Sunday, May 6, 2012

Video: Peribadi Seorang Wanita Umno vs Peribadi Seorang Muslimah Pas


Venue : Hospital Kuala Lumpur

 Event :Lawatan oleh Ketua Wanita UMNO dan Timbalan Menteri Kesihatan pasca Bersih 3

Date : 30/4/2012

Kak Ijat dan rombongan beliau bersama dengan Timbalan Menteri Kesihatan telah melakukan lawatan dan ziarah keatas mereka mereka yang tercedera didalam demonstrasi BERSIH 3 baru baru ini. Walaupun berlainan fahaman politik Kak Ijat tetap menjalankan tanggungjawab beliau sebagai seorang Muslimah, namun pembaca lihat lah sendiri bagaiamana menebal sikap berdendam Ketua Muslimah Selangor yang buat sikap layan tak layan walaupun yang menziarah beliau berbesar hati melakukan ziarah tersebut.

Cermin lah diri dan cari jawapan dalaman mengapa anda berada dalam keadaan terlentang di HKL sekarang ini... adakah segalanya salah kerajaan BN / UMNO sahaja dan anda tidak ada salah langsung? Ikhlas lah dengan diri sendiri dan kikiskan sikap berdendam yang amat amat ditegah dalam Islam...


Dipetik dari: jinggo fotopages

77 comments:

Anonymous said...

Duduk lah dekat rumah dan jaga anak. Kenapa nak ikut bersih dan terlentang di hospital

Anonymous said...

ni la mak khalid ismath bdk uitm tu..

Anonymous said...

oooo...patotla ..anak branak mmg keturunan KURENG AJAR...

Teserlah betapa rendahnya peribadi dan mentaliti Muslimat PAS ini...

Anonymous said...

Macam celaka punya perangai

Anonymous said...

kebusukan hati perut wanita PAS ini nampak sangat jelas......

PAKU PAYUNG said...

Mak cik sepatutnya jaga cucu di rumah. bukan masanya mak cik berdemontrasi. Bila jatuh salahkan pula UMNO/BN.

Belacak said...

Kesian makcik tu, takde sifat berbudi bahasa langsung dan tak mencerminkan persaudaraan seIslam pun dalam diri dia. Kalau macam ni lah layanan puak2 dalam PAS, patutlah diistilahkan sebagai PARTI AJARAN SESAT (PAS).

Anonymous said...

Pandai pulak bila sakit cari HKL hak kerajaan, bila sihat merusuh menentang kerajaan. Macam anjing betul makcik ni... Pi la cari hospital swasta... ada mampu ka?

Anonymous said...

anak dgn mak sama naik ... dah la sombong berasa besar kepala pulak apa depa ingat negara nie tak ada law kerrr suruh anak belajar law pun bodo....

Anonymous said...

nabi kena baling najis pun masih melayan musuhya dengan baik. ini ke cara kamu mengamalkan islam?

Anonymous said...

Itu la hakikat sebenar ciri penganut agama pas, penihn dengan nilai-nilai kesyaitanan & keiblisan. Orang Islam menuju ke syurga, mereka berkerja keras untuk neraka dan mengajak orang ramai bersama mereka. Kalau dia ni ibu si "penendang Polis", memang sah, ibu bapa penganut pas mengajar anak-anak mereka sebabagai penganas & penjenayah. Keluarga macam nie sepatut nya di sponsor duduk di Afgan. Jom kita kumpul dana untuk menghantar semua penganas2 pas/pkr/pakatan untuk di hantar ke afghan.

ASHAMSURI said...

mcm ni punye orang pun ada ke?apa lah salahnye bermanis muka. org dh datang ziarah huhu..langsung tak menunjukkan ciri2 seorg muslimah yg penuh sikap pemaaf dan lemah lembut..nak mengencangggg jer..

Anonymous said...

kalau aku jadi kak ijat, aku bagi makan taik lembu je, kalau aku jadi rosnah syirlin tu, aku potong pepek makcik tu bagi pada bangla . gampang punya pepek. cis memang celaka la kau wahai babi muslimah pas. celaka celaka celaka

Anonymous said...

