Wednesday, July 4, 2012

RTM Tabalkan Rosmah Mansor Sebagai PM ?

Isteri PM terus menjadi sasaran fitnah dan tohmahan pemimpin dan pencacai-pencacai pembangkang. Menjelang PRU tidak lama lagi, anda semua percayalah cakap saya serangan terhadap DS Rosmah akan menjadi-jadi. Mereka akan reka-reka apa sahaja cerita atau fitnah untuk menjayakan misi mereka.

Nampaknya kini DS Najib, UMNO dan BN bukan lagi ancaman kepada pembangkang. Sebaliknya DS Rosmah yang tidak mempunyai apa-apa jawatan dalam parti dan yang tidak akan bertanding dalam pilihanraya menjadi individu yang paling pembangkang takuti. 

Hari ada sebuah blog pro pembangkang yang mengeluarkan satu artikel yang bertajuk Hot: RTM Sahkan Rosmah Mansur PM Malaysia.


Blogger tersebut menulis berdasarkan kemunculan DS Rosmah dalam rancangan Selamat Pagi Malaysia yang disiarkan RTM semalam yang mana dibahagian bawahnya tertulis EKSPRESI REMAJA BERSAMA PERDANA MENTERI. 

Hanya kerana perkataan itu dan gambar yang memaparkan wajah DS Rosmah, dia terus kata RTM sahkan Rosmah PM. 

Pada hari Sabtu ini (7.7.2012) akan diadakan satu program yang dinamakan EKSPRESI REMAJA BERSAMA PM di  Stadium Negara yang melibatkan Persatuan Pandu Puteri Malaysia. Datuk Seri Najib selaku PM akan hadir dalam program yang agak besar itu.


Kemunculan Datin Seri Rosmah di TV1 semalam yang mana beliau merupakan Yang Di Pertua Persatuan Pandu Puteri Malaysia, adalah untuk bercakap mengenai matlamat dan tujuan perhimpunan antara remaja-remaja yang menganggotai Pandu Puteri dengan PM yang akan diadakan Sabtu ini.

RTM yang jemput beliau selaku YDP untuk bercakap tentang perhimpunan bersama PM yang akan diadakan itu. Topik yang dibincangkan adalah topik perhimpunan yang bakal diadakan itu dan akan dihadiri oleh PM dan RTM pun letaklah tajuk begitu kerana itu topiknya. 

Tak kan nak bincang pasal perhimpunan remaja bersama PM kemudiannya nak letak tajuk masak-masak....

Orang jadi blogger dia pun nak jadi blogger tapi bodohnya boleh tahan jugalah. Kasihan pembaca-pembacanya yang saban hari ditipu.

103 comments:

Anonymous said...

Blog pembangkang ni sebenarnya sayang Rosmah.. Dia bantu promosikan program tu.. Nak mengaku sayang nanti juburi marah plak..

Jom kita ucapkan terima kasih pd mereka..

Anonymous said...

blogger tu pun bodoh-bodoh suam gak..

Nadia Nazira said...

Its an technical error..why opposition is that stupid? haizzzz..

Dhanyaraam said...

Hahahaha..Sah Blogger Ameno hilaang modal..she is just as dumb as door knob...

Sempoi Mama said...

Bodoh betulah blogger senggal pakatan. masalah teknikal pun hendak di buat isu! errri geraaam aku tengok!

Aathi Keshav said...

Oh my dear oppositions...u people hv nothing to gossip about PM n BN so now want to disturb DS Rosmah...Please go do something else better...

Abang Iman said...

pakatan pakatan...proving stupid as ever....

PAPA GOMO said...

ameno world tu saiko. biasalah beb. si Anwar Ibrahim tu nampak kote pun dikatakan Imam Mahdi.

apa pun Rosmah Mansor menjalankan tugas dan tanggungjawapnya dengan penuh deikasi.

Anonymous said...

Meroyan terus puak puak Pakatan ni bila RTM nak test karen.... Muahahaha...

Darren Woo said...

in tat case...if pakatan win so dr Azizah will be the official PM isit...DS Anwar hide under her skirt i wonder...

Umi Umaira said...

ala.. kesalahan yang kecil ni pun puak pembangkang nak jadikan isu. sudah sudahla, ini bukan politik matang, ia hanya sekadar bahan jenaka untuk anak-anak tak cukup akal.

Anonymous said...

Hidup Mama Rosmah! Kami sentiasa menyokong kepimpinan DS Najib!

