Friday, October 5, 2012

Ya Allah Selamatkan Rakyat dan Negara Malaysia...

Tabiat suka kepada pasangan sejenis bermula pada zaman kaum Nabi Luth a.s, apabila mereka tidak cenderung kepada golongan wanita.

Kaumnya lari daripada fitrah. Hidup mereka menentang arus, mengikut nafsu serakah tanpa mempedulikan nilai agama dan kemasyarakatan.

Walaupun Nabi Luth menasihati mereka, ia tidak diterima sedikitpun, sehinggakan tetamu baginda sendiri mahu diusik. Disebabkan itu, mereka ditimpa musibah yang sungguh dahsyat, buminya tenggalam sehingga menjadi lautan.

Kisah ini diceritakan dalam al-Quran melalui beberapa surah, antaranya surah Al-Akabuut, aN-Naml dan Al-Hijr.

Di zaman kaum Nabi Luth di tengah padang pasir menjadi lautan kerana mereka suka pada lelaki .

Akhirnya mereka pun dibinasakan oleh letusan suara yang menggempakan bumi, ketika matahari terbit. Maka, Kami jadikan negeri kaum Lut itu tunggang-terbalik dan Kami hujani atasnya dengan batu dari tanah yang dibakar.” (al-Hijr: 71-74) 

Nabi Muhammad SAW bersabda, maksudnya: “Perkara yang paling aku takuti menimpa ke atasmu adalah perbuatan kaum Luth. Dilaknati mereka yang melakukan perbuatan seumpama kaum Luth.” (Hadis riwayat Ibn Majah, at-Tirmidzi dan al-Hakim) 


Di Malaysia hari ini pula ada umat-umat islam yang sanggup mengangkat manusia yang dilaknat kerana mengamalkan seks sejenis sebagai imam solat dan menyampaikan kuliah dalam masjid. 

Itulah yang terjadi di Klang hujung minggu lepas sebagaimana gambar-gambar dibawah. 


 Lagi gambar-gambar boleh di lihat di sini

Ya Allah Ya Tuhanku, Selamatkanlah Negara Kami dan Kami Semua Dari Menerima Bala Bencana Sepertimana Yang Engkau Turunkan Kepada Umat Nabi Luth - Amin

Sebagai penutup bacalah kembali bait-bait perkataan yang tercatat dalam gambar dibawah.....


Puak-puak Pas jangan pula beri alasan tiada sumpah dalam islam. 

Walaupun harakah telah membuang berita seperti yang dibawah , tetapi saya masih menyimpan keratannya sejak 4 tahun lepas. 


34 comments:

DON MELAYU said...

amin,amin,amin!!

terbaik bro..!!kita tgk lepas ni apa lagi yang pembangkang nk spin..msti diorng ad dalil bru nak spin fakta yg prnah diorng nytakan dulu..ibarat meludah ke langit,jatuh ke muka sendiri..!!

Cili Padi said...

Amin....

Jangan risau ! Esok Nik Aziz bersiap sedia untuk keluarkan Fatwa baru demi mempertahankan cinta hatinya Anwar kaki liwat wal kaki spin!

Sudir said...

Tapi Dr Yusoff Qardawi tak bagi Anuwar bersumpah, nanti takut dia jadi sesumpah..

Damansaraman said...

Amin, Amin, Amin

Hanya sebagai ingatan kepada saudara seIslam yang bernaung dibawah UMNO, PAS dan PKR mahupun yang Diatas Pagar atau sekadar Pemerhati

Ingatlah bahawa Allah swt tidak akan menghitung kita berdasarkan parti yang kita sokong dimukabumi ini.

Kita hanya akan dihitung berdasarkan Amal Jariah yang kita lakukan, serta Dosa yang kita lakukan.

Oleh yang demikian janganlah kita 'mempertahankan kemungkaran' serta 'menidakkan kebenaran' hanya kerana nafsu dunia semata-mata.

Anonymous said...

Amin...

Memilih orang yang salah untuk memimpin kita adalah satu kesilapan besar yang bakal menghancuran seluruh sistem kehidupan kita amnya dan keturunan kita khasnya. Apalagi jika orang yang kita pilih adalah terdiri dari mereka yang terangan2an 'mencabar' fitrah manusia dijadikan Allah SWT.