ALLAH HUAKHBAR, MCM NI KE CTH BUDI PEKERTI ORG ISLAM. SAPA YG AJAR, DR MANA BLJR. SBG ORG ISLAM SAYA CUKUP MALU TGK PRGAI MAKCIK NI. MINTA ALLAH LINDUNGI DR BERPERANGAI BIADAP DAN KURANG AJAR. NAUZUBILLAHIMINZALIK. ALLAH HUAKHBAR

Anonymous said...

ni bukan muslimah...ni malaun pas
muslimah islam mempunyai keperabadian yang tinggi
malaun pas memanjang jadi no 2 kerana
suami dah tak stim
tengok lar muka dia tu...

rizal said...

Sedangkan nabi pun memaafkan umat....inikan pula pompuan yg hina ni.....sapa suruh pegi himpunan bersih tu....hati sendiri pun tk bersih...penuh dgn sakit hati dan dendam....ustaz dh cakap haram himpunan bersih tu pompuan tua ni sanggup taat pada ambiga.yg sokong murtad...

rizal said...

Tgk air muka pompuan ni...pun dh tahu dah...sifat dia mcmana

Anonymous said...

bukan kata kena jahit 7 jarum di dahi ke? takde kesan pun. magic tu. usus pun katanya pecah. magic sungguh ni..

kirana nakia said...

As salam semua
Muka makcik nie ketat lagi hasad makcik..kesian kat makcik..makcik tahan sakit yek..sian makcik..semoga makcik cepat sihat ye makcik dan bolehlah berdemo sekali..kalau makcik kena pijak lagi, makcik maafkanlah mereka..sebab mereka yang memijak tu tak sangka makcik nie orang tua..ye la kan..selalu yang berdemo nie orang2 muda dan sihat..makcik, bil hospital makcik jangan risau..kerajaan tak charge dah rm1 tu kat makcik..so, enjoy your stay ya..syafakallah makcik..:)

Wali Selipau said...

Salam Bro RBF,

Puak2 bangkai PR dok heboh pasai Frank La Rue. Siapa Frank La Rue nie?

Saya nak tanya sikit, apsal kalau ada org luar (tak peduli la PBB ka apa jadah ka) yg menyokong Anwar Al Juburi, mesti spesis yg menyokong pengamalan seks songsang? Tgk kat sini kalau tak caya –> http://www.wluml.org/node/6016.

Jadi saya mintak tolong panjangkan isu nie supaya masyarakat tak terus terpedaya dgn Al-Juburi yg selalu mintak tolong spesis kaki jubo seperti beliau utk menyelamatkan masa depan politiknya.

Terima Kasih.

Anonymous said...

tolontang ket spital sapo suruh ko konkang ket umah lagi bes

Anonymous said...

patut mati dah macik ni jenis mak lampir juga makcik ni

Anonymous said...

mak khalid ismath ni laki bini pesara kakitangan awam....tu dok ambil duit pencen kerajaan ....duit kerajaan tu lah bagi makan anak-anak dari dulu...hipokrit

Anonymous said...

malas nk komen panjang2 tp bg aku mampus lg baik dia ni...

Anonymous said...

Ambiiga tak melawat makcik tu ke?

Anonymous said...

mampuslah kamu dah tua patut duduk dirumah sebagai isteri, muslimah kepala babak. nasib baik tak mampus terus.

Anonymous said...

muslimat tua patut duduk di atas tikar sembahyang banyak beribadat lah,rumah kata pegi kubur kata mari mari mari. nasib baik malaikat tak cabut nyawa terus. mampus cepat.

Anonymous said...

ni lah murid nik najis dan hoody aweng. hampa semua lodehlah kain tudong, lempaq ketayap, serban jubah. mcm ni contoh org islam. malu nabi nak mengaku umatnya. cakap ikut sunnah konon. peeerah. mampus lagi elok. 1000% tak simpati

Anonymous said...

Angkuh dan sombong wanita Pas ini. Tidak beradab dan menjatuhkan maruah wanita dan ibu sahaja. Ini bukan nya muslimah tapi mu-selimut.

enigma said...

