Thursday, May 3, 2012

Video Ucapan Azmin Menghasut Perusuh Masuk Ke Dataran Merdeka


Video dibawah ini memaparkan bagaimana ucapan Azmin menghasut perusuh-perusuh untuk masuk ke Dataran Merdeka dan kemudiannya ia menjadi punca kepada pihak polis melepaskan gas pemedih mata dan tembakan air.

Tapi Azmin masih nak nafikan lagi dia menjadi punca perusuh merempuh masuk Dataran Merdeka.



Tuan-tuan, jangan bergerak, sebab sebentar lagi kita akan masuk ke Dataran Merdeka. 

Mereka kepung kita,tetapi bila jumlah kita sudah ramai kita akan kepung mereka (polis).

9 comments:

Anonymous said...

Mane mau lari lagi Assmin..???? Bukti berbondong-bondong akan kluar. Ni la natijahnya jadi pengikut maha peliwat dan penzina.....!!!

Mmmm.... sedapnya aiskrim cap ASS-MINT...

Anonymous said...

Rupa macam saya, suara macam saya, perut macam saya, tapi tu bukan saya laaa....
- assmin yeli

Anonymous said...

Dia berpegang pada Hj Hadi..video2 tu semua besi mana blh percaya..tipu-tipu..hahaha

sha said...

dulu kau kata Tun M tersungkur..sekarang bukan kau yang tersungkur dah nak lingkup tak lama lagi...padan muka...

Anonymous said...

http://wfauzdin.blogspot.com/2012/05/persetankan-betina-tua-murahan-itu.html

AKU RASA GAME YG DIKENAKAN PD Azmin agak best...walaupun aku xsuka betul video tahap melampau tu.. tp kali ni azmin akan kena teruk punya...

bukan pasal video melampau lucah tu

tp video ni

http://www.rbfonline.net/2012/05/video-ucapan-azmin-menghasut-perusuh.html

LOUD AND CLEAR...PEMBUAT UNDANG2 LANGGAR UNDANG2

Anonymous said...

Ellizebeth Wong lebih bermarwah. Mengakui gambar2 bogel adalah dirinya. Azmin seperti juga Anwar, tidak mengakui dia adalah individu dalam gambar yang tersebar. Apa pun hayat politik Azmin telah berakhir bukan sahaja disebabkan isu gambar/video yang tersebar luas tetapi banyak lagi isu2 moral yang melibatkannya. Azmin sedang menunggu hari2 terakhir.
MTK

Anonymous said...

BETUL...BETUL...

DULU KEMAIN LAGI DIA KATA TUN M TERSUNGKUR..

HARI NI..MALU BESAR BEB. MASALH MORAL DIA TERDEDAH DAN DIKETAHUI ORANG RAMAI.. TERSUNGKUR BEB..

Anonymous said...

nak spin lagi pro PR...terbukti dah dengan rakaman video ni, puak2 pkr yang memulakan provokasi,atas arahan mangkuk hayun ni lah rakyat mula menyerbu masuk,polis harus ambil tindakan tegas, AG harus dakwa di mahkamah kena menghasut orang untuk merusuh

Anonymous said...

NASIB BAIK POLIS DIARAHKAN MENGAWAL KEADAAN JER KALAU DIARAHKAN BERTINDAK BALAS MAHU X CUKUP TANAH KORANG NAK LARI..