Wednesday, July 4, 2012

Video Panasss : Bilik Air Rumah PM Berharga RM 93 Juta


Pada bulan Mac tahun ini kita telah ditunjukkan sikap kurang ajar dan biadap Ahli Palimen PKR Kuala Langat memanggil Tun Dr M sial dan haram jadah.

Lihat video dibawah....



Perkataan sial,celaka dan haram jadah nampaknya sudah menjadi permainan di mulut pemimpin PKR ini. Apabila PM guna sekali perkataan haram jadah, gegak gempita puak-puak mereka.

Nanti anda lihatlah video yang dibawah dan bilang berapa kali dia tasbih celaka haram jadah.

Orang yang bermulut seperti itu, setiap patah perkataan yang keluar dari mulutnya ada pembohongan. Sebab apa ? sebab kalau perkataan sial, celaka, haram jadah boleh menjadi mainan di mulutnya, setakat berbohong apalah sangat.

Saya bagi bukti kepada anda...

Perhatikan bermula minit 1.45....

Dia kata RM 47 juta diminta daripada belanjawan tambahan sebanyak RM 13 bilion tahun 2011 untuk pembaikan rumah Perdana Menteri.

RM 47 juta untuk pembaikan rumah PM.....

Lihat pada minit 2.30....

Katanya apabila disoal dalam Parlimen apa yang dibaiki hingga RM 47 juta ? Menteri yang berkenaan tak boleh jawab dan akhirnya Menteri jawab kos untuk buat bilik air RM 93 juta.

Saya ulang sekali lagi....bilik air RM 93 juta.

Dia sendiri yang kata 47 juta untuk pembaikan rumah PM, kemudian dia sendiri yang kata buat bilik air 93 juta. Tuhan nak tunjuk , akhirnya dia sendiri yang membuka pekung pembohongannya.....

Fitnah makan diri.....



Sekarang rakyat Malaysia lihatlah sendiri bagaimana fitnah yang direka cipta untuk memburuk-burukkan PM dan isteri...

Betul tak apa yang saya sering kata selama ini ?

Pembangkang akan buat apa sahaja cerita untuk memburuk-burukkan PM dan isteri bagi menimbulkan kebencian masyarakat terhadap mereka berdua . Mereka sanggup cipta fitnah dan pembohongan demi untuk mencapai matlamat dalam PRU 13.

55 comments:

Anonymous said...

masyallah!nampknya fitnah jadi mainan mulut dia.tak takut apa neraka ke?orang seperti ini hina & tidak layak diangkat sbg pemimpin.

Hanum Marvelous said...

mana mai manusia ni.. orang planetkah dia.. cakap lagi main tibai..

Anonymous said...

Nak gelak pun ada dengan cara pembangkang ( Dibaca sebagai pembangang ) hari ini. Semakin dekat dengan PRU13, nampaknya semakin banggang mereka. Pembangkang Memperbodohkan diri sendiri untuk memperbodohkan rakyat. Akhirnya terserlahlah kebodohan mereka.

mtk

NurulNafisa said...

Malu sungguh aku apabila manusia sebegini diangkat sebagai pemimpim...
Caci maki menjadi zikir harian dimulutnya...Sepatutnya sebagai manusia yang diberikan akal oleh Allah SWT sewajarnya kita menolak manusia yang kurang ajar begini sebagai pemimpin....

Anwar Al-buriti said...

hahaha nak menipupun beragak le sikit.. dia ingat yang mendengar ni beruk2 kat hutan aje..

Anwar Al-buriti said...

hahaha nak menipupun beragak le sikit.. dia ingat yang mendengar ni beruk2 kat hutan aje..

mak cik glamer said...

mak cik betul sakit perut dengan abang gelojoh ni.. dalam pakatn penuh orang sakit jiwa ek? hahahahaha terguling2 mak cik tengok video abang gelojoh ni...

mak cik glamer said...

dah sah2 pakatan tiada stok pemimpin terhebat... orang gile pun die angkat sebagai pemimpin.. hahahaha... semue gile dalam pakatan termasuk pencacai pakatan semue

Dhanyaraam said...

Hahaha..kantoi!!! I guess they should learn how to lie... learn from Anwar la macha..

Hanum Marvelous said...

aku rasa pacai pakatan pun seram nak masuk komen.. kah3... nak menipu tak pandang kiri kanan..

Abang Iman said...

