Monday, October 15, 2012

Azmin Ali Bercakap Guna Kepala Lutut

Berita-berita yang tersebar sehari dua ini yang mengatakan Tun Dr M mampu mempengaruhi orang ramai agar memilih BN dalam pilihan raya akan datang telah menyebabkan puak-puak pembangkang mula kepanasan.

Berikut adalah apa yang dikatakan oleh Azmin Ali semalam,
Umno didakwa sudah ketandusan pemimpin yang boleh meyakinkan rakyat untuk menyokong parti itu sehingga terpaksa ‘kitar semula’ pengaruh bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali berkata, sebagai seorang Presiden Umno dan juga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sepatutnya melahirkan pemimpin muda yang mampu membawa perubahan kepada negara.

Menurutnya, ini kerana masa depan negara bergantung kepada pimpinan generasi muda berasaskan prinsip serta nilai murni dan bukannya ditentukan generasi Mahathir.

“Kenapa Najib gagal menonjolkan pimpinan baru dalam kalangan Umno untuk turun berkempen bagi pihak Umno? Ini membuktikan bahawa perkhidmatan Mahathir diperlukan untuk menyelamatkan Umno.

Sinar Harian Online

Azmin oh Azmin.....


Lain kali kalau nak bercakap pakai kepala otak....Jangan pakai kepala lutut......

Yang kat bawah ni siapa ???

Adakah mereka muda ???





37 comments:

Anonymous said...

Hahha bravo RBF.. i like!

Anonymous said...

redPalsampah untuk Azmin:
Kalau ketul emas dikitar semula, hasilnya adalah emas: Kalau kepala taik di kitar semula tak akan jadi makanan (balik) pun.

org johor said...

aku suka ..haha... ni la yg dikatakan bodoh tahap tertinggi...tapi apa nak heran...puak2 diorng mmg mcm tu kan?...

Anonymous said...

amek ko sebiji! padan muka ko setaaaaan!!!!

Anonymous said...

Lu RBF-Rebound Formula.. He he he
Wa caya lu la...
The way u spin it back its really make azmin jamban piaannng!!
Especially the 4 oldman photoes. He he..memang da ganyut 4 ekor tu. Da tak empuk..!!!
Kaki tido..!!!
Kaki penipu...!!!
Kaki pembelit..!!!
Nanti govind da dapat porshe dia minggu dpn boleh lah bawa empat2 ekor tu side-seeing kat putrajaya. Bagi dia berangan lebih sikit.
Azmin dropbykan dia kat mana2 jamban yang terdekat..bolelah menyondol ngan si juburi sama2.

Anonymous said...

Suka suka suka. RBF bravoooo

Anak Lenggong said...

Dia suruh cari pemimpin muda yang saperti dia rendah moral kut..yang maukan kuasa sampai sanggup kasi bini dilunyai oleh ketua nya..

Tetap setia bersama mu .. said...

Bravo .. Bravo .. TERBAIK

Anonymous said...

terbaik RBF!

partai dlm PR di ketuai oleh veteran2 yg nak mati dalam jawatan mereka tak kecoh pun. rock sampai tua!

Anonymous said...

muahahahahhahaa lagi lawak sarkis pemimpin PKR.

Anonymous said...

Apa lu Azmin Ali tahu tak kau Anak derhaka balasannya Neraka, azmin ali antara ahli neraka ini kerana tak pandai jaga Nama keluarganaya ALI busuk nama bapak kau kau tahu tak azmin? nak tahu lebih jelas tanya ustaz. tidak kah kau berasa malu bila bercakap sedangkan k...k kau pun kau tak tak pandai jaga bagi kat orang h...p buat tambah azab bapak kau dalam kubur ja azmin.

Anonymous said...

EH? TU ANUGERAH TUHAN DALAM PKR TU MUDA LAGI KE? BUKAN KITAR SEMULA KE DIA TUH? LAGI HARU SEBAB BAHAN BUANGAN UMNO TU DIJADIKAN ANUGERAH TUHAN..KALAU DAH BAHAN BUANGAN JADI ANUGERAH TUHAN, BAYANGKAN BETAPA HINA PENGIKUT2NYA MACAM AZMIN TU..LEBIH HINA DARI BAHAN BUANGAN YE TAK???

HEHEHE

Anonymous said...

Lawak sarkas dari pemimpin PKR. Biasalah parti sarkas. Semua badut. PAS pun boleh tahan jugak badutnya.

Muahahahaha Tapi DAP bongok. Tak lawak.

kluangman said...

AZmin nak hasilkan amoi muda utk sembahkan pada tokong penang, yg remaja lembut nak serahkan pada papa...

Lu all ingat AZminn tak dapat ape ape ke sebagai balasan....

Anonymous said...

Assmin... assmin... ko duduk kondo kasi wat eskrem kat pompuan simpanan ko sudah la... tak payah nak menyibuk2 sangat. Mak kandung sendiri pun nak jumpa... derhaka punye pemimpin...

Anonymous said...

Memang LAWAK SARKIS yang dimainkan oleh BADUT2 PAKATAN HARAM NIII....
apa nak cemburukan UMNO yang masih punyai seorang TOKOH NEGARAWAN YANG SANGAT MASHOR DI SEANTARO DUNIA...
Ko orang apa ada?????

bro yul said...

muahahahaha...terbaikk bro...inilah orng kata bodoh tahap gaban...azmi2 bodoh nyer bertingkat tingkat...mcm nie ke nk jd mb selangor?????wakakakaka....

Cili Padi said...

Apa punya bangang lah Aiskrim ni! Kalau ya pun dah bodoh tak payah lah nak tunjuk sangat kebodohan tu! Fuhh semua MUDA-MUDA wooo dia punya pemimpin! kahkahkah!

