Tuesday, May 15, 2012

Wajah Dua Barua Pembangkang Yang Membuat Kacau Di London

Seperti yang saya katakan sebelum ini, bersih telah membawa 1001 rahmat kepada BN. Jika sebelum ini saya sendiri pun tidak ada keyakinan yang tinggi bahawa BN boleh memenangi PRU 13. Tetapi selepas rusuhan 28 April, saya yakin dan yakin dan yakin BN akan menang kerana orang ramai sudah mula meluat dengan mereka. 

Ketika orang ramai masih lagi marah dan meluat terhadap pembangkang berikutan rusuhan 28 April, semalam berlaku pula satu kejadian di London yang melibatkan bersih. Kejadian tersebut boleh membuatkan orang ramai semakin membenci mereka dan menguntungkan kita.

Petang semalam (14.Mei.2012) di Indigo 2, Greenwich, London , telah berlangsung satu pertemuan antara PM dengan kira-kira 400 orang rakyat Malaysia yang berada di sana dalam satu majlis yang dinamakan An Evening With The Prime Minister

PM pergi dengan niat baik untuk berjumpa dengan rakyat-rakyatnya. PM boleh pilih untuk tidak pergi ke majlis itu kerana mereka yang ada disana bukan boleh mengundi pun. Lagi pun apa kelas setakat pergi jumpa 400 orang. Semua itu beliau lakukan kerana tanggungjawabnya. 

Kehadiran PM disambut baik dan mesra oleh rakyat Malaysia disana. Bagaimanapun majlis yang dihadiri PM dengan niat yang baik itu tercemar gara-gara perangai dua ekor barua peliharaan PKR, DAP, PAS dan Ambiga.

Sebelum PM memulakan ucapan seorang lelaki cina telah menjerit "bersih,bersih,bersih" dalam majlis tersebut. Dan ketika PM hendak memulakan ucapan, seorang pula lelaki cina lain yang lebih muda pula menjerit-jerit perkara yang sama.


Hanya dua barua pembangkang itu sahaja yang menjerit-jerit. Jeritan mereka berdua tidak disambut oleh rakyat Malaysia yang lain. Jika lihat pada lagak mereka menjerit dengan begitu garang, seolah-olah hendak menerkam Datuk Najib. Tetapi apabila sekali dua kena tegur dengan Datuk Najib, terus barua 2 ekor tersebut senyap. Kalau berani sangat, buatlah sampai habis. Palu tong kosong, bunyi berdegar-degar tapi habuk pun tarak. Ini juga dinamakan pendekar tempang.

Sekarang rakyat Malaysia sendiri boleh nilai perangai penyokong-penyokong pembangkang. Mereka sering menuduh kerajaan , polis dan pemimpin BN zalim , kejam, kuku besi, regim dan sebagainya. Tapi sekarang anda boleh lihat siapa yang berperangai binatang ? Siapa yang suka buat kacau atau mencetus huru-hara ?

Apa-apa pun, kita sebagai orang-orang BN kena ucapkan terima kasih kepada mereka kerana telah memudahkan kerja BN. Bersamalah kita berpakat sebarkan apa yang terjadi di London untuk tunjukkan kepada rakyat Malaysia perangai binatang juak-juak peliharaan pembangkang.

Sumber gambar dibawah : www.demotix.com

Lelaki cina pertama yang menjerit sebelum Datuk Najib memulakan ucapan




Lelaki cina kedua yang menjerit-jerit semasa Datuk Najib hendak memulakan ucapan
Antara rakyat Malaysia yang hadir di majlis tersebut dan tidak mempedulikan provokasi dua barua pembangkang
Selamat maju jaya kepada adik-adik semua...


Lagi gambar-gambar boleh dilihat di sini

59 comments:

Anonymous said...

cina2 muka DAP ni makin hari makin melampau

Anonymous said...

kalau i ada kat sana i'll say shuddup you kat beruk 2 ekor tu!

dan tanya - sapa bayar sama lu?
( macam dialog yang selalu kita dengar kat malaysia nih! )

Anonymous said...

Yg jwb salam lg kuat dari babi sepet dua ekor tu

Anonymous said...

Ini mesti balaci Lim Kit Siang/Lim Guan Eng.
Dia orang ingat kat London tu DS Najib tak berani nak tegah mereka.
Kantoi!!!

headbomb said...

berak tak basuh.. cakap byk pulak kiasu2 cibek ni ceh.. memang kalaulah aku ada aku bg penyepak kuntau.. baru dia tau.. chirakak punya cina komunih... pui

Anonymous said...

2 ekor beruk terlepas ...

