Sunday, March 10, 2013

Anak Jamalul Kiram Mampu Sewa Pesawat Peribadi

Presiden Filipina sendiri telah berkata dia hairan bagaimana Jamalul Kiram tiba-tiba boleh ada wang yang banyak untuk menghantar bala tenteranya menceroboh Sabah sedangkan sebelum ini dia nak buat rawatan dialisis pun tak mampu hingga terpaksa ditanggung oleh sebuah badan amal di negara itu. 

Gambar diatas sebagai bukti yang menunjukkan Jamalul Kiram dan keluarganya tiba-tiba mempunyai wang yang banyak sehingga anak perempuannya mampu berulang alik dari Manila ke selatan Filipina menggunakan pesawat peribadi yang disewa khas.

18 comments:

Anonymous said...

tayeee wooo...

sbb tu anwar nyanyi berturut2....

Anonymous said...

Makin jelas skrg...sapa2 yg bersedia bersekongkol dgn ANUwar akan tetiba bergelumang dgn wang hengget...

Itula Dajjal...menjanjikan kemewahan donia....

lompardz said...

Kalau pasal jet peribadi ni, CIA banyak pakai dalam operation covert mereka. Nampaknya CIA sudah berada dibarisan hadapan.

Anonymous said...

dari miskin melarat nak rawatan buah pinggang pon kjaan filipina bayar tapi skrg dah naik jet peribadi patut la kerek semacam anak betina kiram ni...

org miskin tetiba kayaaa....mcm berok dpt cincin nihh....

mana tak beria2 ikut ckp anwar....

Anonymous said...

kemunculan challabi di filipina ... mangsa ... malaysia .. awaslah rakyat malaysia ... barat dah mula mainkan jarum ....... pengkhianat dah ada .. tunggu masa sahaja kita digempur ...

Anonymous said...

Gambar mcmtu shj boleh jadi modal/bukti. Mungkin kerajaan Filipina ambil dia untuk beri stament di Manila berkaitan kes di lahat datu. Kalau bukti mcm ni aku pun boleh jd Blogger. Tp tak mahu takut kena saman. Aku blogger yang mahu saham dunia dan akhirat.

pemerhati said...

Anon 10.30 pm, apesal melompat? rbf x sebut sapa2 pun kan..yg dia highlight kan mcmana org yg miskin merempat tiba2 blh sewa private jet. wah2 klau senang2 macam tu esok2 mesti aku dah blh ada private shuttle pegi bulan

Anonymous said...

Ade org, kau tunjukkn bukti cmne pn, tetap dibela yg batil. Tp kalau kerajaan buat ape pn, baik cmne pn...tetap ade je mende x kena, ade je mende salah. Smpikn ada yg sanggup kata kejadian kt lahad datu tu, dibuat lakonan kt sebuah pulau. X ke gile namanye tu. Smpi ke tahap tu nk menafikan. Cukup2...Sudah2 lah.... Mcm cite pendekar bujang lapuk tu Pendekar Mustar ckp....ini betul2....bkn lakonan....budak2 bujang lapok tu masih ckp....cobaaan...cobaaan....haa...mcm ni lah yg berlaku skrg.....tetap nk dinafikan.

Anonymous said...

Aku pn dulu sokong PR, tp aku bkn ahli PKR atau PAS, pengundi bebas. Aku lihat hujah dan isu semasa. PRU12 aku undi PR. Tapi utk kali ni, aku lihat BN lebih baik dr PR. Xde sebab utk aku nafikan. Dlm PR makin bercelaru. PAS yg diharap dpt menonjolkn islam dlm PR....tiada berhasil apa2. Sekadar jd pak turut dlm pelbagai isu. Suara PAS x laku dlm PR. So....utk ape lagi aku sokong PR......

Anonymous said...

Anon 11.15pm, March 10,2013:

Aku sama cam ko dulu,aku bermati2an gaduh dgn mak bapak aku yg mmg penyokong UMNO/BN sebab aku giler2 menyokong PR yg konon mau buat transformasi kearah lebih baik gitu gini, tapi habuk pun tarak dan spt yg anda katakan semakin celaru dgn falsafah mereka ttg apa yg aku nampak lebih kepada melingkupkan Malaysia dari membawa kebaikan.... so many things.....kalau nak cakap mmg xhabis akan kemudaratan dari tindak tanduk yg terhasil dari PKR nih, as such, so long PKR....no tq!

Harimau Kumbang said...

Dah terang lagi bersuluh..
Yahudi CIA dah tak mampu nak bersabar...

usin said...

kalau anak jamalul kiram boleh naik jet sewa khas, bapak saiful bukhari dapat apa ek?

Anonymous said...

Beli jet la ! Sewa buat apa !

Anonymous said...

Mane satu yang betul ni?? Sewa ke beli?? Kalau al-Juburi aku tau la perangai dia, nak naik free je... malah nak naik atas badan Chinadoll pun suruh orang lain yang tanggung/ bayar...

Al Juburi Kiram said...

Apalah korang ni suka sangat kutuk pemimpin anugerah tuhan nih. Korang tak seronok ker klau dia janji nak mansuhkan PTPTN, turunkan harga minyak,mansuhkan tol,mansuh akta rahsia rasmi, mansuh ISA, mansuh anti LGBT, kerajaan bersih rasuah, kebebasan akhbar, galak rusuhan jalanan, nama Allah boleh diguna didlm Injil versi melayu dan macam-macam lagi janji yg pasti menguntungkan rakyat. BN apa buat? Inilah pemimpin yg bercirikan Islam yg telah dijanjikan. Kesian dia asyik kena fitnah jer. Bila dia difitnah..dia berani saman, tapi bila orang BN kena fitnah...ada tak diaorang berani saman? Tarak....

Anonymous said...

Kah..kah..kah
Kah..kah..kah
Bilalah Pilihanraya ni. Tak sabar aku nak mengundi. Dah lebih 5 tahun ni, tak pernah dlm sejarah Malaysia ku Tercinta terjadinya penangguhan begini.
Penantian suatu penyiksaan - Febian
Apa naji dah 5 tahun tak undi lagiii...Apa nak jadiii - SM SELAM

Anonymous said...

Apa nak jadiiiii

Anonymous said...

Sebagai seorg pemerhati politik, saya percaya Anwar seorang yg beriman. Sebagai bukti apabila tuduhan liwat keatas Anwar dan Saiful, yg benar2 tahu berlakunya perlakuan itu hanyalah mereka berdua. Justeru sebagai jalan tengah, proses sumpah muhabbalah adalah jalan terbaik dihadapan Hakim Yang Maha Adil, Allah S.W.T. Maka Saiful bersumpah untuk mempertahankan pengakuannya berlaku liwat. Manakala Anwar memilih untuk tidak bersumpah. Semua maklum jika berdusta dlm bersumpah, kelak siksa dan bala Allah akan menimpa si pendusta. Saya fikir Saiful dan Anwar memilih jalan yg benar. Saiful yakin liwat itu berlaku, maka dia memilih jalan bersumpah diatas pengakuannya, manakala Anwar memilih untuk tidak bersumpah tidak melakukannya kerana dia yakin perlakuan liwat itu berlaku. Kalau dia berdusta dia yakin azab Allah amat pedih. Itulah bukti Anwar seorg yg beriman.