DON MELAYU said...

ahahahhaahha..cayalah bro!!msti trkejut beruk YB jamban tu bila sdr kbodohan dia yg tahap gaban tu..sjak dtbuhkn UMNO dh brtkar 5 presiden,tp DAP masih lagi xtkr s/u agungnya..dh la tua kutuk,xsedar diri,racist lak tu cina sekor ni..tp kan bro klau POK NIK diorng xleh tukar bro,,sebab Pok Nik kaunter tket2 utk org PAS msuk syrga..klau Pok Nik xde,xde la hrapan diorng utk msuk sorga..

manjung (TIBAI) said...

YB jamban bercakap bukan setakat pakai kepala lutut tapi pakai kepala tutttttttttt lagi...huhuhu

Anonymous said...

yg langgan cinadoll dan hilang jam omega tu pun muda lagi tu... sekitar 20an klau xsilap...

Anonymous said...

Semua orang tahu..seburuk- buruk pemimpin BN, buruk lagi pemimpin PR. Macam nak kita nak tukar, kalau tukar pun dapat yang lebih teruk lagi. Baik pakai apa yang ada sekarang.

tokgaru said...

Aku masih ingat lagi waktu Mahathir jadi PM. Nik Aziz tak habis2 duk minta Mahathir bagi peluang orang lain pulak jadi PM .. kerana Mahathir dah tua dan nyanyuk. Tapi selepas Mahathir letak jawatan .. sampai hari ini Nik Aziz masih jadi MB Kelantan atas alasan rakyat mahukan dia katanya.

Tak nyanyuk lagi kah kalau Nik Aziz duk riuh satu negara bahawa Pas perlu bantuan bukan islam untuk menang pilihanraya bagi mengubah negara daripada sekular kepada islam, mengubah undang daripada jenayah sibil kepada Hudud.

Nak buat islam tapi nak minta bantuan bukan islam pulak .. pelik kepada orang islam yang waras aqal (orang Umno) tapi tak pelik kepada orang islam yang tak berapa cerdik aqal (orang Pas).

Nik Aziz tak akan jadi macam tu jika para ulamak dalam Pas berani bersuara .. tapi majoriti ulamak dalam Pas dah jadi setan bisu. Kalau ada yang cuba nak bersuara .. akan dihalau keluar Pas.

Anonymous said...

hahahaha

semua ketua pakatan adalah ahli kelab jurassic

Anonymous said...

yg ini tua nak mampos,masih nak jadi pemimpin,,,,,

Anonymous said...

Dia catapult bukan dengan Kepala Lutut tapi dengan Kepala butuh dia yg kena ais krim dalam jamban

Tok Cha

Anonymous said...

Kenyataan2 'kepala lutut' yang keluar dari mulut Azmin dan pemimpin2 pembangkang adalah gambaran jelas yang menunjukan betapa pemimpin2 pembangkang hanya berfantasi dan syok sendiri. Pada masa yang sama pemperlihatkan dengan jelas betapa bodohnya mereka.

Saya setuju dengan anon 9:53 bahawa 'kalau ketul emas dikitar semula, hasilnya tetap emas'.

Saya yakin dan percaya lebih banyak 'kenyataan kepala lutut' akan muncul selepas ini sehingga PRU13 kelak. Kepada pemimpin2 pembangkang anda tidak perlu menunjukan kebodohan anda kerana majoriti rakyat sememangnya anda tidak ada KELAS langsung, moral anda rendah dan cakap anda adalah sampah. Itu agaknya di Selangor terlalu banyak sampah kerana pemerinyah Selangor hari ini dalan ketegori SAMPAH. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

azmin sebenarnya nak perli nik aziz,karpal,lim kit siang,anwar tetapi x berani berterus terang..

Anonymous said...

cilakak lu RBF, gua kekek sial baca komen ni...terbaik bro! hahaha!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

HAHAHAHA...mmg terbaekkkk bro!!! Hidup UMNO!!! Hidup BN!!!!!

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Anonymous said...

Cantiklah RBF....terbaikkkk

NikAziznyayo said...

Azmin... mak kau sumpah beranak kan kau... sakit diaa beranak kan kau... bila kau besar kau jadi celaka. bodoh nak mampus lah kau... kalau bukan mahathir yang amik kau.. kau tak akan dlm politik lah bodoh... pelihara anjing lagi baik pada pelihara kau tau.. melayu tak kenang budi.. kau support kaki liwat buat apa? apa kau dpt ? tahi arr?

Anonymous said...

pemimpin2 pembanggang ni memang dah tua tapi hati muda, nafsu besar.. muahahahaa.. hampehhhhh..

Anonymous said...

pada aku tidak ada sorang pun ketua parti-parti pukimak tu yg betul. semua lebih sial dari sial dan lebih gampang dari gmnpang

Anonymous said...

Terbaik... Memang guna kepala lutut punya ayat la azmin.....

SERBAN HIJAU said...

AZMIN KAU NAK YANG MUDA-MUDA MACAM SIAPA?

NEELOFA, ANNA RAFALI, YUNA, SHILA,ABBY,ADAM ADLI, AISIAH, AMBIGA, WARDINA.

CAKAP SAJA ABANG NON BOLEH SERTTLE.

DUIT TAK JADI HAL. ABANG NON DUIT MELIMPAH RUAH. 7 KETURUNAN MAKAN TAK HABIS.

SUDAH-SUDAH LAH AZMIN DARI ZAMAN SEKOLAH SAMPAI SEKARANG TAK JUGA PANDAI-PANDAI.

MASUK U PUN MASIH OTAK DUNGGU.