Oppositions are blady LIARS!!!!WE DONT NEED A LEADER LIKE THIS!!!

mak cik glamer said...

abang gelojoh boleh ke repair toilet rumah mak cik.. sikit je rm5k pun dah ok..hahahaha

DevvenKumar said...

Pakatan contains a bunch of jokers!

Cili Kasi Taruk said...

Apa punya pukimak la mamat ni wei? Tapi aku pelik tau RBF, bila aku maki Pakatan marah, jenis mulut macam ni mereka siap takbir lagi!

Pakata memang anak haram!

MegaBidaman said...

apa lagi ! kita samannn ! bodo punya MP , kos keseluruhan untuk upgrade rumah lagi kurang dari sub-kos untuk upgrade bilik air . memang PKR desparate kaki penipu !

House PK said...

Lepas ni apa lagi wahai Pakatan Anak haram? Spender 2 juta? Bra 5 juta? Apa lagi? Makin lama makin menyampah aku tengok depa ni la RBF..

SOLOMON KING said...

This is madness!!!
PKR are shitting their pants now and accusing others without proof....
this is fking hillarious :D
PKR can put up a show and become good clowns

Mereng Meron said...

Ekekek nampak sangat PKR dah mkin lame makin jadi bengap susu
tuh la...kecik2 lagi dah suh gi mmpos skrng besa2 dah jd haram jadah

Anonymous said...

Yg paling sadis nyer bila malaun yg guna mike tu maki hamun di sambut dgn TAKE BEER oleh penganut taksub parti .....adusssshhhh...

Sonok betol depa mmfitnah ye..almaklumla teket ke syorga dalam tangan...

kehkekekeekhekk haktuiii

THambi Deydey said...

wakakakak gelak aku tgk video nie.....dah mkin bodo melampau lampau PKR nie hahahaha
boley msuk raja lawak nie

Anonymous said...

TAKEBEER! TAKEBEER! TAKEBEER!

Anonymous said...

fuh...makihamun camtu pun pencacai dok takbir? nik aziz pernah kata berkawan dgn syaitan pun boleh jika nak bantu pas..ini kot salah seekor syaitan tu? hehe

Pejuang Bangsa said...

Jamban lagi mahal dari rumah Jamban Mas ke hapa hahahaha nipu beruk ke mamat ni wakakakakaka

anwar rafizi said...

sedeh sangat apabila takbir dilaungkan ke atas fitnah... masya allah... mana pergi PAS yang kononnya memperjuangkan agama islam... mana mereka? kenapa takbir atas benda yang tipu!!!!!!

Anonymous said...

buat fitnah tak takut ko dosa ke weh ? bawa2 tobat lah getek wei.malulah sikit ko nik aziz.




mek kelate

Anonymous said...

bini orang yang bercakap tu punggung saiz berapa pulak?

Anonymous said...

Nak marah kat siapa kalau amalan PM sendiri yg diteladani?

Yg dia dok cerita ni cerita dari parlimen. Ceklah hansard sebab dlm parlimen tak boleh cakap bohong.

-MAKORANG-

Anonymous said...

mereka umpama prempuan sarkas yang pakai seksi bergayut gayut kat tali y..nak tarik minat orang datang tengok sarkas bukannya nak tengok badut,singa atau harimau....itulah lebih kurangnya ceramh pembangkang

PAPA GOMO said...

puak pakatan haram ni memang biadap, kita mesti pertahankan serangan yang mereka lemparkan keatas kepimpinan kita.

celako celako celako

suaralensa said...

Astaqfirullahalazim... Teruknya pakatan ni... Fitnah jadi makanan mereka!

anti bohmau said...

Tuan RBF,

rumah PM yg mrk gebang2kan dgn busuk hati di merata ceramah ni sebenarnya kediaman idaman pm16sept mrk jugak la kan? sbb tu iya2 nak jatuhkan kerajaan...dengki tak habis2! Insyaallah, Allah SWT berkati pemerintahan kerajaan sedia ada ni krn tidak sembunyikan perbelanjaan mrk dari masyarakat...

sbg rakyat yg bijak kita tahu mengukur bgmn perbelanjaan pemimpin no1 negara sejajar dgn kedudukannya. tak menasabahla plak duduk kediaman PM tp bil air hanya RM20 sebulan! nnt pembangkang tuduh PM ubah meter air dia plak????

kita rakyat biasa ni pun guna air 5,6 org sekeluarga sebulan mencecah ratusan RM jgak!!

makorang,

pergi baca betul2 hansard parlimen tu, ada kata ka PM ngn isterinya shj yg gunakan segala kemudahan api air di kediaman tu? cuba kira plak berapa kakitangan yg ada? cuba kira berapa ramai plak tetamu keluar masuk gunakan kemudahan yg ada? berapa banyak keraian yg diadakan utk meraikan tetamu2 yg berkunjung?