Anonymous said...

Cucu cicit komunis ni perlu diselesaikan dgn M 16 je...

Anonymous said...

Biasa la tue kalo kurang ajar mesti la cina kecuali cina muslim dan cina baik...mana2 tmpt pon sama...mmg aku tau cina dr dulu lg nk Malaysia..mcm2 cara depa buat..peristiwa 13mei cina pembangkang la aku xkn lupa smpai bila2..insiden pekerja melayu kfc...tu dh tunjuk cina bkn baik..
Namewee dan mcm2 la...lpas tu tuduh melayu racis..mmg kurang ajar..sampai msenye nnti dorg akan diajar..

Anonymous said...

Ramai kenalan cina yang baik2 tapi yang ni sah cina kit siang, jangan balik malaysiala!

Anonymous said...

Cina mmg berpelajaran dan kaya raya tetapi akhlak mmg teruk la...sebenarnye cina mmg bangsa pondan sbb dia xknal melayu...
Melayu mmg la nmpk tenang dn kita hnya mmpu bersabar jadi segala tindakan kurang ajar mcm ni tiada tindakan tegas drpd melayu...tapi ingat kesabaran ade had...maka dgn itu lah yg mmbuatkan cina fikir melayu lembik dn penakut...

Anonymous said...

apa yg bersih tatau..berak pun tak cebuk

Anonymous said...

Jom kite sebarkn gambar BARUA 2 ekor tuh....he he he...barua yg kat bwh ada rupa penyokong LGBT gayanya...

Barua2 itu jgn bagi pijak bumi kite ini lagi...xsedar diuntong, suku sakat dia yg dok kat Malaysia dah kaya raya mengaut harta pon xtau nak brterimakasih langsong...

Anonymous said...

Bangsa yg aku palingg benci sgt2 ialah indon...xguna walaupun serumpun...xbaik benci mmbenci masalahnye kita tolong dorg lpas tu dorg pijak kita balik...malas nk ckp banyak tentang indon..lepas tu bangsa cina mmg banyak sgt2 kecuali cina muslim dn cina baik...malas nk citer byk..

Anonymous said...

Lansung takde RESPECT! Kalau dorang ni takde respect even to our PM, ni kan lagi pada orang lain..apa punya orang. Attitude reflects leadership! Memang attitude KURANG AJAR!

Anonymous said...

SEPATUTNYE KALO BENDE DH BERLAKU SEPERTI DI ATAS...MELAYU2 PEMBANGKANG PATUT KLUAR DR PARTI SBB LEBIH BAIK KITA MNYEBELAHI PM ORANG MELAYU SBB KITA MELAYU BUAT APE KITA NK MNYEBELAHI CINA YG GILA MNYALAK MCM TU??

MELAYU MUDAH LUPA
MUSUH JADI KAWAN
KAWAN JADI LAWAN

Anonymous said...

Hapuskan saja....??

Anonymous said...

Bagus kluarkan citer mcm ni...stakat ni pencacai2 pembangkang belum lg nk putar belit fakta...

Anonymous said...

Muka-muka homoseksual je dua ekor beruk mak yeh tu...lancau la lu ki siang. kalau berlaku macam 13 mei kat malaysia ni sekali....meh ramai-rami siang dia...cibai lu!!!

Abang Sayang said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Ohhh tidak pencacai suda dtg!!!

Anonymous said...

HARAP ADMIN BLOG BOLE KICK PENCACAI NI..XSENONOH AKU KLIK LA PASTU KLUAR GAMBAR LUCAH TIBA2 MAK AKU NMPK PLAK XGUNA...

Anonymous said...

bersih kejadah apa? berak pun tak basuh....

kalau aku ada kat sana, sah-sah kena booo...

mat syabu said...

abang sayang ni gay.tgk nick pun dah tahu.puiii

Anonymous said...

ptuhii... cilaka punya bangsat.. aku aku ada kat london masa tu, aku suruh sibangsat dua ekor tu pergi sekolah belajar cara hormati orang.. sial bangsat!!

Anonymous said...

Fuckin faggat busted...no wonder!!

Ahmad said...

Tertanya-tanya juga siapa yg cuba mengganggu majlis PM tu. Bila dapt tahu tidak hairan, kerana keturunan pendatang yg belum serasi lagi dgn adap sopan Malaysia yg berteras melayu. Memalukan negara, patutnya dilucutkan kerakyatan aja cina keturunan pendatng tu. Cina Malaysia mesti ada adap sopan, klu tidak ada mesti beranggapan keturunan pendatang lagi cuma bernasib baik dapat jadi warga Malaysia kerana dilahirkan disini.