Ina Atfina said...

cessss.. ingatkan aper cerita abang faizal keluarkan tadi... terkejut jugak.. rupa rupanya kes kesilapan teknikal jadi bahan penyokong PAS, bagilah bahan yang umphh sikit... ini kan kesilapan teknikal saja. macam bodoh pun ade. Cerita sebegini pun diorang boleh jaja walaupun sekadar jenaka untuk dijadikan fitnah yang berselerak.. aper pon tak boleh

DevvenKumar said...

i strongly suggest the oppositions to grow up and stop being childish...shame on u people!!!

PaperWaris said...

GUA TANAK KOMEN LEBIH2... CUMA GUA DARI PG TD DAH TAU PUAK PEMBANGKANG KERING IDEA BUAT CERITA LAWAK. TUIH LAA PAKATAN TAIK.. PEGI MAMPOS.. AKU SOKONG DS NAJIB DAN ROSMAH! DUA2 BUAT JASA KEPADA RAKYAT!

Anonymous said...

aku sian la tngk dkt pembangkang2 ni makin ari makin takot dgn rosmah,





mek kelate

afiq kltown said...

Hehehe... Aku suka!

Reverse Gear said...

tak tipu, tak fitnah, tak putar belit, tak pootar poosingh, tak sengal, tak jahil mukarab bukan pembangkang la namanya..

Ashwenee said...

Opposition is out of idea...even a kid knows its a error..how dumb the blogger can be..

afiq kltown said...

Meroyan terus puak puak Pakatan ni bila RTM nak test karen.... Muahahaha..

afiq kltown said...

Hidup Mama Rosmah! Kami sentiasa menyokong kepimpinan DS Najib!

MegaBidaman said...

Blogger pro pakatan memang senget sikit, tulis tanpa analisa mendalam,jelas dalam rtm tunjuk kapasiti ds rosmah sebagai penaung pandu puteri . Pak turut yang lain hanya mengangguk ja..

afiq kltown said...

Tq blogger Pakatan, coz support Datin Sri Rosmah! We love mama Rosmah!

Anonymous said...

Ameno World ni sampai hari ini aku tak tahu jantina dia, tapi kan RBF, aku perasan satu benda la, semua yang LGBT ni memang tertarik dengan ANUGERAH ANWAR! Mungkin kerana mereka dapat rasa apa yang Anwar rasa la kan?

Anyway, kalau nak compare IQ Rosmah dengan Wan Azizah, bagai langit dan bumi la wei, ikan sepat kering tu bermimpi nak jadi PM tetapi bebal dan asyik kena jadi PELAKON WANITA TERBAIK je.

Ni Rosmah buat bend abaik pun, si blogger tak tau jantina nak marah! POdahhh sama dia la

MegaBidaman said...

Teknik memfitnah yang sama kalau diulang selalu walaupun kerap kali terkantoi hanya menunjukkan kebebalan si penulis, tukang sebar yang kat kedai2 kopi ,fb dsb is double bebal

RBF Online said...

PERHATIAN,

Ada beberapa pembaca yang menghantar komen mengatakan itu kesilapan teknikal.

Silap tu....

Bukan kesilapan teknikal, tajuk yang dibincangkan adalah mengenai perhimpunan remaja yang bakal diadakan dengan PM pada hari sabtu.

DS Rosmah bercakap atas kapasiti pemimpin Pandu Puteri.

Tajuk yang RTM letak tu dah betul....

Anonymous said...

org bangang jangan dilayan

Anonymous said...

afiq kl town penjilat rosmah.kau anak ikan big mama ke ?

Hanum Marvelous said...

dah kehabisan pencacai ke puak pembangkang ni sampai budak sekolah pun disuruh buat cerita dongeng

Dhanyaraam said...

Ameno ni pun main tuduh ja... macam Anwar... Anwar kencing berdiri,Ameno kencing berlari

KC Dee said...

Such a stupid provocative posting from pakatan's blogger. Come on lah..they can joke about this amongst them, but those 'atas pagar' voters will evaluate

kingMaker said...

Stupid ,Idiot,useless,asshole = AmenoWorld @ Botol Anwar

Umi Umaira said...

ohh... bukan silap ler abang faizal? baru ira faham... elehh.. tapi takkan itu pun nak jadikan satu bentuk fitnah pulak terhadap RTM dan Datin Seri Rosmah.. puak-puak ni tahu tak berapa terlibat bila dia buat satu fitnah.. haishhhh

Anonymous said...

daripada kecil puak2 pembangkang dah diajar tektik dan taktik fitnah.cara menipu dan cara membelit.

