Sunday, September 2, 2012

Dipukul Empat Lelaki

Saya memohon maaf kerana tidak dapat menjawab semua panggilan telefon, SMS, BBM dan juga tweet@rbf_online dari kawan-kawan, sahabat handai dan kenalan-kenalan semua. 

Perlu berehat seketika....

Terima kasih diatas keprihatinan semua, dan sikap ambil berat kalian semua amat-amat saya sanjungi.....

Apa yang sebenarnya atau yang disebaliknya akan dikongsikan bersama kalian semua dalam masa terdekat...


Sekian
 


72 comments:

Anonymous said...

Sape pukul lu bro? Along ke?

RBF Online said...

Tunggu ja la esok atau lusa. Bolehlah tahu samada along atau siapa ?

Anonymous said...

rbf kena pukul..gua bersimpati dengan nasib rbf..walaupun gua tak pernah melawat blognya...tp berita macam nie membuat gua tampil bersimpati...siapa empunya angkara yang sanggup memukul beliau?

Anonymous said...

wow... 4 org pukul RBF ramainya...harap RBF sihat walafiat dan selamat...sy simpati dan berasa geram pada mereka yang terlibat...

Anonymous said...

bersabarlah bro. setiap perjuangan pastinya ada rintangan. keikhlasan anda dalam perjuangan ini telah kebiasaan menerima dugaan. tabahkanlah hati dan kuatkan semangat untuk meneruskan perjuangan yang masih belum selesai.

untuk anon: September 2, 2012 4:18 PM dan anon: September 2, 2012 4:25 PM, usahlah dibuatkan andaian. sama samalah kita mendoakan kestabilan kesihatan serta fikiran penulis sementara mengetahui berita yang sebenar.

Anonymous said...

RBF awak kena pukul? cepat buat laporan polis dan laporan doktor kalau awak mengalami kecederaan, lepas tu saman pihak yang memukul tersebut, Malaysia negara demokrasi.

Anonymous said...

Salam Bro. Aku pernah terbaca sblm ni ada mat kelantan msg kau. Dia kata ada org nak pukul kau. Kau korek balik msg tu. Boleh jadi bukti kes polis. Bangsat punya binatang. Kalah politik, main kasar pulak. Bawak bersabar bro..

BOB MALAYA said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

RBF kena pukul..aku btl2 simpati dgn nye,cilaka mana yg sngup wt keja ni..
aku harap rbf tabah n sabar yea..

Anonymous said...

salam bro btl ke ape yg aku dgr nio..ko kena pukul???
barua mana yg buat kerja gila ni..ko dh buat report blm..???
saman bro kalau ko tahu siapa punya angkara...

Anonymous said...

siapa yang buat kerja nie???harap dapat pertunjuk siapa punya kerja..kita tgu jawapan daripada beliau dan kebenaran akan terbukti nanti..harap beliau sihat...simapti dengan apa yang telah menimpa beliau

Anonymous said...

sy berharap RBF bersabar di atas musibah yg berlaku ke atas diri saudara...tabahkan hati mnghadapi dugaan hidup yg penuh pancaroba ini..
tenang kan hati dan fikiran untk hari2 mendatang..redha ats ape semua yg berlaku..

roym as said...

Salam perjuangan,
Mohon pautkan blog saya ronyanuar.com pada list blog saudara. Terima kasih akan saya pautkan juga

Anonymous said...

4org je pkl bro,knpa xckp kan 8 sekali??msuk hospital mana bro...

bob hamid said...

saper punyer kerja la yg memukul rbf nie...klu ye pon begang atau x puas hati bkn itu caranyer....nmpk sngat la orng yg pukul rbf nie berfikiran x mantang..klu x puas hati dngn blog komen jer la x perlu la nk tunjuk ko hebat wey......ini nama nyer manusia yg takut dngn kebenaran2 yg d dedah kan oleh rbf....x profesional langsung la manusia mcm nie......

