Thursday, March 21, 2013

Hari Khamis Dan Malam Jumaat Yang Panas Untuk Anwar


Kalau nak diikutkan jam 4 petang ini akan tamat tempoh 48 jam tempoh yang diberikan Papa Gomo kepada Anwar Ibrahim.

Apa yang akan jadi petang ini saya pun tidak pasti lagi kerana sejak petang semalam saya gagal berhubung dengan Papa Gomo.

Kalau kita sendiri pun memikirkan apa yang akan jadi selepas jam empat petang ini, bagaimana pula agaknya perasaan Anwar sekarang ?

Tengah-tengah Anwar dok menggelebah tunggu apa yang akan terjadi petang ini, tup...tup...tup...tanpa disangka tanpa diduga geng Datuk T pula yang muncul pada satu sidang media sekejap tadi ?

Anwar lagi menggelumpur beb....

Lihat sini

14 comments:

Anonymous said...

Mungkin tulah namanya ..ANUwar...

krn ANU lah dia berperang(war)

perang dgn nafsu yg mnyebabkan ANUnyer xbole tgk apa2 lubang...

perang dgn nafsu yg kemarok nak jadi piemmmmm

perang dgn nafsu yg dah terpengaroh dgn bisikan syaitan, sehingga sgp mngorbankn nyawa org len semata2 nak mncapai IMPIAN di hati..

per kata lu tukar lu punya nama jadi .... Mat Saman ke??? bole...

Anonymous said...

Bapak pengkianat dan liwat ni takut pe video tak video ada penyokong dia sendiri walaupun mereka tau hakikat siapa dia sebenar.
Untung2 dapat offer berjuta juta tak balik dan buat akuan bersumpah salahkan kerajaan
Good luck papagomo

malayoo mudah lupa said...

Anwar berahim ni aklo suka saman2 org watpe jadi PM baek jadi direktorat bandaraya hari2 boleh saman org...

Anonymous said...

RBF, elok elok aa bertanya khabar dgn papagomo ni. Kan takut kena kidnap la oleh juak juak haram.

Harap papagomo kita berada didalam keadaan bersedia dan tabah dalam menghadapi "peperangan" pencerobohan sex songsang dgn Pak Anuwar. Kita semua berdoa agar apa yg bakal papagomo kita bakal buat ni semestinys tulen dan 100% asli ahahahha.


Berani kerana benar, takut kerana salah, rakyat perlu pemimpin bersih dari sex songsang dan suka jual agama pada bangsa lain.

Anonymous said...

Satu negara dah tahu Gomo istihar perang terhadap Anwar. Kalau berlaku sesuatu yang boleh menjejaskan keselamatan dan ketenteraman Gomo atau ahli keluarga ... Anwar lah orang pertama yang disyaki.

Kita ucapkan Selamat Berjuang kepada Gomo. Perjuangan mu adalah untuk menyelamatkan negara, masa depan bangsa melayu dan maruah agama islam.

Tabahkan hati mu Gomo.

Anonymous said...

gua sepatutnya dah keluar hantar barang ni, gara2 video..gua tak keluar lagi..asik mengadap PC dari tadi..

wahahahaha..

Anonymous said...

Selalu guna kan perkataan "rakyat" utk cairkan hati org... So skng ni biar "rakyat" tgk aksi2 terlarang yg ditunjukkan dlm video tu...klu bleh tunjuk dlm tv la,biar org2 kt kpg bleh tgk skali..diorg xtau cite ni..dh alang2 diorg burukkan media tv sume,biar mereka tau pukulan tv tu cmner...sbb tu anwar asik saman tv3 sbb nk takutkan stesen tv yg ada kt malaysia ni...

Anonymous said...

Fitnah..fitnah...video besi...video besi...KK Jelly..Tivoli villa..Omega..Tanya sama Najib apa pasal goyang...bla...blaa...UMNO propaganda...R U a homosexual or bisexual..bla...bla...

dolmat.. said...

anwar bapak saitan segalanya...

Anonymous said...

Dolmat...tak baik tau cakap abang anuwar iberahi syaitan....i tak rela uu....dia bukan syaitan..dia IBLIS...bila nampak jambu cam i ni...lahi keiblisan dia menjadi2...sampai menggigil uu

Anonymous said...

Allah SWT telah, sedang akan terus menunjukan kepada satu persatu kebejatan Anwar Ibrahim. Raktay biasa semakin 'mengenali' siapa Anwar Ibrahim sebenarnya. Minggu lepas saya menghadiri jemputan kenduri kawin. Topik Pencerobohan Lahad Datu menjadi perbualan ramai jemputan. Ramai yang menunjukan rasa bosan dengan Anwar Ibrahim sehingga ada yang berkata 'Kalau aku jumpa Anwar Ibrahim akan aku ludah mukanya'. Kata2 itu bukan keluar dari mulut orang bandar tetapi dari mulut oarng desa. Bermakna setiap pelosok tanah air majoriti rakyat sudah muak, jelak, mual dan jijik kepada Anwar Ibrahim. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

hebat demo gomo...gomo sapa tubit kunyit..

Anonymous said...

Suku sakat umno ja yg meluat, penyokong pakatan tak meluat pun. Main politik biasa la. Bapa sepul tak caya, camna korang boleh caya. Nak main buntut ni payah ooo kalau tak tungging betul. Tapi kalau anuar dan sepul sama2 suka ,mungkin boleh dipercayai. guna akal yg lojik dan sihat.

Anonymous said...

Org beriman akal memilih pemimpin setara dgn imannya. Menyukai pemimpin yg fasiq bermakna kita pun fasiq. Membiarkan isteri tak menutup maka jd fasiq. Tak caye,...tanya haruSani.