Pas pula bila nak tabalkan haji hadi atau nik aziz sebagai pm ?

Ina Atfina said...

a'ah la... bukan kesilapan teknikal.. memang diorang tgh bincang tentang tajuk tu.. ces... cuba jemputannya masih sama DS Rosmah tapi tajuknya bunyi , "pandangan anak muda bersama nik aziz"... mesti diorang tuduh rosmah tu nik aziz kan? aper la punya bodo

PaperWaris said...

AHHHH~ GUA TAK KIRA LA KESILAPAN TEKNIKAL ATAU TIDAK... PEMBANGANG.. EH.. PEMBANGKANG MEMANG BEBAL! TUIH.. BODOH PUNYA LAWAK TAK JADI. ISU TAK KE MANA, BENDA BODOH NI JUGAK YANG PUAK PEMBANGKANG NAK BAWAK. SIOT! AKU TETAP SOKONG DS NAJIB DAN ROSMAH MANSOR!

afiq kltown said...

Ko kata aku anak ikan mama rosmah? Muahahahaha... Kenape? Lu nak jadi anak ikan mama rosmah ke? Nnt gua rekemenkan.. Kah kah kah

Hanum Marvelous said...

mana hang tau anuwar kencing berdiri.. aku rasa dia kencing bersepah... habih rata ceruk dia kencingkan termasuk la pencacai dia.. sikit2 nak kaitkan DS Rosmah.. dah habis modal la tu..

Anonymous said...

afiq kltown berapa sen kau dpt jadi penjilat pant*t kecut rosmah?

mak cik glamer said...

aku nak tanya kepada penyokong pakatan di sini.. ape isteri pemimpin korang dah buat untuk memajukan anak bangse? mesti semua tido lena kan.. maklumlah negara aman damai sekarang ni..

Anonymous said...

apa-apa pun rosmah celaka & najib sial akan dikafankan tidak lama lagi.meroyanlah kau pencacai2 sekalian.rakyat tidak akan lupa bagaimana rosmah bom pompuan mongolia.rosmah betina jahat yang layak dipanggil celaka.betina celaka!

Anonymous said...

ANON 1.26

I LIKE

afiq kltown said...

Yang korang meroyan ni kenape? Dia tu isteri PM.. Bukan isteri ketua pembangkang.. Muahahahaha

Anonymous said...

Afiq... Sy sokong awak..!

UMNO_BODO said...

RBF Online said...
PERHATIAN,

Ada beberapa pembaca yang menghantar komen mengatakan itu kesilapan teknikal.

Silap tu....

Bukan kesilapan teknikal, tajuk yang dibincangkan adalah mengenai perhimpunan remaja yang bakal diadakan dengan PM pada hari sabtu.

DS Rosmah bercakap atas kapasiti pemimpin Pandu Puteri.

Tajuk yang RTM letak tu dah betul....
July 4, 2012 12:57 PM..

KEHKEHKEHKEH!!

NAMPAK SGT PEMBACA DAN PENGKOMEN DIRI SENDIRI KO TU SAMA BODO MCM RTM GAK!!!

TAK GETI MANA SATU SILAP EK.. TEKNIKEL OR KEBETULAN??

MMG BGHAL LA KO NI FAISAL UMNO BANJINGAN MASAK LEMAK BABI MANIS!!

KEHKEHKEHKEH
KEHKEHKEHKEH..

KALAU LA ROSMAH TU PAKAI TUDUNG DAN TUTUP AURAT BAGAI SEPERTI MUSLIMAH SEJATII, AKU LA ORG PERTAMA SOKONG UMNO WALAUPUN AKU TAU UMNO TU BANGSAT TAHAP BABI LEMAK MANIS..

Sportster said...

setakat gambar tapi bukan cerita sepenuhnya... ternyata mereka ini bodoh, cakap pasal agama tak ingat tapi bila bab fitnah nombor satu...

pembangkang ni kan percaya pada gambar... tapi bukan gambar anwar tut...tut... la...

Anonymous said...

Fiq.. Sy nak kaunseling kul 3 pagi dengan ust badrul amin boley ke? Dia kata safety first.. Hihihi.. Teruk moral pemimpin pembangkang ni..

Anonymous said...

RBF Online said...

