Sunday, April 8, 2012

Altantuya:Najib Buktikan Dia Lebih Jantan Berbanding Anwar

Menjelang PRU yang tidak berapa lama lagi Anwar Ibrahim mendendangkan balik lagu lama untuk mengaitkan Datuk Najib dengan Altantuya.

Laporan dari malaysiakini

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa siasatan ke atas pembelian kapal selam Scorpene yang dibangkitkan di mahkamah Perancis akan membongkar semula kes pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Sharibuu.

Saya percaya, dengan kes ini berbangkit, rasuah yang melibatkan pemimpin Umno, dan kes pembunuhan Altantuya (akan) terbongkar semula."Di Malaysia tutup, (tetapi) dibuka di Paris... Najib tidur tak lena," kata Anwar dalam ceramah sempena sambutan Jubli Perak PAS Shah Alam malam tadi.

Itu modal yang tak sudah dari pilihanraya kecil Ijok 2007 kepada PRU 2008 kepada siri-siri PRK selepas 2008 hinggalah ke PRU 13 tak lama lagi.

Najib-Altantuya....

Najib-Altantuya....

Najib-Altantuya....

Najib-Altantuya....

Bagi kami orang-orang Umno , sikit pun kami tak hairan dengan dakwaan tersebut. Kerja kami mudah untuk menangkis atau menempis dakwaan tersebut kerana pemimpin kami seorang yang berani. Malah kami tak perlu cakap bercakap sampai berbuih mulut untuk menerangkan hal tersebut kepada rakyat. Cukup dengan satu video yang tak sampai 3 minit pun.

Berbanding dengan orang-orang PKR dan orang Pas yang terpaksa berceramah tiap-tiap malam sampai berbuih dan senget-benget mulut untuk menerangkan kepada orang ramai tentang dakwaan amalan biseksual Anwar Ibrahim.

Video dibawah ini menjadi bukti keberanian Najib menjawab tuduhan yang Anwar lemparkan kepadanya.




Najib berani bersumpah untuk menyatakan dia benar....

Saiful berani bersumpah untuk menyatakan dia benar....

Eskay berani bersumpah untuk menyatakan dia benar....

Anwar bila mau bersumpah untuk menyatakan dia benar ???

Kesian juak-juak PKR kerana memiliki seorang ketua yang dayus dan pengecut......

10 comments:

Anonymous said...

Lu ingat dengan sumpah boleh lepas apa yg telah lu lakukan.

Jahat dan Bodoh lu punya fikiran.

Lu curi. kemudian lu angkat sumpah lu tidak curi.

Lu ni bodoh tahu keerr???.

Anonymous said...

Lu la lagi bodoh.... Pencacai aljuburit....

Anonymous said...

Berani sumpah sebab TAK LAKUKAN apa-apa yang difitnah .... Tak berani sumpah apa sebab? Jawapan: Sebab itu orang SESUMPAH ... Sumpah laknat bukan macam itu sumpah potong ayam ...

Anonymous said...

sumpah ni bkn perkara main2 bhai, tp kalau untuk membuktikan di pihak yg benar maka wajib melakukan dan yg xnk bersumpah tu korang paham2 la sendiri...ALLAH maha adil...

RBF Online said...

anon 12.36

lain macam ja kamu melompat....

panas ke tengok video bos aku bersumpah ?

kpd rakan2 pembaca yang lain, tidak mustahil penghantar komen tersebut adalah salah seorang pendekar tempang anwar ibrahim yang puas bersilat dan bertaichi dgn org ramai untuk menjawab dakwaan amalan biseksual anwar.

kesian dia kerana ada sorang bos yang pengecut.

Anonymous said...

senang sj...lu curi dulu 445juta

lu angkat sumpah tarak curi punya..

mmg gua xpercaya lu curi

pesanan penaja:
Siri Jelajah 'Tepati Janji' BN TERBARU ....wa caya lu najib Ah Jib Goh

Jokiden said...

Orang kapir mmg tak faham akibat sumpah ini. Sejahat-jahat orang Islam dia tidak akan berani mempermainkan sumpah.

Seorang kawan saya mengatakan Saiful tu bersumpah sebab dapat RM juta-juta.

Saya cabar dia jika dia berani bersumpah mengatakan dia di liwat, saya boleh tolong dapatkan RM juta juta untuk dia.. Senyap menikus dia, langsung bisu sampai ari ni.

Saya pun takut juga, kalau dia berani naya saya.. hahaha..

Anonymous said...

Enko ni spesis yg suka mempermainkan agama.enko ingat sumpah dgn nama ALLAH bole buat memain ke. Sebab tu aljub tak berani bersumpah.

Anonymous said...

Memang AnuGAY AlJub nih DAYUS!! Cume brani ngan LOBANG-LOBANG aje...

Kalu Tok BUDUhh Nikki Ajih, Ulamak Hj Adi Besi & sume ulamak2 tersohor dalam dunia amPAS leh backup dia...APA TAKUT???

Melainkan sememangnya AlJuburi BERSALAH!!!

Anonymous said...

Anwar mana berani saman nala??

yg berani dia lakukan ialah seboleh2nya menalipon nala (nak bg ayat lg la)

tgk bank tu...dia dah kontak jgn sapina ...baru dia kuar statement sila bg sapina..(anwar konar tak kenai ka..24, 7 dan 30 dan 12 bulan)