Friday, March 15, 2013

Dari Kubu Pas Kelantan Bakal Bertukar Menjadi Kubur Pas

Apabila ingat Kelantan maka orang akan ingat Pas...

Apabila ingat Pas pula maka orang akan ingat Kelantan...

Kerana Kelantan digambarkan sebagai kubu kuat Pas. Tapi kini semenjak Husam & The Gang melancarkan R kubu Pas sejang menuju menjadi kubuR Pas...

Setiap kali Husam buka mulut melancarkan projek-projek mimpi dia maka setiap kali itulah tanah akan terkorek sedalam 1 kaki untuk menjadi kubuR Pas.

Saya nak kongsi dengan anda gambar di bawah yang dihantar oleh seorang pembaca kepada saya malam tadi yang menunjukkan jumlah orang yang menghadiri ceramah Pas malam tadi di Pulai Chondong , Machang.





16 comments:

Anonymous said...

yg hadir nmpak ramai yg dah berumur dari org muda,ni mgkn org berumur ni mmg penyokong tegar mereka jer..kemana anak muda yg sokong R?semua lari ke T( T utk TUKAR) sekarang ni

Anonymous said...

yang bebudak tu dah boleh mengundi ke? hehehe

corei3sleek said...

Alhamdulillah. Dah lama sangat n tiada perubahan langsung kelantan ni di bwah pimpinan PAS. So, elok sangat dipimpin oleh org lain. Kalau maju xde la org nak bising. Aku nak tegur pasal kelantan pun naik segan lak ngan bini aku sebab dia mmg org kelantan. Tapi lagu mana, dah mmg xde perubahan dari dulu lagi.

Anonymous said...

Yang dok dengar ceramah pun hok pekak2 belake

navy melayu said...

'R' a.k.a Royaktakreti

Anonymous said...

Banyak nya..

Anonymous said...

Dah lamaaaa dah beruk tua tu jadi MB

Anonymous said...

aku risau lah kalau PAS menang pilihan raya ni...nanti dia tuutp semua kedai Ekor..dgn kedai TOTO..mcm kat kelantan...susah aku...dah lah ni aje sumber aku cari makan.

Anonymous said...



korang nak aku undi parti yg jual kalimah Allah?




Anonymous said...

Nak jatuhkan puki R pkr jatuhkan pas...jual agama tp wemuanya ygbatas senang dannkaya..penyokong papa kedana..tak ada negara islam di dunia ini bersih dari rasuah..dan yang kita nampak aman..semua nya kacaua bilau..

Anonymous said...

aku risau lah kalau PAS menang pilihan raya ni...nanti dia tuutp semua kedai Ekor..dgn kedai TOTO..mcm kat kelantan...susah aku...dah lah ni aje sumber aku cari makan.
__________________________________
jgn risau bro...kt kedah n selangor pas xtutup pn kedai2...rilek bro...aku bdk selangor...makin meriah lg tau kedai2 nombor sejak pas perintah selangor...

Anonymous said...

LEBAI-LEBAI KULUP PAS TERMASUK NIK AJIS TENGAH KECUT TELUR SEKARANG NIH, NAK BUAT GUANO ORGHE KELATE DOH BUKO MATO DAN BUKO PINTU HATI, KITO TAK SIL DAH ORABNG BODOH DAN TOLOL JADI PEMIMPIN KITO DAH LAH TOLOL DANN BEBAL MENIPU DAN BANYAK PELAWOK DAN MENIPU RAKYAT,MENATE PUAK NIH DOK JUAL UGAMA NAK KENYANG PERUT BODOH DIA, JUAL UGAMA SEBAB NOK DUDUK KERUSI SEDAT, JUAL UGAMA NAK DUDUK RUMAH BESA, JUAL AGAMA NAK NAIK KERETA BESA,MENATE SUNGGUH PUOK NIH...CELAKA SUNGUH PUAK NIH...MU INGAT LA TOK GURU TAIK TAK LAMO LAGI MAMPUS LAH PUAK MU NIH...RAKYAT KELATE TAK SABA DAH NAK JATUH MU...KITO DOK TUNGGU NGUNDI LA TAK SOBA NAK PANGKAH BN DAN TAK SOBA MUSTOPA MUHAMAD JADI MENTERI BESAR BARU....NIK AZIZ TAK RETI GAPO...RETI KATO KORANG SAJA....NGUCAP LA TOK GURU......MU KALAH TAK LAMO LAGI,,,,,,,

Anonymous said...

Nik ajis jgn malukan kelantan...barua mu!!!

Anonymous said...

Yang gua risau, lepas PRU13, Pok Nik padam terus kerana terkejut beruk dan tak dapat menerima kenyataan kekalahan parti nya nanti.

atas pagar said...

Org tua beruk tu Klu padam lg bagus..idup lama2 pn nyusahkn rkyat je.. mkin lama idup mkin byk kmpul dosa pecah belahkn org islam je..baik mampus..!!

Anonymous said...

betul ker tu..mukin org tak pecaya.penyokongnye kata gambar di ambil sebelum ceramah.hihihhiih..

moto
penyokong PR= ini kalilah

penyokong Bn balas.

Lain kalilah