Anonymous said...

harap rbf cepat sembuh..dan redha dgn apa yang telah berlaku..kuatkan semangat dan tabah menghadapi nya...kita tgu penjelasan rbf nti...sama-sama kita nantikan...

Anonymous said...

ala..dia yg pukul diri dia sendiri...semua ni trick lama...

Cucu Tok Selampit said...

Salam Bro RBF,

Berehatlah. Kalau perlu apa-apa pertolongan Bro tahu bagaimana hendak menghubungi kami.

Anonymous said...

mu jange report polis,
huse dok cari mu tu,
huse dende mu tu,
huse sakit hati ko mu,
takdop erti kaloh dale kamus dio,
mmolek bro,
sakit hati huse tok sembuh,
sakit keno katok sembuh,
huse suko hati kalu musuh dio jatuh,
dio relo berabis juto2 pitis untuk politik dio,
mmolek bro mmolek.

hero kena pukul xdegis.
koho sakit koho bengis.

RashidAli said...

salam tuan, banyakkanlah bersabar dan beristiqamah. ternyata penulisan merupakan senjata yang paling berkesan sptmana sebelum merdeka lagi. Yg pakai tenaga fizikal sebenarnya umpama otak keldai yang x je jalan untuk berhujah secara ilmiah...let's get the police give us the answer. Tuan Faisal, i salute u!!!

Anonymous said...

ada kaitan kes silap saman hr tu kah?

Sumandak Kinabalu said...

get well soon bro.

mat sam said...

harap2 si pemukul tu akan terima la akibat nyer....bersabar la bro...

Anonymous said...

saper yg pukul rbf nie??sampai 4orng agak2 la...sabar bro.. sy doa kan semonga bro rbf cepat sembuh....

Anonymous said...

eh2 siapa lah yang pukul rbf ni..bukan je 1 org tp 4 org yang pukul..siapa punya angkara nie..tgu dan lihat penjelasan rbf..simpati pada rbf...harap beliau bersabar dan tabah menghadapinya...

tintabuluh said...

ada jugak yg bodoh ckp pukul diri sendiri...saper la yg nk pukul diri sendiri orng gila pon x nk pukul diri nyer sendiri......sy bersimpati dngn saudara rbf harap2 cepat sembuh.....

Anonymous said...

semoga beliau tabah dan sabar menghadapinya..kerja sapalah nie??teruk2..tunggu keterangan beliau dan sebabnya?

Anonymous said...

biar berul rbf kena pukul nie???saper punyer angkara nie????klu ye pon nk pukul agak2 la sampai 4 orng....semonga bro rbf cepat sembuh sy simpati dngn bro rbf..sama2 la kita tunggu perjelasan dr bro rbf bila dia sembuh nanti.....

DON MELAYU said...

salam bro rbf..kami smua bersimpti dgn nasib saudara,hrap saudara dpat bersabar,kami akn tnggu kisah sbnr di sebalik smua ni drpd saudra..buat msa skrg lu brehat lu bro,jgn pkir byk sgt bro..apa pun gua hrap ni xkn mlemah kn semngat lu bro,ingt..!!perjuangan kita masih belum selesai..!!

matsufi88 said...

rbf kena pukul???sampai 4orng yg pukul...nie kerja saper la nie....mesti ada yg panas kut perdedahan demi perdedahan yg d bongkar kan rbf nie..sy betul2 bersimpati dngn bro rbf...semonga cepat sembuh bro....

Anonymous said...

bro...kami simpati..kerja yang dilakukan selama ini memang terbaik..tp mungkin ada mereka yang simpam perasaan dendam terhadap bro..harap bro teruskan pejuangan untuk membuktukan kebenaran

Anonymous said...

ak kesian gak ngan kau bro..tp kan bro,cuba kau fkir dari perspektif lain,knp diorang pkul kau??ak rasa sebab diorng dh tak senang dduk ngan kau bro,kau dh buat byk pndedahan yg mnybbkn org2 trntu atau parti2 politik trtntu merasa trgugat dan xblh mnang PRU..mknanya apa yg kau tlis slama ni bnda yang bnar2 lah sebab tu diorng takut..

apa2 pun rhat dlu bro,kasi sihat balik lpas tu kau saman blik setan2 yg buat dajal kat ko..

