Tuesday, May 15, 2012

Selangor:P.Raya Berasingan Patut Dialu-Alukan

Blogger Haji Husin Lempoyang hantar BBM kepada saya keratan akhbar diatas. Katanya, bagus dan kita perlu sokong.....

Ya betul tu Hj Husin....

Saya secara peribadi sudah lama bersetuju dan telah menyatakan pendapat saya kepada beberapa pihak berkenaan hasrat kerajaan pimpinan Khalid Ibrahim itu.

Kita (BN) patut sokong dan patut raikan hasrat kerajaan PKR Selangor itu jika kita mahu tawan Selangor dengan mudah.

Percayalah bahawa pilihanraya berasingan banyak memberi kebaikan, keuntungan serta manfaat kepada BN. Tambahan pula selepas rusuhan bersih 28 April.

Seperti yang saya katakan semalam, rusuhan bersih telah menjamin dan menobatkan BN kekal sebagai kerajaan yang bakal memerintah Malaysia selepas PRU 13 kelak.

Dengan semangat kemenangan di peringkat pusat yang berkobar-kobar, semua jentera BN dari seluruh negara akan turun bekerja untuk pilihanraya Selangor pula.

Sap...sap...sui....kita boleh menang 2/3 Dun Selangor.

Oleh yang demikian marilah kita sama-sama sokong,beri kerjasama,galakan dan sebagainya kepada kerajaan pimpinan Khalid Ibrahim agar mereka benar-benar adakan pilihanraya yang berasingan.

Cuma yang saya bimbang satu perkara sahaja.

Apa ?

Bimbang mereka tak berani nak adakan berasingan. Hanya sekadar gebang sahaja.





Pstttt....Undi PAS Dapat DAP
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

19 comments:

Anonymous said...

gebang aje bro!

cerita tambah rencah aje tu

apa pun x dak

-undi pas dapat dap bro!

Anonymous said...

kita mulakan dengan Parlimen dulu arrrr....kasi sapu bersih Parlimen masa PRU nnt...

Anonymous said...

kita mulakan dengan Parlimen dulu arrrr....kasi sapu bersih Parlimen masa PRU nnt...

Anonymous said...

kita mulakan dengan Parlimen dulu arrrr....kasi sapu bersih Parlimen masa PRU nnt...

Anonymous said...

saya juga sokong mereka ada berasingan

Anonymous said...

UNDI PAS DAPAT DAP
syahdu tagline tu...

pego said...

undi pas dapat dap

undi pkr dapat dap

undi dap dapat tunggang pas & pkr

Anonymous said...

Memang elok buat berasingan tapi takut khalid bubar DUN Selangor pada musim haji sebab dia takut pengundi melayu.

Anonymous said...

Sapa nak pergi haji, boleh buat undi Pos dulu/pilihan tidak hadir. Kemana nak lari?

Aku pun sokong. Lebih lagi kalau Kelantan nak buat sendiri. Boleh kasi serbu ini tempat.

Anonymous said...

Kalau ikut kata Tun M, buat lepas raya tapi aku suka sebelum ramadhan. Lepas mengundi, semua puasa dan rileks minda. Lepas tu raya sakan. Kalau ada pembangkang nak buat huru-hara masa ramadhan...kita tahulah dia tak puasa. Kot ada pun DAPig. Berani nak masuk masjid masa orang tarawih??

Anonymous said...

patut dun dibubarkan pilihan peringkat pusat. jimat kos

Anonymous said...

RBF. Pls amik port pasal page nih!


http://translate.google.com.my/translate?hl=en&sl=zh-CN&u=http://newkopitiam.com/forum/viewtopic.php%3Ft%3D12420%26postdays%3D0%26postorder%3Dasc%26start%3D25&ei=uMyxT6n5GoaaiQfd5YjmCA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&ved=0CFYQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3D%25E5%25A4%25AA%25E6%259C%2589%25E5%25BE%2588%25E5%25A4%259A%25E7%259A%2584%25E9%25A1%25B9%25E7%259B%25AE%25E3%2580%2582%25E5%25A4%25AA%25E5%25A4%259A%25E7%259A%2584%25E4%25BA%25BA%25E5%258F%2582%25E4%25B8%258E%25E3%2580%2582%25E8%25BF%2599%25E4%25B8%258D%25E6%2598%25AF%25E5%2585%259A%25EF%25BC%258C%25E8%2580%258C%25E6%2598%25AF%25E6%259C%2589%25E2%2580%259C%25E5%2588%25A9%25E7%259B%258A%25E2%2580%259D%25E7%259A%2584%25E4%25BA%25BA%25E3%2580%2582%25E9%2592%25B1%25E7%25BB%2593%25E5%2590%2588%25E8%25BF%2599%25E4%25BA%259Bpeple%25E6%2597%25A0%25E8%25AE%25BA%25E6%2598%25AF%25E4%25BB%258E%25E5%259B%25BD%25E6%25B0%2591%25E6%2588%2596%25E5%2585%25AC%25E5%2585%25B3...%25E5%259B%25BD%25E9%2598%25B5%25E7%259A%2584%25E5%25A5%25BD%25E8%25BF%2590%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DREU%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26channel%3Drcs%26prmd%3Dimvns

