Saturday, October 13, 2012

Mutiara Kata 5 : Penyokong Pas Bebal - Anwar Ibrahim


Penyokong Pas Bebal....

Kini dah 14 tahun Anwar bersama Pas, pernah dia minta maaf ???

Penyokong Pas Bebal....


Penyokong Pas Bebal....

Penyokong Pas tukang takbir bila Anwar ceramah......

Penyokong Pas bebal....

Penyokong Pas kini menjulang seorang peliwat yang pernah kata mereka bebal.....

Penyokong Pas Bebal....

Mereka semenangnya bebal......

 Wa....kah....kah...kah.....kah.....


18 comments:

Anonymous said...

Sy suke ayat ANUwar yg ini..

KEBEBALAN PAS SEMAKIN JELAS APABILA SANGGUP MEMBELAKANGKAN KEBENARAN ISLAM UTK MMPRTAHANKN TOKOHNYAYG SUDAH MENGAKU SALAH,TTP BRJAYA DIBEBASKN DGN PENGARUH PAS...

--------------
Nasib baik PAS BEBAL ANUwar ooiii ..sbb depa BEBAL la skrg depa sokong hang.wlpon hang idop penoh skandal...kalo x hang meroyan la sorg2 nak jadi PM....

BOB MALAYA said...

kah..kah...kah..kah... penyokongnya pas sememangnya bebal..mudah diperalat oleh anuwar yang al juburi..penyokong pas pakai otak apa nie sehingga menjadi bebal dan bodoh sehingga sanggup mempertahan si peliwat..balaci-balaci PAS bebal nie mengikut ajaran mana?? ajaran islam ker ajaran nik ajis nyanyuk nie..sememangnya PAS nie bebal

uncle mi said...

hahaha...memang penyokong pas bebal sebab mereka mudah ditipu oleh anwar...orang yang mereka sanjung dengan mudah menghina mereka...bebal-bebal

Anonymous said...

BEBAL X BEBAL = BENGONG

Anonymous said...

Pelik la pkr ni, klu la bg soalan yg diorg xleh jwb, diorg akan wt slumber mcm xde pape.. Tpi ada gak yg sokong.. Ilmu ape diorg pkai.. Pastu byk yg kantoi diorg tipu ape sume,xde plak kene tgkap ke,tpi klu org biasa wt cmtu,time tu jgk kene.. Pelik la undang2 skng ni...

Anonymous said...

aku dah lama tahu....

penyokong PAS memang BEBAL melantun lantun....

Anonymous said...

Disebabkan kebebalan penyokong PAS tu lah yang memudahkan Anwar mempergunakan mereka untuk survival politik beliau. Kalau benar penyokong PAS bijak, awal-awal lagi mereka akan tahu muslihat Anwar ini.

DON MELAYU said...

bodoh btul kan PAS ni,dh la pertahankan peliwat lepas tu si peliwat ni dulu kaw2 kutuk PAS tp demi nak dpat undi rakyat PAS snggp buat ape jer..aku xheran la ngan semua ni,klau PAS snggp jadi anjing DAP inikan pula nk jadi penjilat Anwar..PAS akn lakukan apa saja demi nak memuaskan nafsu politik diorng..PAS ialah parti yg xde pendirian..!!

Anonymous said...

Dulu (semasa dalam kerajaan): Kerjaan BN telah berjaya membangunkan Malaysia dan rakyat telah mengecapi nikmat kemerdekaan yg jauh lebih baik berbanding negara lain.
Sekarang (dah jadi pembangkang) : Sudah lama rakyat menderita di bawah pemerintahan BN. Malaysia masih mundur walaupun dah 55 tahun merdeka..
Inilah kenyataan pemimpin PR yang mempergunakan sentimen rakyat untuk kepentingan diri sendiri.

Anonymous said...

SEBAB TAHU PAS BEBAL LA DIA TAK SEGAN SILU BUAT APA PUN..TAMBAH JE SERBA SEDIKIT PERISA DALAM BERUCAP DAN BERJANJI, MAKA SI BEBAL AKAN SOKONG..

BUKTINYA DAH 14 TAHUN MASIH RAMAI BEBAL2 YANG SOKONG..KAH KAH KAH

Anonymous said...

Si BEBAL tu ada lah juga mengharap kalau2 ada tempias duit SOROS masuk ke tabung PILIHANRAYA PAS....
dan si NUAR tu pulak yakin sangat boleh menang PRU13 dengan janji bagi percuma semua TOL, hapus PTPN,kurangkan harga keta dan lain2 janji manis, SEBAB duit soros dah sedia nak masuk untuk tampung semua kos tu....DAN INGATLAH akan TERGADAILAH MALAYSIA JIKA RAKYAT MEMPERCAYAI KATA2 MANIS SIPENIPU NII........

The Joker said...

dulu,kini dan selamanya PAS akn sentiasa dgn kebeblan mereka..

tokgaru said...