Kesian kat makcik tu dia masih pening pening lalat duk merapu. Sepatutnya dlm keadaan itu dia perlu banyak beristifar dan banyak mengucap.

Anonymous said...

Macam ini rupanya keperibadian wanita2 muslimah PAS. Amat berdendam dan tiada sifat kesabaran maupun kemesraan langsung.

Apalah sangat bertudung atau berjubah sedangkan hati sangat hitam dengan kebencian. Inikah ajaran agama Pas selama ini.

Mohon lah agar anak2 cucu2 kita tidak terpesong dengan sifat2 negatif sebegini yang tertanam kebencian semata2.

Anonymous said...

Memang kurang ajar la... sepatutnya kalu dah benci sgt.. xpayah la tunjuk perangai Hanjing tu...
nasib baik xkena liwat dgn atuk belalai bengkok.. pastu di paksa rela eskrim dgn Assmin Aleey..

Anonymous said...

DENDAM KESUMATNYA CUKUP MEMBARA. MAKCIK NI ISLAM KE?

Anonymous said...

makcik tu mmg baghal..

Anonymous said...

Muslimah contoh PAS.....

apa-apa keburukan menimpa dia salah UMNO....kesian kerana dah di dokrin macamni...qada dan qadar dah takde dah.....

Anak Lenggong said...

Itu laa hakikat sebenarnya pada melayu PAS berjubah labuh bertudung lintup dan berkopiah putih serta menunjukkan kesederhanaan dalam kehidupan merupakan satu lakonan dan topeng untuk menipu penyokong dan rakyat tetapi didalam hati mereka tersemat rasa dengki dan benci terhadap sesama seagama dan sebangsa..malah lebih busuk daripada hati saekor khinzir..

Anonymous said...

HAHAHAH nasib baik hidup lagi telontang kek spital...kalau tolontang kek ateh jalan tontu dah mati......taubat lah tanya diri anda siapa kah aku sebenarnya....

hangkedee said...

Sejarah Nabi bebaik sengka dengan Yahudi berulang.malangnya dengan pengikut tegar Parti Islam yang jual agama kepada DAPIG.

Anonymous said...

Inilah jenis manusia yang tak reti nak bersyukur...kenapa duduk HKL (hospital kerajaan BN punya) apasal x pergi kat mana-mana hospital PAS ke ? PKR punya KE? DAP punya ke?...

Anonymous said...

musibat pas yang memalukan

Anonymous said...

Eleh takkan maafkan konon yang kau dgn pengikut bwk musibah kt peniaga, nak ke dia maafkan kau. Cermin la diri sendiri dlu. Buat malu islam je pakai nama islam

Anonymous said...

Tu penyokong tegar yang tak tau apa apa, ketua depa dok ketawa tengok ramai yang tengin tengin pergi demo !!!!

Anonymous said...

yang nak tunjuk baik gi lawat oghe pas tu wat pe? puak2 ni bukannya boleh buat baik. memang dasar binawe!

Anonymous said...

Satu kepujian kepada Kak Ijat. Mencontohi sifat nabi. Ziarah orang yg sakit. Tak apa Kak Ijat, teruskan. Sekarang dia mungkin marah tetapi mana tahu satu hari nanti dia akan cari Kak Ijat untuk join dalam Wanita. Tidak mustahil dan tidak ada sapa yg tahu.

Adi Kencana said...

Bagus. Contoh yg baik...

NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

alhamdulillah, tak mengapa...tahniah buat Shahrizat kerana tlh melakukan yg terbaik...terpulanglah pada makcik tu...tapi semua boleh lihat, keikhlasan dan keras hati di antar ke duanya,,,kita sendiri boleh nilai kemurnian hati dan kejelekan hati...dan lihatlah, beginikah contoh muslimah yg di katakan beramal soleh, apabila berbicara langsung tdak mengangkat muka...sdgkan sesama muslim dan wanita harus berpandangan bila bercakap...memang makcik ni tak layak menghuni bumi ini...dan saya blh katakan, itulah acuan..kepada anaknya...jgn suatu masa nanti anak dia juga pijak dia spertimana dia anak dia pijak polis dan tak mustahil satu hari nanti , ada insan lain yg memijak ibunya...bersyukur kerana ibu saya dan ibu2 yg solehah duduk di rumah tak kala bersih dn kerja amal di kaw masing masing...tak bangga pun malah malu jika dia lah ibu saya...amin

Anonymous said...

