rakyat malaysia atau tidak. Jangan lupa kawan kawan, kelantan sebelah siam.

terus menulis bro.

Pemuda TG said...

hebat hebat....demo semua hebat na....mcm pok nik gak...keh keh keh..pelawok pelawok pelawok

Anonymous said...

gelombang merah tawan kelate..

mmg betoi2 bergelombang... hahahha

couverv said...

stim mendenya bukan cun pon!!
nak muntah aku tengok ha
kalau bada iras lisa surihani boleh la jugak, cit podah!!

Anonymous said...

gile lawak klip nih! gaye bohsia UMNO pon ade sebab pakai baju merah :p patut pakai la baju ijo baru la PAS skit! RBF rase pompuan dalam tu mengoda ke? ishishish! kalau tu mengoda bayang kan kalau RBF g KL mau berdarah bijik mata nengok orang KL :p hahaha! ni la umat akhir zaman.. bukti kebenaran wahyu... ape2 pon, klip paling best! terus kan!

Anonymous said...

Bukan xde duit tuk bangunkan kelantan tapi pemimpin Pas otak standard sampah jalanan mcm wali selipar nik aziz,jngn kata nak majukan kelantan,urus tandas pun belum tentu berjaya....

Pok nik aziz pemimpin pas kununnnnya cara islam tokoh yg lemah...negara Israel lagi maju dr kelantan..

kahkahkahkahkah

Anonymous said...

itulah asyik RIAK mengaku Kelantan 'serambi Mekah', padahal Serambi Mukah (maksiat).

Anonymous said...

20 thn lebih memerintah, bila kelantan tak maju salahkan BN, klu baby masa 20thn dulu dah blh kawin /dpt anak. Klntn ttp miskin tapi org PAS ego, semua ceramah salahkan pusat, mana unit perancangan ekonomi negeri, buat pasarpun lorong kaki limanya blh senggol bontot. Mkn itu pasar senggolan yg halal. Lorong sempit , darurat tak sengaja. hee, tak haram heeee..

Anonymous said...

Ye akan ade pasar senggolan kat kelantan, tapi hati-hati kerap senggolan, akn panas dan mudah terbakar, mana sempat nak lari. Tak ape, mati masuk syurga.

shuib said...

Yang elok2 semua PASSSSSS... yg tak elok semua BNNNNNNN...Almaklumlah parti gerenti masuk syurga kan kan kan? Dah ada cop kat dahi penganut PAS syurgaaaaaa...org BN je yg tak nampak. Ahaks.

Anonymous said...

hiss! hiss! anak sapolah gaknya tegak bulu roma den

Anonymous said...

hiss! hiss! anok sapolah gaknya ye meremang bulu roma den

pokok sena said...

maksiat belaku bkn sebab politik.. tp atas hasutan syaitan...diri sendiri yang nk buat maksiat....

Manusia said...

ni lah puteri n wanita Umno? sebab warna merah? tengok muka dah nampak ala siam n thai. haha.....

Anonymous said...

Titoh perintoh tok guru korok mu..nabi muhamad gok...

Anonymous said...

Salah ore lain tu...

Anonymous said...

hakikatnya yang buat hal di KL ni pun bukan orang KL. kebanyakkannya adalah mat2 dan minah kelantan. itu kita kenalah akui..


anak jati kelantan