Terkedu lidah ini. Nik Aziz seorang ulamak besar dalam Pas secara terbuka mengaku bahawa Pas perlu bantuan DAP untuk menang pilihanraya. Adakah ini membawa maksud Nik Aziz dah kurang yakin dengan bantuan Allah. Ya, saya berani kata begitu kerana :

Saudara lihat lah. Udah berapa kali Pas masuk bertanding dalam pilihanraya umum dan pilihanraya kecil. Cuba saudara bandingkan pencapaian Pas sebelum bekerjasama dengan DAP .. hasilnya tak seberapa kan ? Cuba lihat pulak pencapaian Pas selepas bekerjasama dengan DAP iaitu pada PRU 12 .. bilangan kerusi Pas bertambah kan ?

Satu hakikat yang orang Pas kena akui. Semasa Pas berjuang sendirian .. Pas hanya harapkan pertolongan dari Allah untuk menang .. menang banyak kah Pas pada waktu itu ? Bila Pas mahu berkawan dengan DAP pada 2008 .. nah anda lihat lah sendiri pencapaian Pas .. bilangan kerusi Pas bertambah baik di DUN mahu pun di DR .. malah bilangan negeri juga bertambah, dari satu menjadi dua, dulu Kelantan saja tapi kini Kedah dah jadi milik Pas. Dengan bantuan siapa .. adakah ianya bantuan dari Allah ? .. adakah ia bantuan dari DAP ?

Tak salah jika Nik Aziz hilang keyakinan terhadap bantuan dari Allah untuk memenangkan Pas .. melalui rekod terdahulu terbukti Allah tak berupaya memenangkan Pas .. tak salah jika Nik Aziz keciwa dengan Allah kerana pada setiap kali pilihanraya Allah masih memberikan kemenangan kepada Umno, sedangkan Umno tak pernah pun sebut nak laksana Hudud atau nak tubuh Negara Islam.

Tak salah juga jika sekarang Nik Aziz mengubah kiblat seluruh ahli Pas dengan bersabda .. " dulu kito minta tolong denge Allah sajo, tapi tok berapo nok mene (menang). Tahun 2008 kito minta tolong juga denge Allah, tapi kito pun minta tolong juga denge DAP .. hasil nya mu lihat lah sendiri sebab ambo tok seh nak ghoyak dah ".

Makanya atas alasan itu jangan salahkan Nik Aziz jika dia menaruh harapan kepada DAP untuk menang pada PRU 13 ini.

tokgaru said...

Niat Pas masuk politik adalah untuk berjuang menegakkan islam di bumi malaysia. Islam pulak adalah satu2nya agama yang diterima oleh Allah. Sepatutnya kepada Allah Nik Aziz meminta pertolongan untuk memberikan kemenangan kepada Pas dan bukannya meletakkan harapan kepada DAP untuk memberi pertolongan menang pilihanraya.

Pelik sangat bunyinya bila seorang ulamak besar dalam Pas buat kenyataan " memerlukan bantuan DAP " untuk menang. Saya tak pelik kalau DAP tu parti yang 95% ahlinya adalah orang islam seperti mana dalam Umno.

Apa nak buat kalau Nik Aziz lebih yakin bahawa ahli2 DAP mesti akan tolong Pas hennak tegakkan islam di bumi malaysia. Kita tunggu dan lihat sajalah.

Cuma kepada Tok Najib dan para ulamak dalam Umno, kita minta jangan lah mengharapkan pertolongan selain daripada Allah. Yakin lah selama ini Umno duk menang pilihanraya pun adalah kerana pertolongan Allah disertai dengan kebajikan yang Umno buat kepada rakyat.

Nik Aziz nak minta bantuan DAP kah atau nak minta bantuan dari syaitan sekali pun itu adalah hak dia. Biar lah dia dengan keyakinan dia. Keyakinan kita adalah pada Allah yang berkuasa menentukan siapa menang dan siapa kalah selepas kita berusaha dengan bersungguh2 dan ikhlas.

Semuga orang melayu dalam Umno dan dalam Pas dapat membezakan di antara Umno dngan Pas siapa yang lebih yakin kepada pertolongan daripada Allah swt. Ameeeen.

kak bedah said...

Saya sgt setuju bahawa pas dan penyokong2nye bebal tahap qaban

Pas dajjal said...

Aku pelik lah kenapa lah penyokong pas buta sgt tak nampak ke anwar tu sebenarnye dajjal plg besar... Ataupun anwar dah bg drg mkn nasi kangkang kit sbb tu deg turut je apa yg anwar ckp... Aku pelik sgt siap dah ada bukti video tu anwar punya tp penyokong pas blh bt tak tau je... Ni bkn lg bebal tp dah sewel ni...

Anonymous said...

hahahahaha sesiapa nak kenakan penyokong pas dalam facebook bolehlah copy&paste..diorg bukan setakat bebal tetapi taksub dan tak dapat terima teguran/kebenaran/kenyataan....nak sembang politik dengan diorg pun buang masa jer.

Anonymous said...

Dia duit tak habis nak makan. Apa dia cakap orang akan dengar Lu orang semua bertanding ketua bahagian pun tak lepas. Jadi aku cadangkan gunalah bahasa yang lebih baik supaya pembaca mendapat pengajaran dari ilmu dan buah fikiran saudara semua..