Mak cik tu lebih suka kalu yahudi geng anwar lawat dia dari islam UMNO yang lawat..agak-agak mak cik ni ambil tak BANTUAN RAKYAT 1 MALAYSIA (BR1M)..aku rase dia dulu skali pgi mabil borang kat LHDN..hu hu

Anonymous said...

semoga terbuka hati kak ijat utk masuk pas setelah dpt duit beratus juta dari projek lembu fidlot..
kalau istihar bangkrap pon ok.. psl beratus juta.. mati hidup balik, mati hidup balik smpai 20 kali pon tak abis lg duit tu....
makcik tu benci psl tu la.....
makcik tu lebih celik dr korang semua.....
makcik nie sesuai menerajui pas gantikan hj adi n nik aziz yg keliru sokmo tu....

Anonymous said...

komen lawak dari anon 11.08 am, saudara mara saya pun ramai juga dari kalangan muslimah pas, tapi bila berjumpa dengan orang lain berlainan parti tidak pula ego seperti mak cik ni. tak pasti la dia terima dari ajaran dari tok guru mana. maaf cakap la, memang tak sesuai jadi muslimah pas

aloya said...

Patut dibacakan Yasin aje pada makcik nih..takot ada jembalang dok dalam badan tu..Itu yang muka keras je takde perasaan..

aloya said...

Patut dibacakan Yasin aje pada makcik nih..takot ada jembalang dok dalam badan tu..Itu yang muka keras je takde perasaan..

Anonymous said...

hrp selepas PRU13...ISA dihidupkan semula olh BN. pelik aku dgn gov yg terlalu lmbut ske bg muka utk dipijak2 oleh segelintir manusia2 jahanam! ini yg buat majoriti rakyat yg cintakn keamanan makin marah pd PR tp BN pn kena jgk. Negara2 yahudi seperti US dan UK yg dlu kondem ISA pn da de ISA sndr. renungkn laaaa

Anonymous said...

padan muka dia... orang da tua2 ni duk la kat rumah
nak jugak pi join demo saipa
nasib baik aku bukan kak ijat..kalau tak, aku gelak besar2 je kat makcik tu
elok2 negara sendiri aman, boleh makan pencen kerajaan bulan2 nak buat huru hara
ni lah ni balasannn ..balasann...

Anonymous said...

syabas dan tahniah kak ijat...sudah menjadi tanggungjawab sesama muslim...menziarahi rakan2 yg sedang sakit atau meninggal...nikmatnya pahala besar...

kepada makcik yang sedang sakit itu...semoga ALLAH lembutkan hati makcik..makcik..kalu betul2 korang nak berdemo...buat dekat stadium pun boleh makcik...makcik tak faham kah, kenapa mereka beria2 sangat nak buat kat dataran merdeka...itu semua utk menarik perhatian media2 antarabangsa, nak buat kacau bilau...mcm kat negara syria tuh..tak ke boodoh namanya...dari elok2 negara kita aman..ekonomi negara meningkat...

kamu cakap kamu nak duduk dan bantah...dalam stadium sikit punya luas kamu boleh duduk dan bantah...launglaa ape kamu nak laung...kamu semua kena ingat...bukan semua majoriti rakyat sokong apa yg kamu perjuangkan...kamu kata SPR tak telus tak bersih...kalau tak bersih mcm mana 5 negeri boleh PR tawan.......makcik..bawa2 la bermusabahah...jauhkan la diri dari politik ..banyakkan ibadah...banyakkan menghadiri kuliah agama...lagi nikmat dan besar ganjaran yang diperolehi..
ya Allah ya Tuhanku kau satukan la umat Nabi Muhammad..kerana bersatunya umat Nabi Muhammad..maka kuatla perjuangan agama islam di negara ini,, maka kuatlan pentadbiran dan ekonomi negara malaysia tercinta....


ABAI

Anonymous said...