Dalam Al-Quran jelas bahawa setiap apa yang dijadikan Allah SWT ada pasangan masing2. Ada siang ada malam, ada matahari ada bulan, ada langit ada bumi, Ada jantan ada betina , ada LELAKI ada PEREMPUAN.

Secara fitrahnya LELAKI dijadikan sebagai pasangan PEREMPUAN. Dengan ikatan yang sah mereka kan melahirkan zuriat. Itulah sunatullah.

Justeru apabila ada kelompok lelaki yang memilih lelaki sebagai pasangan dan perempuan memilih perempuan untuk memuaskan nafsu bermakna perlakuan mereka adalah songsang dan menentang sunatullah. Implikasinya amat buruk. Salah satunya ialah mengakibatkan keruntuhan moral yang dahsyat selain meruntuhkan intitusi kekeluargaan.

Tidak dapat dibayangkan apa yang terjadi jika pengamal homoseksual dianggakat menjadi Perdana Menteri Malaysia. Nauzubillahiminzalik.

Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

AMIIIN..

wah..ada lagi berita dari harakah tu..

perghh..for sure kelu lidah pencacai2 munafik pas nak hujah sebab awal2 lagi rbf dah bagi peluru maut..hehehe

Zakir said...

Ameen ameen. Moga Malaysia bumi keramat ini dilindungi Allah dari manusia2 munafik dan yang bertopengkan agama. Kenapa harakah memadam tulisan yg telah mereka siarkan 4 tahun lepas berkenaan bersumpah? Sebabnya harakah tidak lain dari penyambung suara syaitan yg menyesatkan manusia. Harakah adalah suara syaitan. Beritanya juga berita dari syaitan. Jangan percaya berita2 dlm harakah kerana akhbar itu sudah bertukar nama, Haramkah Daily.

Anonymous said...

nampak sgt umno dlm keadaan terdesak.
tergamak guna hadis guna surah alquran nak kait dgn anwar kononnya anwar tu seorang peliwat. cukup2 lah berkonspirasi memfitnah tu. ingat2 lah balasan di akhirat pulak. rakyat dah sedar umno tu busuk.

Anonymous said...

Anon October 5, 2012 10:35 AM

Mung xade cermin ke kat rumah?..PAS la yg paling suke mnggunakn agama utk meraih sokongan politik di klng org Islam..

Kes Altantuya tanpa BUKTI langsong sewenang2nye korg menuduh dan mmprcayai yg DSN dan DSR trbabit...tapi dlm kes ANUwar meliwat..BUKAN SEKADAR HADIS/AYAT AL QURAN, BUKTI JUGA ADA..1) SPERMA ANUwar IBRAHIM SBG LELAKI Y BGMANA BOLE ADA DLM DUBUR SAIFUL?

Yg ke2 ..Saiful dgn braninya sgp brsumpah laknat sbg saksi/org kene liwat....sumpah ini dgn nama Allah , melaknati dirinya seandainya dia brbohong...tapi smp LA NIH ,ALHAMDULILLAH SAIFUL MASIH SIHAT WALAFIAT...INSYAALLAH..

Tapi ANUwar...bkn setakat takot nak buat DNA test, bersumpah laknat dan bersumpah semasa mmberi keterangan di Mahkamah PON TAKOT...jadi sapa sebenarnya yg PENAKOT DAN XDE TELOR???????

Jgn smp Allah melaknati negara kite yg trcinta ini krn sekor MANGKOK JAMBAN itu.....

Anonymous said...

ePeliwat beri cerama agama;;;;

Anonymous said...

hihihihiiii ..... I LIKE!!

kenyataan tuan rumah ..... aminnnn

Anonymous said...

sebenarnya dah lama ALLAH tunjukkan peribadi sebanar anwar. ALLAH dah tunjukkan di mukanya.

kak bedah said...

Pas dah terpesong jauh lah... Ni semua salah nik aziz sbb suka keluar kan fatua sendiri

kak bedah said...

Ptt nye nik aziz tak blh lah sokonng anwar tu.. Pttnye nik ajis pgl aq utk jentik telur anwar tu

kelly eng said...