Anonymous said...

tengok muka spesis lim kit siang, serupa haram jadah, jenis makan babi mana tahu hormat orang. celaka punya cina. dasar menumpang pun tahu diri. berani pula kacau melayu, kalau aku ada ditempat itu, babi 2 ekor tu silap2 mampus aku kerjakan. celaka cina ni.kalau berani buat lagi kalau boleh di dalam malaysia ni.

Anonymous said...

bersih konon, kelakuan biadap tak nak sedar. lupa kut dia dan tok nenek dia mai dari tongsan berak pun tak basuh. kalau dah menumpang tu buat la cara menumpang. aku tak mau kata ayat ni, takut sensetive , tapi aku geram, kurang-kurang najib tu lebih bersih kut dari hangpa.

Anonymous said...

Kesian bangsa kita di peralatkan. Skrg bangsa lain dah berani tunjuk perangai kurang ajar. Pasal dorang tau dorang ada kaldai tunggangan yg boleh bela dorang ni. Ckp banyak takde lah tapi nak suruh orang sedar konon tapi diri sendiri tak sedar. Kalau bukan bangsa kita yg bela kita, bangsa mana nak bela? Bodoh bertingkat!

wifigo said...

xkne tangkap ker?? bawak masuk bilik pastu lempang pakai kaki...atau bgtau biler die balik msia aku nk kitai2 ciner sial nih!!!

Anonymous said...

teringat aku lagu kumpulan SYJ 'mata sepet satu jelek satu buta...,merekalah kepala hantu yg nak merusakkan kepimpinan najib dan negara malaysia...!!!

Abang Sayang said...

Korang marah sangat ke? Sabar je lah selagi korang boleh saboooooooooooooo..

Anonymous said...

La... Punya la pencacai2 BABI PR bangga sebarkan video menyalak ni, rupa2nya 2 org je.

Anonymous said...

Aku dpt tau kalau seseorang manusia itu termakan daging khinzir perangai manusia itu akan jadi pelik semacam. Sama macam perangai dua orang pembuat kacau.

Dasar khinzir.

Anonymous said...

kenali mereka2 ni dan bersihkan

Anonymous said...

tak dengar pun najib kata...ini PKR yg bayar ni...ini mesti agenda UMNO...sabar betul beliau dengan kerenah 2 gay tu..SO...LU PIKIR LA SENDIRI...yg mana pemimpin yg kita nak pilih

Anonymous said...

PM masih ada hormat pada lain walaupun pada 2 ekor manusia KURANG AJAR ni. Kalau opposition leaders lama dah dia tuduh *ni mesti orang UMNO* dan sebagainya. Kalau perangai ketua dah mcm tu, mcm tu jugak la org bawahan dia. Kalau tak puas hati sgt, undi kan ada. Yang korang nak buat busuk nama MALAYSIA tu kenapa? Lu pikir sendiri la..kalau lu ada OTAK lah

Cyleo Blue said...

Masa 13 mei 1969, Ketua Pemuda DAP waktu tu Lim Kit Siang, DAP cukup biadap bila baru memenangi beberapa kerusi, mereka terus tak hormat org2 melayu dan akhirnya berlakulah 13 mei. Sekarang, simptom tu dah mula nak menular balik apabila 2 cina ini tidak lansung menghormati PM kita. kita jgn cakap soal parti kerana PM Malaysia adalah DS najib, seorg melayu dan sebagai rakyat malaysia berbangsa melayu, terasa terlalu sakit hati melihat perbuatan cina cina ini.Bagi org2 melayu semua, malaysia adalah TANAH MELAYU, nama MALAY SIA pun adalah sempena nama bangsa melayu...sanggup ker kita melihat negara kita di tukar nama jadi CINASIA satu hari nanti. Sanggup ker org2 melayu berpayung kan PM Cina seperti di singapore yg dulunya Tanah Melayu.

Anonymous said...

Org Melayu dekat opposition bersorak suka. Tak tahu nak cakap dah macam mana. Hati dah buta, yang dia nampak perjuangan nak masuk Putrajaya dan jatuhkan BN. Tapi tak sedar hal ni kena pada batang hidung sendiri. Sedih sgt aku tengok orang2 macam ni. Cakap pandai macam perdana menteri sekor2 tapi dah tak reti nak menilai apa baik dan buruk. Mungkin semua dah nak jadi PM dan pasal tu kot lupa pasal asal usul bangsa sendiri.

Anonymous said...