PERHATIAN,

Ada beberapa pembaca yang menghantar komen mengatakan itu kesilapan teknikal. Silap tu....Bukan kesilapan teknikal, tajuk yang dibincangkan adalah mengenai perhimpunan remaja yang bakal diadakan dengan PM pada hari sabtu. DS Rosmah bercakap atas kapasiti pemimpin Pandu Puteri. Tajuk yang RTM letak tu dah betul....


Kekekekeke.. Puak pakatan ni memang bahalol... Kekekekekeke

mak cik glamer said...

korang sokong la anuwar n the gang

hahaha bagi bini dapat juta2 lagi tak boleh tahan..

pakai otak la weyyy mana anuwar azmin shamsidar dapat duit banyak2.. hari2 menang lucky draw kew?

Umi Umaira said...

dah mule dah komen mencarut carut dari pembangkang...alahai... rendahnya level...

PaperWaris said...

HAHAHAHAHAHHAAHAHA! NAMPAK SANGAT!

Anwar Al-buriti said...

APASAL BLOGGER PUAK PAKATAN HAPRAK NI SEMAKIN HARI SEMAKIN NGAP VODO.. MACAM MANA NAK TADBIR NEGARA KALAU HAL KECIL BEGINI PUN TERJUN KE LAUT

Badut Rakyat said...

bukti yang ketara Datin Seri Rosmah membantu rakyat malaysia dah banyak.pakatan haram ni saja jer nak letupkan keadaan sebab dah terdesak.jangan pandang dari luaran ok.pandang dari dalaman,pandang apa yang di buat.jangan menyalak jer.lihat apa dah jadi pada pemimpin Pakatan Haram.apa cerita moral mereka ??? jangan nak kencing sangat berkenaan dengan isu Datin Seri Rosmah ni ok puak pakatan haram.

House PK said...

Salam semua, Melampau betul la si Ameno takde jantina World tu, apa yang dia sakit hati sangat dengan Rosmah ek?

Anonymous said...

Hi Umi

Masalahnya rtm tak buat salah apa pun. Hanya kebodohan blog tu.

Apa pun salam perkenalan

mak cik glamer said...

hahaha sibuk tudung rosmah la sangat.. yang azmin bagi bini kat anwar lagi besar dosanya korang buat2 buta ek? lebai apa korang ni kalau jadi penyokong penzina?

usin said...

ameno world is a big ngok in the world....

PaperWaris said...

W'SALAM HSEPK, AKU TAHU DIA SAKIT ATI PASAL APA. BILA NAJIB TERLAMPAU BAIK, DIA NAK SERANG NAJIB DAH TAKDAK IDEA, PUAK2 NI TERPAKSA LA SERANG ROSMAH PULAK. DIA INGAT DIA LEH TIPU ORANG KAMPUNG MCM AKU KA? KAH KAH KAH~ EH.. BLOGGER TAIK APA AMENOWORLD NIH..?

Malaysia Post said...

Pakatan Haram dah takda modal..main rembat jer..

Ina Atfina said...

satu blog dia buat.. habis semua kat sini kutuk pembuat blog berkenaan...lama-lama dia kena kutuk jadi doa atas dia. lain kali blogger yang suka hina orang yang berbuat kebaikan ni kena la peka.. orang tidak usik dia.. napew dia nak usik orang? org tu takde buat salah apew pown ngan diew... :(

Anonymous said...

Yang lebih bahalol adalah puak al juburi yang main story tu.. Tak reti bahasa pastu nak buat posting fitnah rosmah.. Cariklah idea lain..

Wpun rosmah tak bertudung tp dia tak buat keje bangang mcm puak al juburi.. Sbb wan azizah bertudung kau sokong.. Padahal dia dah memesongkan rakyat dgn membela laki yg dia sendiri tau laki dia kaki liwat..

Anonymous said...

Hai... Takde idea nak spin ko mencarut pulak...

Hanum Marvelous said...

blogger pakatan tak ada yang berakal.. semua hilang akal bila diakal2kan oleh anuwar.. hahaha...

Anonymous said...

scorpeon atuntuya rosmah najib kapal selam...komisyen 43 billion...

scorpeon atuntuya rosmah najib kapal selam...komisyen 43 billion...


scorpeon atuntuya rosmah najib kapal selam...komisyen 43 billion...


satu lagi perancis..


satu lgggg mongolia..


PPPASAL SEMUA2 BENDA NI ....KITA TERPAKSA LETAK DAP DAPAT JADI



TIMBALAN PERDANA MENTERI..


MENGUASAI TANAH MELAYU NI...!!!

