Tuesday, May 10, 2011

Video: Perkataan Anak Babi Bukan Ditujukan Kepada Najib, Tetapi Kepada Nik Aziz



Anwar kata Azizah kata jangan makan banyak, nanti perut buncit , kalau perut buncit nanti jadi seperti dalam video seks. Ini betul-betul pandikutti (anak babi).

Ada orang kata Anwar cakap kasar. Macam mana tak kasar, u tahu sejarah india, sejarah cina, sejarah melayu, sejarah arab , adakah u lawan politik begini kotor macam Datuk Najib buat ?

Itu yang dikatakan oleh Anwar dalam ceramahnya, iaitu mengulas tentang video seks yang dia sendiri berada di dalamnya, kemudian kaitkan dengan Datuk Najib. Cerita pasal video seks, cerita pasal Datuk Najib, habis tu perkataan anak babi itu dituju kepada Nik Aziz kah ?

Tak usah nak kelentong lagilah wahai juak-juak PKR harami, yang sah dan nyata Anwar perkataan anak babi yang keluar dari mulut pantet Anwar itu ditujukan kepada Datuk Najib. Sekarang bila dah kantoi, mulalah nak kona dan pusing sana sini

4 comments:

Anonymous said...

Parti desperado? Sudah tentu PKR..manusia desperado?Sudah tentu Anwar Ibrahim !!!

_Melayu Jati Kelantan_

Anonymous said...

Sapa desprado bro?
bukan kah hang yg desprate anwar?
DNA..mana?
Bila nak bagi?
bila nak g bersumpah di To Kong Keling?
Pakaian dah elok dah tu?
lepas berceramah,elok lah berhenti kat mana2 temple..Titik kening sikit.
jijah suruh ker hang yg nak kempiskan perut?
kami tak percaya dah apa hang kata?
Gang Charok to kun.

Anonymous said...

Pelik si JUBORIAN ni..apehal dia sikit pn tk serang ESKAY.. org yg bongkar dan aturkan China Doll tu..
asyik2 DS Najib juga yg diserangnya..

nampak sgt mmg dia takut dgn DS Najib

Anonymous said...

Video tu tipu la...
Depa dah edit dah. Part dia maki Najib dah kena potong.

Tapi dalam video tu betul ke yang bercakap tu Anwar? Rupa macam dia, suara macam dia, tapi bukan dia la.
Anwar sebenar ada maki Najib pada malam tu.

Anwar dlm video tu dah kempis perut dah. Rambut Anwar sebenarnya dah putih! Kenapa dalam video tu nampak hitam?

Sah yang bercakap dalam video tu bukan Anwar ek.