Monday, July 18, 2011

Ha...Ha...Ha...Utusan Bikin Pas Bertambah Mereng

Luka yang dialami oleh Pas gara-gara kartun empat orang saksi kes rogol belum sembuh sepenuhnya lagi, tiba-tiba hari ini Miki dan Utusan Malaysia menoreh luka baru pula kepada Pas.

Wa...kah....kah...kah...kah....

Jika kartun dulu Pas kata menghina islam, kartun hari ini apa pula kata Pas ?

Menghina DAP ?

Menghina Pas ?

Wa...kah...kah...kah...kah....

Syabas Miki.....

19 comments:

XPressMinda said...

he..he.. kejang otak pemimpin Pas tengok kartun ni.. ka..ka.. siang malam duk ratib boikot utusan, pulau utusan...

Anonymous said...

Aku Hensem

Tak sempat jd first

Anonymous said...

Melayu Singapura,
Bro,gua tengok sekarang PAS sudah hilang buah tak tau la kena potong atau tercheceh.Tapi pada mereka yang neutral dlm politik nampak nya sudah tiba masa utk pas di kuburkan kerana kegagalan mereka utk jadi ketua dlm pakatan.Tanpa mereka sedari perjuangan yg di lakukan oleh pengikut2 mereka dgn mengundi parti Dap dlm PRU12 telah merugikan PAS sendiri itu pun PAK PANDEH mereka tak sedar diri.Utk pengikut Pas buka la mata kerana Pas tidak boleh Gantikan UMNO dalam politik MALAYSIA kerana tidak ada dalam pakatan rakyat ketua yg sebenar.Barisan Nasional di ketuai oleh UMNO dan di iktiraf oleh semua dlm componen Barisan. INI lagi satu utk renungan Melayu Malaysia PENDUDUK CINA SINGAPURA TELAH BERTAMBAH DALAM ANGGARAN 5 juta dan kalau di campurkan dng kurang lebih 8 juta cina Malaysia dah boleh di gugat kedudukan melayu di Malaysia.Renung2kan pengikut PAS.

Anonymous said...

Insya Allah..xlama lagi PAS akan dptlah balasan dari Tuhan..
semakin hari semakin sesat..sesat lagi menyesatkan..hancurkan PAS AMINN!!

ALLAHU AKBARR!!!

Anonymous said...

Memang dah sah PAS atau parti anutan syaitan telah membakul sampah dan menodai kesucian agama Islam.

Islam adalah agama rasmi Malaysia,
PAS hanya parti politik yang bertopengkan ISLAM.

Anonymous said...

apa raa negara isleee.????.....dapig jegeeee.{pandangan terbeliak mata}.sikit...dah gelabah bewakkk...dulu aku sokong pas...laaniii hampass...yang tak sedak diri lagi tuu.... elok sokong pas songsang...bole masok sorga express.....pertahankan ambiga..dapig dan tropedo..anuuuu...peargggg...kalau si anu... berani saman datu kkk...aku sokong pas balikkkkk lahhhh...im sorryyyy.....takziah buat keluarga dr.Lolo...alfatehahh

Anonymous said...

mana langau2 pr....tak komen ponn??...takkan tengok saja kott...klau tak mau komen aku yg komenn...umprono jahat...papa gomo jahat umprno kapirr..umprono barang naikk....pas baik...menegakan islee..menegakkan toteeyy anu...menegakan ambagaa....dapigg hadis...revolusiii...bersihhh...kononn....piirahhhhhhh...

Anonymous said...

caya la miki!

Anonymous said...

secara kebetulan...

1. anwar sakit leher
2. mat sabu sakit kaki
3. nik ajis sakit perut
4. Dr lolo kembali ke rahmatullah. (semoga dicucuri rahmat oleh Allah)

Anonymous said...

Allah maha besar,Inilah balasan kepada kata kata pemimpin Pas pada awal 80an,dan inilah doa doa daripada org org umno yg di kafirkan pas pada masa itu.

Anonymous said...

Pas hamPas semakin dekat dengan kehancuran. Sudah terlalu banyak tanda2 bahawa Pas akan hancur. Pemimpin2 Pas semakin bercelaru manakala ahli2 Pas semakin keliru.

Anonymous said...

Tut tut mampus di Titiwangsa??

Kah kah kah kah... padan dek mukanye

Anonymous said...

Mohon jasa baik teman2 sekalian..cukuplah mengutuk PAS..kesian kat dia....baru jer dia nak ganti UMNO..tiba2 DAP ganti PAS..wakakwakwkakwka!!!!padan muka sehhhh...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=eMPLx2QQaw0&feature=feedu... bro,cbe lu tgk vid ni..gua rse die ni yg dlm vid yg duk dpn mse demo aritu kn..tp xleh nk komen r kt ctu..len mcm je mamat tu..

Anonymous said...

PAS = Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

sifir rakyat kata kepala hotak mereng PAS.

Spin1881 said...

muahaha... kelakar betoi kartun tu... harap2 banyak lagi kartun sedemikian rupa... agama sudah dijadikan bahan rujukan kafir... memperlekehkan agama Islam yang suci... ahli parlimen dan ADUN UMNO mesti bijak mematikan langkah kafir durjana ini...

Anonymous said...

NANTI TUAN GARU NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT MENTERI BESAR KELANTAN DARUL NAIM @ MURSYIDUL AM PAS AKAN DOAKAN PECAH PERUT BUAT KALIAN DAN JUGA MIKI.....AKU HARAP DAN TUNGGU NIK AJIS GUNAKAN DOA DIA YANG KEKUATAN NYA SAMA DENGAN BAHAN PELEDAK NUKLEAR UNTUK HANCURKAN KILANG UTUSAN.......KALIAN SEMUA JAGA JAGA......NIKA AJIS TENGAH HALA PELURU BERPANDU KE ARAH KILANG UTUSAN...DULU DOA DIA NAK PECAHKAN PERUT DATO NAJIB......SEKARANG DOA NIA NAK MUSNAHKAN APA LAGI?

Anonymous said...

Anon July 18, 2011 11:18 PM

:) tu sebab dia doa najib pecah perot la tu yg skrg ni dia pulak yg Allah bg sakit perot... skrg ni Allah bayar cash saja samada besar atau kecil... if kita sedar maka sedarlah... if tak sedar lagi diberiNya lagi pengajatan yg lagi besar lepas ni. doa la lagi yg buruk2 pd saudara seislam kita ye pok nik...

sudah2 la pok nik... dah uzur sgt dah tu dan dh diberi mcm2 peringatan dah... tun m yg pok nik kutuk tamak kuasa dulu tu pun dah berhenti dan buat amal dgn cara dia sendiri. pok nik bila lagi? jgn mengata org sgt pok nik tgk Allah dah terbalik kan pok nik pulak yg telan balik ludah pok nik pd tun m tu. mrk yg dgr dan baca kata2 pok nik dulu tu ramai lagi yg hidup dan diberi Allah masa utk tgk akan siapa pok nik skrg ni.