ANWAR TELAH DITRAIN SELAMA 2 tahun untuk ikut bontot dap...

bayanglah krusi 'boleh menang' pkr ...dap buleh mintak last minit menjadikan DAP MENGUASAI PAKATAN

result prn serawak..dap=12, pkr=2, pas=0...

hina nya jadi melayu pakatan

Hanum Marvelous said...

semenjak dua menjak ni blogger a.k.a pencacai pakatan terpaksa bekerja lebih keras untuk menjatuhkan ds rosmah.. semakin puak2 pakatan hebat menjatuhkan ds rosmah semakin hebat salah laku anuwar terburai terbarai... anuwar dah tercirit2 sekarang ni lol

Anonymous said...

hadoii apa dodol lah si blogger yg banggang tu??

mak cik glamer said...

hahaha pelik kan komisyen lebih tinggi dari harga kapal selam... korang ni memang nak kena selam niii.. mana sumber korang dapat? mesti dari pak nuar mabuk kuasa tu.. macam vodo je buat cerita kartun... pencacai vodo je yang percaya..

QalamQabut said...

Aku pernah tunjukkan ciri2 'ulamak jahat' dan 'ulamak dunia'. Kali ni aku nak bagitau... ameno ni pulak ialah 'blogger jahat'.

'Blogger jahat' tahu cerita yang benar tapi sengaja cuba pusingkan agar orang terkeliru, orang percaya yang Rosmah ni sebenarnya 'brain' di belakang Najib. Dia sebenarnya PM di belakang tabir. Sengaja nak tokok cerita setelah tak ada modal membusukkan Rosmah selepas 'cincin 24juta' dan 'shopping mega' dan 'bunuh Altantuya'.

'Blogger jahat' tidak berani menyatakan kebenaran. Lihat saja kes 'Altantuya di Perancis'. Mereka cuba mengelak dari mengaku bahawa cathedral di belakang Altantuya adalah di Itali.

'Blogger jahat' sanggup porak perandakan negara kita demi bakal PM mereka yang tidak bermoral itu. Mereka rakyat Malaysia tetapi kesetiaan mereka hanya kepada Al-Juburi saja.

Aku respect 'blogger pembangkang' yang cuba mencari kebenaran. Tetapi kebanyakannya hanyalah 'blogger jahat' yang mencipta kepalsuan, menimbulkan kekacauan dan merosakkan nama baik negara Malaysia. Setiap tindak-tanduk 'blogger jahat' ini perlu didedahkan sejelas2nya biar rakyat ragui setiap patah kata mereka.

Anonymous said...

Muahaaaaaa pakatan takut dengan seorang wanita bernama Rosmah...kalau dengan seorang wanita pun dah takut bagaimana nak memerintah negara....

KeBabianDAP said...

kalau betul rosmah bunuh pompuan mongolia ,itu menunjukan dia sayang suami..
bukan macam kak jah,..sanggup tahan tengok suami bantai samsidah,chinadoll dan pompuan lain..demi kuasa ..malu beb!!

DogTalk said...

wonder why they are sooo into Rosmah ?? so many accusations..so mny misleading articles...Threaten by her presence?

Nurul Wana said...

Datin Seri Rosmah is a very good role model for our ladies community...the ladies in oppositions should see and learn many things instead to create unwanted statement ...

Anonymous said...

Kita tidak perlu hairan dengan cara pembangkang berpolitik terutamanya PAS. Fitnah telah menjadi darah daging mereka. Setiap yang keluar dari mulut mereka ialah fitnah dan pembohongan. Ini disebabkan mereka adalah dari golongan yang kurang cerdik. Malas berfikir dan bodoh sombong. Jika diperhalusi apa juga perkara yang mereka cakapkan amat mudah untuk dipatahkan kerana mereka tiada fakta sebaliknya hanya pandai AUTA.

mtk

Anonymous said...

OOOI ANON 1:32PM

CAMNE HANG TAHU BABI LEMAK MANIS? HANG DAH MAKAN KAAAA? HAIYA...SYOH SYOH...NAJIS!

Wak JawaBernam said...

Hahaha.. Sekarang pencacai pakatan dah pandai bergurau la bro...

haris aziz said...

masalah teknikal je pon. Apa2 pon aku sokong datin seri rosmah...dan juga datuk seri najib. Dua2 banyak jasa pada rakyat. ;)

Anonymous said...

lagi pembangkang duk kutuk dan mengata Datin Rosmah...lagi ramai orang sayang & suka kat dia...so, tak der efek lah ape yang pembangkang cuba nak buat tu....:p

zack afro said...

betol tu Anon 5:47 PM pembangkang ni macam2 lah. terdesak la tu :P

Anonymous said...

xpyah nk beria sgt ckp cm tuh,
mcm bgos je,
msalah tknikal je kot !