Anonymous said...

yg ni page 1

http://translate.google.com.my/translate?hl=en&sl=zh-CN&u=http://newkopitiam.com/forum/viewtopic.php%3Ft%3D12420%26postdays%3D0%26postorder%3Dasc%26start%3D25&ei=uMyxT6n5GoaaiQfd5YjmCA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&ved=0CFYQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3D%25E5%25A4%25AA%25E6%259C%2589%25E5%25BE%2588%25E5%25A4%259A%25E7%259A%2584%25E9%25A1%25B9%25E7%259B%25AE%25E3%2580%2582%25E5%25A4%25AA%25E5%25A4%259A%25E7%259A%2584%25E4%25BA%25BA%25E5%258F%2582%25E4%25B8%258E%25E3%2580%2582%25E8%25BF%2599%25E4%25B8%258D%25E6%2598%25AF%25E5%2585%259A%25EF%25BC%258C%25E8%2580%258C%25E6%2598%25AF%25E6%259C%2589%25E2%2580%259C%25E5%2588%25A9%25E7%259B%258A%25E2%2580%259D%25E7%259A%2584%25E4%25BA%25BA%25E3%2580%2582%25E9%2592%25B1%25E7%25BB%2593%25E5%2590%2588%25E8%25BF%2599%25E4%25BA%259Bpeple%25E6%2597%25A0%25E8%25AE%25BA%25E6%2598%25AF%25E4%25BB%258E%25E5%259B%25BD%25E6%25B0%2591%25E6%2588%2596%25E5%2585%25AC%25E5%2585%25B3...%25E5%259B%25BD%25E9%2598%25B5%25E7%259A%2584%25E5%25A5%25BD%25E8%25BF%2590%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DREU%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26channel%3Drcs%26prmd%3Dimvns

Anonymous said...

Yg paling bagus buat sebelum ramadhan sebab saya dah tak tahan dengar tazkirah politik mengutuk BN masa sembahyang terawih.

Anonymous said...

Pkr takut kalah selangor...

skrg ni cerita putrajaya dah takdak dah

yg paling mengerikan pkr dan anua ialah pkr kalah diSelangor...dan xda satu negeri lain buat backup...

MANA MAU LETAK MUKA..

DGN KATA2 LAIN ANWAR SANGGUP XMENANG MANA2 negri lain..ASALKAN JGN SELANGOR

JIKA MEREKA BEGITU DESPERATE...ADAKAH PKR TAK MAIN TIPU DI SELANGOR...BAIK KITA SELAK KAIN PKR CEPAT2...tgk

apa plan tipo depa da plan

Anonymous said...

boleh sesapa ceritakan tentang kawasan Parlimen di Selangor??? Kalau dia org x nak wat PRaya ADUN..kita all out untuk Parlimen larrr...jgn kasi peluang...

Anonymous said...

Sebagai rakyat Selangor saya mengalu2kan PRU13 DUN Selangor diadakan berasingan. Peluang untuk BN menelanjangkan KERA-jaan Selangor hari ini akan lebih mudah. Terlalu banyak perkara dan isu di Selangor yang boleh BN dedahkan.
Seluruh jentera boleh digembeleng. Kemenagan besar BN/UMNO dinegeri2 lain akan menjadikan Kerajaan Selangor kelam kabut. Soalnya beranikah mereka mengadakan PRU berasingan bagi DUN Selangor.

Sama ada PRU DUN Selangor diadakah serentak atau berasingan keputusannya tetap sama BN akan menang dengan majoriti lebih 2/3. Insya-Allah.

MTK

Anonymous said...

undi pas sokong komunis,undi pkr sokong komunis,undi dap lagi la terang2 sokong komunis.........pikir la bebaik

Anonymous said...

seperti yang ada dalam benak saya. Ianya memudahkan kerja kita serang kiri n kanan. Sebb semua jentera leh d gerakkan 100%. Ini adalah kebaikan so raikan dan katakan YES ...usaha tangga kejayaan dan last sekali tawakal....