Aku tak paham lah dah terang2 dah yg anwar tu suka jubor napa lah org masih nk sokong dia... Dah dpt bukti yg kukuh pun mah org buat2 tak rmtau je... Tp bab datuk sri najib n isteri dia drg tak buat salah pun org buat fitnak jugak... Aku pelik lah dgn pas ni kata parti agama islam tp ajaran apa drg pakai pun aku tak tau lah

kelly eng said...

Lg satu drg suka sgt buat fitnah bkn ke fitnah itu dosanye lebih besar dr membunuh apa pas tak belajar ke tu semua

Anonymous said...

parti PAS mempergunakan agama untuk memperkuatkan parti politiknya sementara UMNO pula mempergunakan parti politik untuk memperkuatkan agama islam jadi anda fikirlah sendiri parti mana yg betul membantu menguatkan ISLAM dimalaysia ni...takkan kau org tak ada akal...

BOB MALAYA said...

Pelik begitu banyak cerita buruk mengenai anuwar tapi balaci pembangkang tunduk dan terpedaya dengan manusia bertopengkan syaitan seperti dajjal.kenapa bodoh sangat wahai balaci pakatan mudah termakan hasutan si aljuburi??lu pikirlah sendiri bro..Apa nak jadi pada nik ajis kata pemimpin islam tp mendiamkan diri dan menhalalkan apa yang anuwar lakukan..nik ajis dah nyanyuk dan songang sangat ke?? islam jenis apa nik ajis pakai nie??teruk-teruk..

Anonymous said...

well said saudara anon 11:01am

hambik engkau anon munafik 10:35am. kena tang korang..bukan main nak tunjuk baik..bila fitnah orang lain, tak ingat dunia. sampai fitnah roti canai pun haramkah pakat tolong sebar. phuiih!!! kitorang tak tuduh suka2 je la wei..kitorang dah tengok ada bukti video, ada saksi, tengok sendiri tingkah laku si tertuduh..

bukan mcm korang...gambar photoshop pun korang percaya bulat2..apa barang tunjuk baik kat sini? kalau dah munafik, tetap munafik jugak! you better go to jamban makan aiskrim la anon 10:35am!!!

Anonymous said...

inilah dia satu2nya 'ustaz' yang secara terang2an pernah diseru bertaubat oleh seorang kafir..

Anonymous said...

Video ade,lebih 40 org dah tengok,,yg mengaku seua bekas pekerja,kawan baik, pa lagi diragukn ,duakali pulak tu.lebih baik jauhkn diri dari terpalik dosa.

Anonymous said...

dulu Tuan Guru Nik Aziz memang dihormati orng melayu tanpa kira pegangan parti... Tapi bila TG melutut bawah si laknat ni harga diri TG bertabur.. Ditutup mata dan hati golongan mereka kepada kebenaran..

Anonymous said...

8MELAYU2 SEMUA..SAYA TERKILAN SGT DENGAN PERANGAI PUAK PUAK PAS NI..SUSAH NAK AJAR..TEGOR SIKIT,DAH MELENTING...OTAK DAH PENUH DENGAN TAIK..

Gewe Kelate said...

Amin..semoga diperkenankan oleh Nya...

Gewe Kelate said...

NEgara dn rakyat akan musnah jika mempuanyai pemimpin seperti Anwar...
Jauhkanlah ya Allah...

Gewe Kelate said...

Anwar tidak pernah berani bersumpah???mengapa dn kenapa???

Gewe Kelate said...

Pas makin tunduk kepada Anwar...itu hakikatnya...

Gewe Kelate said...

bagaimana seorang yang dikatakan sebagai ulamak itu membela dan melindungi seorang yang secara terang terangan meliwat dan terpesong akidahnya...???

Anonymous said...

Mereka lebih cenderung untuk menggunakan agama Islam untuk kepentingan politik daripada menggunakan politik untuk kepentingan agama Islam...Islam terlalu murah bagi golongan ini.

anti bohmau said...

