Thursday, March 1, 2012

PKR Cabang Kapar Turut Raikan Kehadiran Najib


Anwar datang pun mereka tak raikan sedemikian rupa.

Datuk Najib datang bukan main meriah mereka sambut.

Usaha keras PM, TPM dan barisan kepimpinnya mempromosikan gagasan 1Malaysia telah menampakkan hasil. 

Terima kasih PKR kerana meraikan kedatangan Presiden UMNO dan menerima konsep 1Malaysia yang dibawa oleh BN.

10 comments:

bzz said...

ini macam punya komen la yg kita perlu cari kat paper hari2... Ini BN byk sgt pemimpin mangkuk. Yg komen perli tak tahu, nak komen tak tahu, taknak komen pun tak tahu...

Baru la komen tahap Tun M!

Anonymous said...

kalau komen sinar harian mesti wartawan darjah nam depa tulih:

pkr muka tak malu nak raikan PM ke kapar!!

Anonymous said...

adakah ini lawak jenaka paling tragis yahun 2012 wowwww

Anonymous said...

kah.kah.kah.bagus!

Anonymous said...

HATI2 BRO..

JANGAN SAMPAI SYOK SENDIRI.
JANGAN SAMPAI ALPA.

Anonymous said...

HATI2 BRO..

JANGAN SAMPAI SYOK SENDIRI.
JANGAN SAMPAI ALPA.

yadden(tsunami Wave) said...

Ini meme betul punya kejadian dimana bendera PKR cukup banyak dipasang berhadapan masjid kampung sementa seolah-olah PM tu orang PKR...

apa pun terima kasih PKR sambut PM UMNO..

penduduk DUN Sementa..

yadden(tsunami Wave) said...

Ini meme betul punya kejadian dimana bendera PKR dipasang cukup banyak berhadapan masjid kg sementa seolah-olah PM tu dari PKR...

apapun terima kasih PKR kerana sambut PM UMNO..

pengundi Dun Sementa.

Anonymous said...

org PR sygkan PM UMNO..kita kena faham..kalau UMNO tidak ditakdirkan Tuhan perintah Malaysia PR mgkin xwujud.. yelah dpt kerjn zalim mcm Mesir.. tangkap.. pastu xbalik umah smpai bila2..

popeye said...

baguslah tu...tetamu datang kita jemput masuk...jangan jadi macam beruk samseng 'umno'...