Anonymous said...

sy betul2 bersimpati semonga bro rbf cepat sembuh dan meneruskan perjuangan yg belum selesai....kpd si pemukul tu mungkin hari nie kau gembira esok lusa kau akan menagis la pulak....

Anonymous said...

woi pengecut!!apa kes 4 lwan 1??klau btul2 jantan 1 lwan 1 la wei..!!bro rbf,baik kau cari sapa yg buat tu,buat report polis bro,ni demi keselamatn aku jgk..mna tahu sok2 ahli klurga kau plak ygb dia gnggu..apa2 pun semoga kau cpt smbuh bro..

Anonymous said...

salam bro..bersabar lah ya ats ape yg terjadi ni..kami btl2 simpati,setiap perjuangan pasti ada rintangan...tabahkan hati,kuatkan semangat ya..

Anonymous said...

Salam RBF,

Biasalah bro, benda baik memang macam macam halangannya bro, Benda jahat senang je bro... harap Tuan RBF cepat sembuh! Assalamualaikum!

Kelly eng said...

Sabar lah bro rbf kami sama2 doa kan supaya anak haram yg pukul bro tu mati kena kilat

Anonymous said...

Haramjadah punya babi lah sapa yg buat keja nu jgn llps cr sampai lubang cacing,dah dpt sula bontot dia pakai berus jamban, sial mcm ni ptt ajar mcm ni

Anonymous said...

ish2 teruk2 4 lwn 1 xadil...nie mesti sebab xpuas hati..mana tak puas hatinya..mereka iri hati dengan..RBF selama ini memberikan pos yang terbaik dan membongkar segala penipuan...tp rasa simpati terhadap rbf dan harap cepat sembuh dan tabah..

Anonymous said...

AKU DOAKAN RBF CEPAT SEMBUH HENDAKNYA DAN PASTIKAN ORG YG PUKUL DIA MERINGKUK DLM JAIL

Anonymous said...

Aku rasa kan org ni dengki sbb blog rbf femes tak mcm blog dia

Anonymous said...

sape yg pukul RBF tu mesti dapat upah dari pihak pembangkang sebab RBF kan dedahkan kebenaran tentang pembangkang.

Ong kit siang said...

Kimak btl lah ini sudah lebih, drg sudah bikin aku panas ni... Kita tak ggu drg napa deg nak ggu kita ni mesti keja sialan punya pembangkang lah ni.... Aku pasti comfirm

Anonymous said...

pondan cam ni lah,4 org pukul sorang....nmpk sngt mereka xde telur sebab tu sampai 4 org diperlukan tuk pukul sorang,jantan pondan macam anuwar.......nmpk sngt mereka dah takut dengan pendedahan yg RBF buat sampai mereka gi belasah dia,bodoh punya manusia

Anonymous said...

bro kuatkan semangat,semoga bro cepat sembuh...kita doakan supaya polis berjaya menangkap 4 ekor jantan sial tu,get well soon

Anonymous said...

bersabar lah RBF setiap perjuang pasti ada musuh disebaliknya..pasti kan mereka mendapat balasan setimpalnya...

Anonymous said...

ni sure geng pembangkang punya org ni,maklumlah RBF kan suka membongkarkan rahsia mereka........
xkan la mereka nak biarkan saja si RBF ni terus melucutkan spender mereka,nmpk sngt mereka ni penakut.
pe pun semoga lu cepat sembuh bro

Anonymous said...

manusia jenis apalah yg sanggup buat perkara yang teruk...sgup membelasah rbf..rasa terharu dan simpati terhadap beliau...harap rbf cepat sembuh dan dapat menjalankan tgas dengan sempurna

Anonymous said...

semoga rbf cepat2 sembuh ye...