KALAU DAH BENAK!!

memang species bengap tahap cipan...dahla maki hamun tak lekang di bibir mcm berzikir ja...mcm ni nak jadi pembangkang berkualiti? tahap jamban di bendera pgayr aje laaa...

Anonymous said...

tahniah rbf!

Anonymous said...

Hidup lagi ke YB Bangsat di Kuala Langat???!!!
Apa yang dibuatnya di Kuala Langat tu???!!!
Haram Jadah punya orang!!!!

Anonymous said...

Sooner or later this idiot will say...

...Anu_war pakai sarong *pusaka tok ayah*...berharga RM 1 juta.

Anonymous said...

Nampak macam pandai tapi bangap...biar kan dia. ...mulut dia busuk...lagi busuk daripada jamban rumah PM...akai DIA otak udangggg....bagus lah biar anak dia tengok perangai bapak macam ni!!!

Anonymous said...

teruskan membongkar kebobrokan pakatan haprak

Aziz Roslam said...

mak dia tak cili mulut dia masa kecik kecik dulu.. ha ha ha ha

Ina Astina said...

takyah la mencarut carut YB.. yang YB kutuk tu saudara sesama Islam.. subhanAllah.. apa dah jadi.. YB tak layak jadi pemimpin

Bernard Raden said...

Aziz Roslam, kalau mak dia cili mulut dia masa kecik pun. kalau dia nak kuang hajo akan kuang hajo jugak! cili la sebakul sekalipun.. orang macam ni kalau terselit kat mana2 jadi pemimpin Malaysia.. perghhh.. parok!!

Umi Umaira said...

saya malas buang masa bercakap banyak untuk orang bodoh yang mencarut carut maki hamun orang lain. setara mana sangat dia tu? kebaikan apa yang dia dah buat...? tengok cermin, cermin diri sendiri..

Anonymous said...

Inilah tabiat & sifat sebenar, kebanyakan orang Melayu terutamanya orang yang kelihatan seperti kuat beragama. Kebanyakan dari mereka punyai hasad dengki yang terlalu kuat. Kalau nampak bangsa sendiri yang kelihatan lebih mewah dan berharta darinya, mula menaruh perasaan irihati atau dengki, sehingga sanggup memfitnah dan menuduh yang bukan. Selain contoh video diatas, ada yang buat tuduhan perasuah, seleweng wang pejabat, kroni orang politic dan lain2. Kalau ada bangsanya sendiri yang maju & berjaya, mahu di tarik jatuh sehingga rebah. Sepatutnya sesama bangsa, kita patut merasa bangga dan dimana boleh menyokong supaya dia terus maju & berjaya. Mungkin anak & cucu boleh juga menumpang rezeki, berkerja dengannya, satu hari nanti

Tetapi pada bukan Melayu, yang ternyata jauh lebih kaya-raya, kita tak jealous pula.

Hairan, sungguh hairan sikap bangsa ku ini. Seperti juga masyarakat Islam diseluruh dunia Arab, kita telah berpecah. Dulu British benar PAS ditubuhkan untuk pecahkan perpaduan orang Melayu Islam, Lepas tu AnuWar peliwat tubuh PKR dan baru2 ini Pak Kadiaq Bow-tie pula. Semuanya kerana mencari Kuasa & WANG, secara mudah melalui politic. Hanya perlu kebolehan bercakap, berlakon & menipu. Kerana WANG & HARTA, kita akan binasa.

Mungkinkah satu hari nanti kita akan jadi macam orang-orang Arab, berbunuhan sesama sendiri. Pertanda awal sudah ada, bila wujud Masjid UMNO atau Masjid PAS. Macam puak Sunni & Syiah la pulak. Lepas tu, kita saling meletupkan Masjid masing2, pula.
Mohon dijauhi ALLAH.

Sedih, amat sedih mengenangkan nasib yang bakal menimpa anak-cucu ku.