"dulu kemarahan kami cuma 80 peratus, sekarang 100 peratus"...macam indeks pencemaran udara waktu jerubu pulak makcik ni....

Anonymous said...

Abis, kalau kena layan mcm gitu, boleh kita maki hamun makcik tu ke?
Kata nabi suruh layan musuh dgn baik...

Anonymous said...

Kalau tahap kemarahan "ong tua" ni naik sampai 500 peratus sekali pun..ada aku kisah, lantak la ko mak cik oiiii..

Pengundi Baharu said...

tabik pada kak ijat!

Anonymous said...

Kelako dol macik ni...hihihihi..kikiki

Anonymous said...

Takat 1 orang je pencacai yang tersesat masuk komen ni pada kali ni. Heran bin ajaib. Kalau tak tak cukup tangan kaki nak menepis komen bangang dari diorang ni.

Jelas dan nyata, pencacai PR takde otak, hanya pandai cut and paste. Kalau pandai sikit akan ambik bulat2 dari sessi ceramah fitnah PR.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

dalam tubuh ada seketul darah jika baik ...maka baiklah ia....namun pompuan itu dikatakan muslimat pas...mempunyai hati yg penuh dendam dan kebencian yg telah disemaikan oleh tok2 guru mereka....

adakah ini dikatakan ikut sunnah nabi....

xpelah pompuan yg terbaring itu...ingatlah di satu hari nanti PAs akan kembali semula dikelantan dan hanya tinggal parti kampung pada era80an dulu, kerana apa, kerana sikap takbur dan riak....

Anak Lenggong said...

Patut laa sianak bersikap kurang ajar dengan menendang polis trafik dan mengesyorkan semua polis dibunuh..rupanya mak dia pun berperangai sama..kesian tudung dan jubah je labuh tapi hati didalam busuk bagaikan bangkai khinzir..

woii..makcik ingat lah bahawa kalau nak bertengkar dan bergaduh mengenai politik biar lah didalam arena politik ..tapi berkenaan dengan situlrahim sesama manusia tidak boleh dibuang begitu sahaja disebabkan perkara ni dibawa kelubang kubur..ini ke ajaran yang ko berikan kepada anak ko dan juga yang ko belajar daripada ulamak PAS...

takmakanduitderma said...

Tunjukkan pada saya 1 muka ahli PAS yang ada seri, saya nak tunjuk 100 yang muka jenis hilang seri mcm mak cik kat atas katil ni...

Tengokllah betul-betul; majoriti muka dia orang masam, kelat, muram dan keruh. Bahasa mudahnya; 'muka tak sudah'!

Tu pun tak boleh nak fikir lagi ke?

Anonymous said...

kak ijat dtg dgn seri lembunya kah kah kah..

ada bersihka hati kak jat dtg.. nasib baik kat ja(ha)t dtg siang..ke tidak nampak dua bijik mata merah lembu mlm2 .. opocot..apahal ada lembu dtg mlm2 ni. ''ni kat jat dtg bawak daging kurban'' astafurullah kat jat mengucap..haram tu..''

Anonymous said...

Apa yang lembu ni merepek ni?

Jubah Merah said...

Walaupun kami tau Umat PAS itu Lembu yang kena cucuk hidung takkan kami nak kata Babi yang kena cucuk hidung pula.

Nanti marah pula Pok Nik.

Kemudian dia keluarkan fatwa baru.

Barang siapa yang dicucuk hidungnya bahagialah kamu. Di syurga telah dipacak satu tiang yang bernama Sabu maka kamu akan ditambat di tiang tersebut.

Maka makanlah seberapa banyak rumput kerana selagi ada Sabu selagi itulah rumput akan sentiasa tumbuh.

Anonymous said...

moga2 makcik poyo yg terlentang sakit ni cepat2 sembuh agar boleh berdemo lagi..

Anonymous said...

kalau hangpa semua nak tau,itulah perangai sebenar muslimah pas..

muslimah konon..ptuihh

Anonymous said...