Tuan RBF,

dah banyak ALLAH SWT tunjukkan selepas berribu2kali doa & solat hajat terutamanya yg pas buat dari dulu hingga kini utk membela seorang manusia munafik bernama anwar ibrahim. berkali2 keluar benda2 yg TAK SEPATUTNYA anwar sebagai pemimpin utama buat tp dia dah pun buat! namun penyokong2nya serta ahli2 pas rela menerima kelainan tersebut demi survival politik semata2. jika ikut hukum 'akal sekalipun, kita wajib bertanya 'mengapa anwar ni pelik?'
yg bertambah peliknya, penyokong2nya di negara ini tetap membutakan mata mrk krn sanggup percaya sungguh penipuan anwar !
sedangkan ramai kawan2 anwar di luar negara meraikan 'kelainan' anwar utk meletakkan proksi mrk di negara kita. itu saja. bukannya krn Islam @ nak selamatkan negara ini dari pemerintahan sedia ada tp semata2 krn benci & dendam kesumat! Na'uzubillah...

Anonymous said...

Amin..

Siarkan semula video anwar kata Haji hadi di ikat, ditolak kedalam trak polis dan di aibkan masa perhimpunan bersih, tetapi pada masa yang sama haji hadi kata dia dilayan dengan baik dan dia berterima kasih..

rasanya video tu dah cukup untuk memberitahu kita siapa bakal PM Phakatan yg kata miskin masa di Melaka, naik Wira aje tapi kemudiannya naik jet yang sewanya 96 ribu ringgit utk dua hari..hehehe.

tokgaru said...

Orang PKR dan orang Pas mana ada percaya Anwar liwat Saiful. Kata mereka cerita liwat ini cuma rekaan Umno saja. Pada mereka kalau Saiful bersumpah di dalam Masjidil Haram atau bersumpah dalam Kaabah sekali pun ... mereka tetap kata liwat ini kerja jahat Umno.

Tapi aku rasa kalau Anwar bersumpah quran walau dalam nite club sekali pun kata Saiful meliwat dia ... gerenti orang Pas dan PKR percaya 100%.

Jadi tak hairan lah kita jika masih ada orang2 berkopiah putih yang sampai melopong mendengar tazkirah Pak Sheikh Anwar Al Juburi.



Zakir said...

Sesungguhnya kita sudah boleh nampak betapa sebilangan besar penganut agama PAS ini telah dibutakan mata, dipekakkan telinga dan dihijabkan akal mereka oleh Allah swt dari kebenaran. Sejak penulis berada di zaman belajar di menara gading hinggalah skrg, sikap mereka yg mendokong ideogi PAS tidak pernah berubah. Mahasiswa2 PAS pada zaman penulis telah menjadi pemimpin parti itu pada hari ini. Maka apa yg berlaku pada PAS hari ini adalah kesinambungan pemikiran jumud mereka yang tidak sekali2 mengaku kesilapan sendiri sebaliknya membuat pelbagai alasan untuk menghalalkan cara. Sesungguhnya PAS tahu abang non a.k.a anuwar ibrahim terlibat dgn pelbagai skandal rendah akhlak dan tahu pendirian DAP, tetapi matlamat PAS hanya satu iaitu utk menjatuhkan pemerintahan BN dan menang pilihanraya AT ALL COST. Justeru mereka sanggup membutakan mata dan memekakkan telinga dgn sekutu pakatan demi meraih undi. PAS adalah parti syaitan yg bertopengkan agama dan pengikutnya juga munafik kerana mengamalkan matlamat menghalalkan cara. Kita tumbangkan pakatam haram dalam pru nanti. Allahu akbar!

tokgaru said...

Saudara Zakir .. salam perkenalan.

Saya pelik dengan para pemimpin Pas khasnya yang bergelar ulamak. Bukan saya sorang saja yang jadi pelik malah ayam dan itik dalam reban pun riuh kerana pelik.

Yang peliknya. Mereka ulamak Pas (bukan semua) bagi tahu ahli Pas, "jangan undi Umno kerana Umno tolak Hudud". Maka ahli2 Pas yang jumud aqal ni pun percaya, "haa memang betul Umno tolak Hudud, kalau Umno tak tolak Hudud kenapa sebagai pemerintah Umno tak laksana Hudud".

Memang sah la depa ni jenis Bingong bin Bangang. Spesis ni la yang akan bagi undi dekat DAP. Pada hal DAP tu sampai sanggup mati (over my dead body) jika Hudud di laksanakan.

Saya cuba tanya lembu diantara Umno dengan DAP siapa yang secara terang dan nyata menentang Hudud. Lembu tu pun berlalu pergi sambil menggeleng kepala .. agaknya ia pun rasa pelik yang teramat dengan penilaian puak2 Pas ni.