Anonymous said...

knape la pmbangkang ny bnci sgt kt kak rosmah tuh,
huhu

ahmad jany said...

kalau stakat tgok je tapi x dengar buat ape,
dah sah2 ny taktik pembangkang je,
saje nak buruk kan lg keadaan

jenny bedah said...

terok betol la pembangkang ny,
bodoh tahap dewa !

Anonymous said...

Teman rasa ada betul jugak apa yang Qalam Qabut cakap. Bloger saja nak buat isu walau pun ramai kita cakap perkara kecik, masalah teknikal. Tengoklah isu cincin 24 juta tu, masih di ungkit2 walau pun kita tahu itu semua fitnah sahaja. Mereka tidak dapat tipu kita, tetapi akan tipu pengikut pakatan yang taksub. Akan kuatlah lagi benci mereka kepada DS Rosmah, DS Najib. Mereka cuba menanam hasad dengki dan benci kepada penyokong mereka sendiri.

khai fahmi said...

pembangkang saje nak cari publisiti murahan la tuh,
bengong !

Anonymous said...

Amenoworld is a highly trained propagandist. Dia bukan amateur macam kebanyakan yang komen kat sini. Kalau dia ada modal yang baik, dia akan buat thorough research. Tapi kali ni target dia bukan kat penyokong UMNO. Dia nak bagi title dekat Rosmah saja, harapnya title tu akan lekat dihati penyokong tegar PR.

Malaysia Post said...

blogger pembangkang dah takda isu tu pasal hal kecik ni pun blogger2 pakatan haram nak spin jer..

Anonymous said...

bro nak tanya

Kenapa IPS skarang facebook & blog dia tukar ke pembankang

Rohayu Kassim said...

sabar ye Datin Seri Rosmah... biasa la manusia, benda kecil pon nak jadi besar2.. sabar ye :)

Peah Jawa said...
This comment has been removed by the author.
Peah Jawa said...
This comment has been removed by the author.
Abang Kacak said...

alahai pembangkang...kecoh memanjang....sedeeeyyyy....:p

Abang Kacak said...

alahai pembangkang...kecoh memanjang....sedeeeyyyy....:p

Anonymous said...

jgn layan perangai pembangkang yang sememangnya bangang....

papa rock said...

what the fuck is wrong with the opposition nowadays. wonder what rosmah has done to them. such a simple issue is manipulated like hell by anwar & co. got nothing else to do ehh. go fly kite la. better, go fuck chinadoll like anwar.

Anonymous said...

http://2.bp.blogspot.com/-nQo0kAcOSHw/T_QzRbzldFI/AAAAAAAAAps/pt9mdQ-Bas0/s1600/rosmah+mansur+(1).jpg

haris aziz said...

depa semua kering idea la tu...boo kat pembangkang!!

minah senget said...

booooo utk pembangkang !

ahmad jany said...

pembangkang yg ketandusan idea.ahahaha

jenny bedah said...

puak pembangkang ni apa pon tak boleh lah

khai fahmi said...

macam gampang la pembangkang ni !

mdcasa said...

salam.siang tadi semasa sembahyang Jumaat di Masjid Kg Baru, terpampang satu poster bertajuk Ulama-Ulamak Tersohor Melayu (lebih kurang tajuknya). Nampak la gambar antaranya TokKenali,Hj Abdullah Fahim dll yang rasanya patut.Tapi yang meloyanya ada jugak gambar ulamak politik Tok Nik Aziz terselit diantara gambar2 tersebut. Alahai tolong RBF ulaskan.

mdcasa said...

salam.siang tadi semasa sembahyang Jumaat di Masjid Kg Baru, terpampang satu poster bertajuk Ulama-Ulamak Tersohor Melayu (lebih kurang tajuknya). Nampak la gambar antaranya TokKenali,Hj Abdullah Fahim dll yang rasanya patut.Tapi yang meloyanya ada jugak gambar ulamak politik Tok Nik Aziz terselit diantara gambar2 tersebut. Alahai tolong RBF ulaskan.

Anonymous said...

Memang laaa secara lisannya Rosmah bukan PM , tapi dia dah berlagak mengalahkan PM sendiri . Buka laa mata wahai macai macai sekalian :D