Pada 28/08/2009 demonstrasi kepala lembu jadi isu panas menggemparkan negara. Banyak laporan polis telah dibuat. Kita tidak hairan jika pihak kuil Hindu dapat sokongan kaumnya. Apa yang menghairankan sikap pemimpin Islam PR yang keluarkan pelbagai fatwa konon demo kepala lembu menghina anutan agama lain. Pada 04/09/2009 Harakah tuduh UMNO dalang kepala lembu. Kenapa setiap bantahan penduduk pemimpin PR salahkan UMNO?. Kenapa pemimpin dan blog pro PR membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk Islam?. Melayu bawa kepala lembu jadi isu sensitif sedangkan pengunjung kuil tidak peduli pun sensitiviti penduduk Seksyen 19?. Aktiviti kuil mengganggu ketenteraman awam dikawasan majoriti Islam. Kenapa ada sikap double standard dalam isu kuil itu?. Pada April 2008 bendera PAS dan PKR digantung pada papan tanda PKNS, pemuda kuil kata dua parti sokong kuil tak payah pindah?. Kenapa bendera parti Islam berkibar disitu?. Pada 26/07/2008 pengunjung kuil buat perarakan bergendang bawa patung besar waktu tengah malam jam 1 pagi, suasana malam itu kecoh. Tetapi tidak ada tindakan susulan selepas aduan dibuat kepada wakil rakyat walaupun ada ugutan bunuh pada malam itu. Malah gangguan semakin kronik hingga Dis 2008 penduduk minta bantuan NGO. Kedatangan NGO diserang Khalid Samad (semak minaq jinggo 08/01/2009 Ahli Parlimen pertahan kuil). Berderet artikel Khalid Samad menuduh NGO sebagai gerombolan UMNO buat provokasi kepada kuil Hindu. Kenapa Khalid Samad membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk?. Kenapa wakil rakyat tidak peduli situasi sukar, tekanan emosi dan risiko yang dihadapi penduduk ketika itu?. Adakah YB Khalid menunggu keadaan jadi kritikal baru hendak membantu?. Kenapa YB Khalid tidak persoalkan kenapa pihak kuil enggan keluar walaupun sudah beberapa kali diarahkan pindah?. Kenapa kuil kecil itu dimasukkan elektrik, air dan dibesarkan tanpa pelan dan permit PBT walaupun mereka tahu disitu tapak rumah PKNS?. Pada tahun 2006 dan 2007 penduduk buat aduan kepada Sultan Selangor, BPR dan Biro pengaduan Awam JPM. Pada 29/12/2007 BN lulus kuil pindah ke Seksyen 22. Selepas PR berkuasa Mac 2008 pemindahan kuil dibatalkan dengan alasan tapak itu jauh kedalam. Semasa BN pihak kuil disokong pemimpin mereka, tetapi semasa PR disokong pemimpin Islam. Gangguan kuil semakin menjadi-jadi hingga berlaku pelbagai ugutan. Aduan penduduk tiada tindakan, bila minta bantuan luar Khalid Samad buat pelbagai tuduhan. Pada Januari 2009 NGO hantar memorandum desak kuil pindah. PR bersetuju pindahkan kuil ke Seksyen 23. Penduduk Islam bantah tidak mahu kuil besar dibina dikawasan mereka. Mereka persoalkan kenapa surat pesetujuan pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23 pada 07/05/2009 ditanda tangani oleh YB Rodziah, YB Khalid Samad dan wakil kuil sahaja?. Kenapa tiada wakil penduduk Sek 23 dipanggil dalam mesyuarat itu?. Pagar tapak kuil satu ekar di conteng penduduk kerana marah, tetapi MB Selangor tegas hendak teruskan bina kuil disitu. Kenapa pemimpin PR tidak menjaga sensitiviti masyarakat Islam?. Bantahan penduduk Sek 23 tidak dipedulikan. Selepas demo kepala lembu kuil tidak jadi dibina di bersebelahan padang permainan Seksyen 23, kuil Seksyen 19 dipindahkan bersebelahan kilang Nitto Denko. Seramai 6 penduduk dan 6 NGO terpaksa turun naik mahkamah kerana demo kepala lembu. Pemimpin PR menuding jari kepada pihak lain demi untuk menutup kesilapan mereka sendiri. Sebuah filem dokumentari ditayangkan di Menara PKNS pada 16/10/2010 memaparkan kesah kumpulan penduduk Melayu menentang pemindahan kuil dari Seksyen 19. (http://freedomfilmfest.komas.org/fff/kisah-tauke-mancis-minyak-tumpah). Wakil Rakyat Shah Alam salahkan UMNO dalam isu kuil Seksyen 19 dan bantahan penduduk Seksyen 23. Isu kuil itu menyerlahkan sikap pemimpin politik Islam berprasangka buruk sesama Islam tetapi amat toleransi dengan puak kafir. Masalah diSek 19 berpanjangan akibat pemindahan kuil ke Seksyen 22 dibatalkan dan hanya selesai pada 02/02/2012 selepas campur tangan NGO Islam dan jadi isu Negara 2009.