Jangan tinggal solat dan teruskan berdoa moga allah memberi smua orang islam bersatu menentang mereka yang sememangnya berniat jahat terhadap agama dan bangsa serta negara tercinta ini. Doa senjata orang mukmin. Betulkan niat demi allah semua yang kita lakukan demi kelangsuangan agama yang suci.

Anonymous said...

Jangan tinggal solat dan teruskan berdoa moga allah memberi smua orang islam bersatu menentang mereka yang sememangnya berniat jahat terhadap agama dan bangsa serta negara tercinta ini. Doa senjata orang mukmin. Betulkan niat demi allah semua yang kita lakukan demi kelangsuangan agama yang suci.

Anonymous said...

BABI PUNYA CINA

Anonymous said...

http://inimajalah.com.my/wp-content/uploads/2012/05/lembu-296x300.png

Anonymous said...

babi punya CIna..cina le ni mmg dah MELAMpau..!!

Anonymous said...

NAK TENGOK RUPA CINA DAP YANG RACIST, CHAUVINIST, TAMAK, GILA WANG..

DEPA DUA EKOR NI CONTOHNYA..

saya ingin tahu je... said...

x mcm org yg tpelajar..
memalu kn je..

Anonymous said...

sbb tuh org melayu yg beragama islam wajib bersatu.bila bersatu gah la islam di malaysia.

ZACKO said...

FUCKING CHINESE PIG + BASTARD...

Anonymous said...

MUKA PUN DAH IRAS-IRAS 'BERUK MAKYE'

Anonymous said...

RBF KO REPORT POLISLAH SURUH BUKAK KES KIT SIANG PADA 13 MEI TUE..KITAORG NAK TAHU KEBENARANNYA...

Anonymous said...

Dalam hal ni yg patut kena tendang adalah bodyguard PM sebab biarkan babi terpekik dan memalukan org Malaysia. Tangkap laaa...apa bacul sangat...heret ke polis london dan bancuh puak2 babi ni cukup2.. Nasib baik aku dah balik dr london, kalu aku ada sama kat situ gerenti aku tendang sampai mampus.. Aku heran, dlm 400 tu takkan tak dak satu pun yg berani pertahankan org melayu dr di kacau sedemikian ! Bodoh punya melayu london !

Anonymous said...

Dalam hal ni yg patut kena tendang adalah bodyguard PM sebab biarkan babi terpekik dan memalukan org Malaysia. Tangkap laaa...apa bacul sangat...heret ke polis london dan bancuh puak2 babi ni cukup2.. Nasib baik aku dah balik dr london, kalu aku ada sama kat situ gerenti aku tendang sampai mampus.. Aku heran, dlm 400 tu takkan tak dak satu pun yg berani pertahankan org melayu dr di kacau sedemikian ! Bodoh punya melayu london !

Anonymous said...

lelaki no 2 tu...ahli GAy...tgk gaya dia pun dah tau....rakan anuuar....

Anonymous said...

Memang dari dulu puak cina nak ambil menjadi pemerintah ...Bersih adalah agenda cina tapi yang terlolong sana sini kat Malaysia bangsa Melayu yg otak letak kat lutut cina...hem...melayu oh melayu...menang sorak kampung tergadai

Anonymous said...

Memang dari dulu puak cina nak ambil menjadi pemerintah ...Bersih adalah agenda cina tapi yang terlolong sana sini kat Malaysia bangsa Melayu yg otak letak kat lutut cina...hem...melayu oh melayu...menang sorak kampung tergadai

Anonymous said...

kpd ah jib gor. stop la bg bantuan kepada mereka yg tidak tahu menghargai. jaga undi melayu dan bumiputera & india. insyallah, berjaya.
kaum yang tidak tahu menghargai toleransi kita ini umpama kencing manis. tidak dapat dirawat lagi. potong je.... abis cerita...

Anonymous said...

kalaulah anuar yg berucap tu, dah lama cina 3 eko ni kena tendang keluar... nasib naji steady, macho & baik

Anonymous said...

memang pun 2 ekor berukni dah lama tak jumpa pisang he he..... inilah namanya tak tahu nak bersyukur, tak inginkan keamanan, sikap pun kasar inilah mungkin perangai yang dimegah kan mereka dan akan di wariskan kepada generasi akan datang subahanallah jauh2kanlah kiranya pun tak suka BN jangan sekali undi pembangkang, belum berkuasapun mereka dah memusnahkan dan amat menakutkan syukurlah ada bersih 3.0 ini amat menyedarkan dan terbongkarlah tembelang mereka yang sekeji-keji binatang berwajah manusia.

poyo said...

ko orang hentam2 orang cina ni,mca tu melayu ker?BN dah tak boleh harap lagi..