RD

Anonymous said...

gaya bercakap mcm Anu..war...buat fitnah hebat mcm Anu..war..adakah selera dia serupa Anu..juga

Anonymous said...

elokkk ABBY ABADI baca artikel nih............

Anonymous said...

yang haram jadah tu dia sendiri

serinuruddin said...

Dia ni dulu masa kecik kena demam panas agaknya.Itu sebab dia ni otaknya senget sikit.Dulu saya rasa marah juga dgn kerajaan dan BN kenapa tak secara serius menangkis segala tohmahan dan fitnah dari PR.Tapi bila melihat cara dia ni membuat tohmahan dan dari PR yg lain-lain,org yg paling pintar pun terkelu nak menjawab sebab terlalu terkejut dgn taraf pemikiran yg tersangat rendah tapi jadi MP...aduyai !

Anonymous said...

MP standard penjual ubat jalanan je ni. Low class...!

Anonymous said...

hahaha pandai tul dia buat lawak...kluar air mata aku gelak. yang tak tahan, ada plak penyokong yang tepuk tangan stuju...nak kelentong pun agak-agak la...

Anonymous said...

aku ni konpius tgk kalo macam tu la standard MP pakatan rakyat nih..mcm maner la nak perintah negara..adusssss.

Anonymous said...

Saudara RBF, saya rasa inilah antara kesilapan YB2 UMNO seluruh malaysia. Umno hanya berbangga dan gah berkata2 dibelakang tabir bagaikan juara menunggu sesebuah pertandingan. Sedangkan pembangkang berkerja keras menabur janji janji kosong dan fitnah yang bermaharajalela kepada rakyat malaysia. Manusia sekali ada orang bagitau ada hantu kat pokok rhu tepi jalan, sekali tak percaya. tapi dah banyak kali orang cerita benda yang sama..yang tak betul boleh jadi betul. YB2 UMNO terlalu selesa mungkin telah kenyang dengan projek2 sedia ada mereka. Depa kata lantaklah kalau terlingkup pun PRU13 kali ni. Anak2 cucu dah kenyang sapa pun tak heran. Tapi yang dibimbangi adalah nasib anak cucu kita. Tapi adakah rakyat faham akan situasi buruk yang bakal berlaku sekiranya pembangkang menang. Itulah yang cuba RBF dedahkan setiap hari..tapi adakah masyarakat melayu kita, anak cucu kita hari ni ambil peduli??????

Anonymous said...

Pakatan Haram ni gila sbnrya.. mereka tahu strength untk menang dh xde..jd kena sondol je lah ape2 yg boleh.

Menipu dan fitnah jd makan minum diorng.

Jika menang pn xkn berkat malah akan dtg kucar kacir.. tgklah Selangor, Kedah, Pulau Pinang.. isu yg besar2.. mana mungkin UMNO BN yg lemah boleh create banyak isu serentak.. sedangkan mereka dgn dana besar Yahudi nk create isu Kapal Selam Scorpene yg dikatakan beratus bukti itu pn..'filem' tu belum jadik2

Hantu Altuyya pn xnk join lgdah..dgn puak2 SIAL SUARAM ejen Nuar Israel ni..

SO tggulah kebenaran akan muncul juga..mmg UMNO dlu ada buat salah..tp UMNO jauh lebih bagus dr Pakatan Haram..i do admit that!!

Anonymous said...

dgn org@pencacai PAS jgn ambik kira lagi dh halal haram dosa ni.. mereka sudah jd mcm org xde agama lagi.. dek kerana Putrajaya.. nama Allah pun Pok Nikcy tua kutuk tu mahu 'lelongkan' pd Kristian.. hampeh laknat punye PAS!!

Anonymous said...

WOOOOOOOOOOOOO....tgok cara dia ckap pon dh tau sama ada dia nie bodoh atau terencat akal....

Anonymous said...

MUNGKIN BN DAH BOLEH UBAH KER POSISI MENYERANG SETELAH LAMA ASYIK BERTAHAN...TAKUT RAKYAT MUAK KERANA ASYIK BERTAHAN SAHAJA :)

Anonymous said...

mcm pasar malam jual ubat daa..kebanyakkan penyokong pembangkang mentaliti rendah..serius bro..kawan aku ramai yg kurang cerdik, keja lembap, movement slow sokong pembangkang..tengok cara diaorang sembang kita boleh agak mentaliti sama paras dengan longkang cetek..

Anonymous said...

dia halau bini dia sbb dimatanya dah nmpk abby aja...