Anonymous said...

bagus le mak cik tuu dok sepital...lain kali bawak le cucu cicit mike bio tecerit dipijak kaum mengkome.....nasib baik masuk sepital kaloo tumpoo sapa nak jawap b en jugak ha ha ha..

Anonymous said...

Kak Jat adalah contoh wanita berjuang dan berhati waja. yang silap adalah suamimnya. jangan letak persepsi yang buruk pada Kak Jat. saya melihat beliau sangat bekerja keras dan memiliki potensi yang sangat baik sebagai pemimpim.
Pas hanya hidup dalam dunia prasangka. sikap yang dipamerkan oleh muslimah pas sangat mengecewakan, sangat angkuh.

Bro,
Jujurnya saya adalah org yang pangkah pas waktu balik malaysia dulu (2008) sebab kecewa dengan Pak Lah. jujurnya hari ini atas peluang dan ruang yang disediakan oleh Najib dengan pembaikkan yang ada saya akan pangkah BN kali ini. saya telah bulat tekat. Terima kasih menulis dan menyediakan wadah buat kammi yang menjadi pemerhati ini. saya sedar ramai yang seperti saya diluar sana. kami akan mengubah apa yang telah berlaku selama ini.

Anonymous said...

contohi Rasulullah yang sanggup menziarahi orang sakit walaupun orang itu membenci, mengutuk dan menghina BAginda.

Johan said...

Ibu kepada seorang yang berhajat membunuh semua POLIS. Dalam darahnya sudah terbiasa mengatakan Polis itu anjing...dah biasa sangat dah... hanya bila perlu..kepada anjing jugalah pergi buat aduan dan dakwaan.... Biadap, bongkak dan celupar serta bangang...

Anonymous said...

tak sedar diri la tu..muka tak tau malu.. marah kerajaan barisan nasional. polis yg pukul.. polis tu bawah kerajaan nasional.. dah sakit duduk hospital (HKL).. hospital tu hospital kerajaan barisan nasional.. muka tak tau malu.. nak marah sekerat-sekaerat saja.. pi la duduk hospital swasta..bukan hospital kerajaan barisan nasional..

Anonymous said...

hospital kerajaan BN ????
woit...
dorang tu sume run hospital n dapat gaji kerajaan dari hasil cukai...cukai kita...tak kire parti pe..org tu sokong ps ke, umno ke, sume cukai kn pegi kt dorg...so tu bkn hsptl BN !!!!

lembu tu melwat sume bagai la..
tang die rembat duit org, loan xbayar xpe lak..
aku xfaham la mentaliti org2 cmni..

tu la..byk sgt tgk utusan meloya n tv-tv kerajaan...

kalao kerajaan sekarang ni adil, tlus, jujur n segala alam punye baik, kenapa x dibenarkan kebebasan media ? ni sume nk control..
tak berani ke...

kalau perhimpunan bersih tu byk sgt slhnye, kenapa semakin ramai org yg join bersih ? nk ckp makin ramai org bodoh ke ? or makin ramai da sedar asyik kena tipu selama ni?

Muzika Akustika said...

Kak Ijat nampak baik
RM250 Juta NFC apa citer?

Muzika Akustika said...

Kak Ijat nampak baik la sangat
RM250 Juta NFC, apa citer?