Anonymous said...

x sabar nk tungu rbf dedah kan sapa punya angkara...mmg haramjadah kan...semoga rbf cepat sembuh

Anonymous said...

mnusia jns apalah yg pondan sgt2 smpaikn 4 org pukul sorg..
kami doakn spya rbf cpt smbuh dn ajar balik pondan2 sial semua tu!

Anonymous said...

harap rbf cpt smbuh dn kembali berjuang seperti biasa!

Anonymous said...

siapa yang terlibat akan diberi penjelasan oleh rbf..kita sama-sama berdoa semoga rbf cepat sembuh

Anonymous said...

apa kes 4 lwn 1 dah takut sgt ker...simpati dengan apa yang buruk telah menimpa rbf...harap rbf sihat dan cepat sembuh

Anonymous said...

semonga saudara rbf cepat sembuh....

din tupai said...

kalau betul la ini kerja pembakang mmg x profesional la pembakang nie...apa kes main belasah2 orng...nk berbahas kita berbahas la x perlu la nk belasah2 orng....semonga pnulis blog rbf cepat sembuh....

Anonymous said...

sy begitu simpati dngn apa yg terjadi pada rbf..semonga beliau cepat sembuh....

Anonymous said...

semoga rbf dapat menjalani kehidupan seperti biasa dan cepat sembuh...gua berasa simpati terhadap apa yang berlaku pada rbf

Anonymous said...

semoga cepat sembuh bro RBF

kami penyokong anda, berehat lah bro, aku akan menunggu segala jawapan daripada kau akan kejadian ni

semoga pihak berkuasa tangkap bangsat2 tu dan sumbat dalam lokap

Stay strong bro!

Anonymous said...

harap2 saudara rbf cepat baik dan sama2 kiter smua tunggu pendedahan saudara rbf siapa yg pukul dia...

Anonymous said...

simpati dengan apa yang telah menimpa tuan rbf...semoga cepat sembuh

mmr said...

semoga orang tu d beri pertunjuk agar kembali ke jalan yang benar dan memohon maaf di atas kesilapannya

Beskal_Buruk said...

pergghhh.. desperate sungguh sampai nak pukul2.. semoga org yg memukul tu kena erectile dysfunction.. InsyaAllah..

Anonymous said...

Moga2 mamat babi yg pukul ko tu kena cekup n dapat tindakan susulan yg sekeras2nya... Anyway teruskan usaha anda rbf.... Aq akan sentiasa sokong apa yg ko cuba bongkarkan

Man X Heran said...

setan2 mana la yg penakut ramai2 pukul sorang..

Sabar ye bro... ada hikmah nye tu..

Anonymous said...

aku sokong kau rbf!!!!

Anonymous said...

AKU HENSEM

CILAKO
SAPE PUKUL BLOGGER KSAYANGAN AKU NI?

Anonymous said...

Salam RBF ...

Bro kene pukul fizikal? ... dalam rompakan? ... atau melalui penulisan .... Sabar lah bro ... BERANI KERANA BENAR!!

Anonymous said...

edingatkan hanya khabar angin je, rupanya betul2...xpa..insyaallah punya kesempatan saya bacakan yassin biar orang yang pukul dan upah orang pukul tu rasa macam mana bro faisal kena.

House PK said...

Salam RBF, cuba ceritakan apa yang terjadi sebenarnya.....

MAHAGURU58 said...

Itulah! Siapa mereka? Apa motifnya? Sbg rakan2 blogger, kita pun nak tahu juga apa cerita sebenarnya?

Anonymous said...

alhamdulillah. ramai sungguh rakan rakan yang memberikan simpati dan tidak kurang ramainya yang mendoakan kesehatan penulis. insya allah segala yang dilalui penulis akan dapat dikongsikan bersama. bersabarlah kita menantikan cerita sebenar.