Monday, March 18, 2013

Liwat 3.0: Berhati-Hati Dengan Permainan Musuh


Sejak Sabtu lepas sehinggalah ke saat ini kami (blogger-blogger pro BN) masih tidak menemui jawapan siapa di sebalik blog rajagoyang 360

Sejak ianya wujud Sabtu lepas boleh dikatakan kami semua menggembeleng tenaga bagi mencari orang yang mengendali blog tersebut. Namun kami masih buntu sehingga kini. 

Tujuan kami mencarinya tidak lain tidak bukan untuk memastikan siapa punya kerja kerana kita tidak mahu terperangkap dengan permainan musuh. 


Kebimbangan kami ada asasnya. Ini terbukti melalui berita yang disiarkan harakah daily pada Sabtu pagi. Disaat Anwar Ibrahim belum membuka mulut dan media-media pro pembangkang yang lain belum menyiarkan berita berkenaan, tiba-tiba harakah daily selaku suara rasmi Pas menjadi media yang pertama menyiarkan berita berkenaan. Bagaimanapun selepas beberapa jam mereka telah menarik balik berita berkenaan.

Nampak seolah-olah ada permainan di sebelah kem mereka....

Kepada rakan-rakan seperjuangan di alam cyber, ini pandangan saya, kita kena berhati-hati dalam hal ini kerana kita tidak mahu terperangkap dengan permainan musuh. Kes kali ini berbeza dengan kes china doll. Kes china doll orang yang mendedahkannya berani tampil bertanggungjawab. Kes kali ini jenis baling batu sembunyi tangan. Ini sangat merbahaya untuk kita. 

Anwar Ibrahim dalam keadaan terdesak sekarang dan dia perlu berusaha apa sahaja serta melakukan apa sahaja untuk memastikan matlamat dia tercapai dalam PRU 13. 

Apa ? 

Kenapa ? 

Mengapa ? 

Sila baca ulasan selanjutnya di sini

8 comments:

blogenstarz said...

1 - Motifnya Saman.... Artikel yang sama. Tapi Anwar menyaman Utusan dan tidak Harakah ...
2 - Meraih undi Simpati spt 2008

Jokiden NS said...

Ada yang kata orang Pas yang membuat blog tu.

Kes makan aiscream dulu dapat tahu tak siapa yang membuat blog tu..

Anonymous said...

mungkin nnt pihak ANUwar akan 'mengadakan' sekor makhlok yg menyerupainya...zaman sains dan teknologi neh semua kemungkinan bole berlaku...

Kes perot boroi pon cepat2 dia bole g obersi bole adjust nyer asalkan ada $$$$$$$....

ANUwar dajjal yg dtg dgn tawaran kemewahan,,,pasti ada yg sgp mnjilat pembohongan anuwar asalkn hidup di selimuti dgn kemewahan...

Avsky Dalarna said...

macam2 video akan kluar lepas ni

Anonymous said...

Kemungkinan besar.

1 - USA yg dah bengang dengan nuar

2 - Singapork sebab depa kan ada video tu

3 - DAP sebab PKR serang DAP kat johor

4 - PAS kot...

keh keh keh

Anonymous said...

Phakatan keluarkan video/gambar tu sebab mereka nak tutup isu Khalimah Allah. kalimah Allah mereka tak boleh tutup.

Anonymous said...

harap blogger yg pro bn berhati2 dengan sesuatu isu terutama seks. jangan terlalu ghairah kerana banyak isu lain yg boleh diketengahkan dan lebih baik. isu video dan gambar baru ini mungkin boleh menjejaskan prestasi yang agak baik sekarang. biar ajer yg lama jadi bukti. yg baru lepas pru13. kasi hantam habis-habisan jangan kasi bangun terus. itu pun jika bn menang. tak perlu disimpan, kerana akan jadi simpati pada masa akan datang.

Anonymous said...

aku yakin ini semua kerja orang2 dlm PR itu sendiri. bukan senang beb nak pasang kamera dan perangkap mamat tu jika bukan orang2 yang dipercayai..

mungkinkh ini salah satu video yang dikatakan oleh en. nala? kan en. nala tu bekas rakan karib dia..entah la..tapi aku mmg yakin ini semua kerja2 orang PR sendiri. nak dapat undi simpati sambil kutuk umno. buktinya nik aziz dah tuduh tanpa bukti pun..