Saturday, March 23, 2013

KANTOI ! Rupanya Rafizi Pengundi Hantu....

Semalam dia nak jadi hero kononnya Papa Gomo pengundi hantu....

Kah....kah....kah....kah.....akhirnya hari ini jambu Papa Homo kantoi....

Rupanya dia sendiri pun pengundi hantu.....


Selanjutnya klik di sini

21 comments:

MAMA HOMO said...

RBF KENA LAPORAN KEPADA SPR DENGAN KADAR SEGERA SUPAYA SPR DAPAT MENGHAPUSKAN NAMA PENGUNDI HANTU MACAM PAPAGOMO

Anonymous said...

Rafizi lembu HANTU yg gebu tapi jubor dah reject...keretapi pon bole wat U Turn dlm jubor dia....

Anonymous said...

Jenuh lah spr...rafizi..rafizi.. hang punyai pasai lah ni..

Anonymous said...

Mambang mabuk minum brandiiii..

Anonymous said...

Dia ni bukan pengundi HANTU tetapi HANTU...mak dia PONTIANAK.

Anonymous said...

rekod yang didaftarkan bawah RF142863 telah pun dibuang dari daftar pengundi...kalo papagomo didaftar kn 2 kali mcm mne plak tarikh lahir nye berbeza....makne nye ade 2 individu yg berbeza...mcm mne rafizi siasat xlengkap...harp rbf dapat siasat segera...

Anonymous said...

tarikh lahir berbeza la rafizi oi....mcm mne ko siasat....kn dh kantoi....ape pn tahniah spr cepat buang name pengundi pos tu...polis pn patut nye bg la data terkini...

Anonymous said...

kalau hantu umnu depa bising tetapi kalau hantu Pr buat senyap saja.

Anonymous said...

Hantu punya hantu (Rafizi)

Anonymous said...

lawaklah cite ni, dah tentu ic tak sama, kalo kes wan muhammad azri tu leh kira da logiklah coz no ic da dua (polis n awam) hahaha

Anonymous said...

kalaulah muhd azri itu nati undi Pr, senyaplah isu hantu, di'halalkan' pulak?

Anonymous said...

pemilihan CEC kecik aje. namun itu pun ada seramai 700 nama tercicir. apa maknanya? haramkan saja Dapig?

Anonymous said...

Hahahaa, nampak sangat pencacai ni bangang. Dah lah bodoh, sengal lagi. Mmg layakla jadi pencacai. Yg bangang je tinggal dalam bn. Yang bijak dah lari ke PR. Nama je hampir sama, bezanya sorang ada mohd, sorang xde. Ic lain, tarikh lahir lain.... Sah2 la 2 orang yang berlainan. Tu pun bodoh susah nak paham.

Anonymous said...

tarikh lahir wan azri pun berlainan la pencacai penyokong lgbt ooooi..apa punya bangang lagi munafik la macai2 pr tu..kah kah kah

Anonymous said...

SHAH ALAM - Individu yang dikaitkan dengan Papa Gomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris menafikan dirinya adalah blogger pro-Umno seperti yang didakwa oleh PKR, semalam.


Sebaliknya, Wan Muhammad Azri menegaskan beliau adalah Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd.


"Saya nak maklum bahawa nama saya adalah Wan Muhammad Azri Wan Deris, kad pengenalan 8301210350** dan merupakan Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd.

Mintak disaman, bila kena saman tak mengaku pulak. RM400 pun sapu. Macam bossje, semua sapu tapi tak berani nak debat!!!

Anonymous said...

Seronok juga melihat perilaku si Rafizi Lembu ni...macam tak sabar2 pulak nak tunggu pendedahan yg kononnya nak dibongkarnya.. asyik kantoi je..muka dia aku tengok pun dah macam pelawak. belum dia bercakap lagi aku dah gelak...hahahahaha!!

EnChe Guevara said...

puak ni nasihat pun da x jalan. org da nasihat, Kalau bodoh banyak sangat, simpan sikit la untuk kegunaan masa depan. jangan keluarkan semua. ini la padahnya bila keluar kan bodoh tu sekali harung. nama, nombor IC semua beza, aduyaiii.....
Yg papa gomol tu, kalau betul di Pihak benar, kenapa spr kelam kabut sampai tercirit nk buang nama gomol... Tup tup.. Da hilang, wow!
Tiba tiba, x mengaku pulak sbg papa gomol! Aduyaiii itu la hero puak2 otak cacat mcm admin ni....
Kahkahkah!

Anonymous said...

rafizi ni manusia paling bangang dlm sejarah peradaban manusia..

Anonymous said...

Ape yg kantoinya?ic lain,tmpt mengundi lain,tarik lahir lain,nama pun x sama...1 ada mohd,1 xda...means orgnya mmg tak sama pun atau dgn kata lain mmg org yg berbeza...mana dtgnya kata pengundi hantu...SPR tu rafizi punya ker,or dia keja SPR ker?bodoh punya pendedahan...lain kali cek btul2 sblm mmperbodohkan diri sndri.Klau btul skalipun rafizi tu pengundi hantu maknanya mmg SPR mmg kotor seperti yg didakwa oleh PR.Kotor krn xnk bersihkan daftar pemilih,kotor krn menipu,kotor krn diperalatkan oleh UMNO itu sndri.So salah sape skrg?RAFIZI KER OR ANWAR IBRAHIM?jwpnya dua2 pun bkn...lu pikir la sndri

Anonymous said...

wan azri tu pun lain nama..lain tarikh lahir..boleh plak korang percaya? tak ke bangang namanye tu? maksud kantoi d sini ialah pendedahan si rafizi tu auta je. dgr2 pendedahan psl wan azri tu pun photoshop..btl ke?

Anonymous said...

puak2 pkr xkan percayaa.....ckp la mcamanapun....bengong..PAkatan