Tuesday, March 19, 2013

Mereka Gaduh Lagi....

Dua hari lepas saya dah tulis satu artikel pasal pergaduhan mereka....

Lihat sini

Semalam mereka gaduh lagi beb.....


Kerusi PAS di Bagan Serai PKR ambil....

Kerusi PKR di Gelang Patah mereka bagi DAP...

Campur tolak kali bahagi sama dengan DAP GANTI PAS.....

Wa....kah....kah....kah....kah....kah.....kah....kah....kah....kah.....kah....kah....

10 comments:

Anonymous said...

Ala..nnt semua PAS bole kawtim bila Kapal, LGE , ANUwar bagi KEK pada N ajis....

N ajis akan kuarkan statement..ini tahaluf siyasi...pkr mene, DAP mene bermakno kejayoan PAS jugok..sambil mentahkedarah KEK....

Dan penganot2 BAGHAL PAS pon akan bertakebeer....

muahahahahahhahahahahahahhahah

Anonymous said...

Mana lah tak ganti, kena ugut, kalau tak bagi, video ehem2 keluar..... yg gambar tu ugutan kepada si dia.

Pas tak boleh kata apa2 dah.

Anonymous said...

Padan muka korang la... itu baru berketuakan anwar sebagai punaisihat fuckatan. Belum lagi jadi PM, kalau dah jadi PM nanti, kuasa semua pada dia... penganut PAS boleh jadi balaci penurut perintah tak boleh membantah...

Anonymous said...

Nasib PAS pegang tin milo je la sampai bila2...harapkan simpati...

Anonymous said...

itu pun pas boleh dakwa "pas ganti umno".. hua hua hua...

Anonymous said...

PAS tetap jadi keldai dari DULU, KINI DAN SELAMANYA.

anakbochek.

Anonymous said...

Kesiannnnnn...... mcm mana la nakhoda kapal PAS ni meneraju parti ni...makin lama, makin songsang n tenggelam...ikut lagi rentak tari Nuar yang berdendam dengan kerajaan... itulah padahnya... ape boeh buat.. PAS mmg parti balaci dari dulu lagi..bila Nuar anjur demo pun juak2 partai PAS ni la yang paling kedepan, berguling2, bertempur dgn polis, geng2 Nuar lari ikut pintu belakang selamatkan diri... Nasib badan la ko PAS, jadi balaci Nuar..

Anonymous said...

Memang lah Pas kata dia akan bertanding lebih banyak kerusi daripada yang DAP bertanding. Konon nya untuk menyekat peluang DAP daripada menjadi parti dominan dalam PR. Pi bohong dengan orang kampong yang pakai ketayap (kopia putih) yang tak reti metamatik sure mereka boleh terima la.

Pas letak calon paling ramai, tapi yang menang sikit saja. DAP letak calon tak seramai Pas, tapi yang kalah sikit sangat.

Nak bagi pak2 lebai kampong yang bodoh metamatik faham. Macam ni. Katakan Pas bertanding 90 kerusi parlimen, menang hanya 30 kerusi saja. DAP pula bertanding 60 kerusi parlimen, menang 50 kerusi. Sapa yang dominan ?

Memang lah Pas dominan, tapi dominan dalam meletakkan calon saja lah. Sedangkan DAP dominan dari segi bilangan kerusi yang mereka menang. Ada faham kah lebai2 kampong sekelian yang beria2 sangat nak lihat Hadi Awang jadi PM ganti Najib ?

Hj Ariffin

Anonymous said...

Tuhan Kah Nik Aziz ?
Tuhan Kah Hadi Awang ?
Agama Apa Sebenarnya Nik Aziz ?
Agama Apa Sebenarnya Hadi Awang ?

Silapnya orang melayu adalah kerana mereka sangat mempercayai orang2 yang bergelar ustaz atau tokguru. Mereka hormat giller. Sebab tu mudah kena tipu dengan orang2 yang berpura2 alim dan warak .. pakai kopiah putih 24 jam, pakai serban dan jubah 24 jam, membilang biji tasbih 24 jam.

Nik Aziz kalau bukan kerana umpan syurga tak kan ada rakyat kelantan yang sanggup duduk bawah MB yang tak bawa apa2 kemajuan pun kepada negeri kelantan. Rakyat kelantan terlalu dahagakan syurga, hidup susah tak apa, janji masuk syurga.

Hadi Awang kalau bukan kerana ugut kafir kepada siapa2 yang menyokong Umno tak lah Ibrahim Libya sampai sanggup " bunuh diri " bersama2 dengan pengikutnya dalam peristiwa Memali. Orang melayu terlalu takut menjadi Kafir. Orang melayu rela mati daripada menjadi Kafir.

Dari sini nampak sangat betapa bodohnya orang melayu, betapa ceteknya ilmu agama mereka, betapa jahilnya mereka tentang authority yang ada pada tuhan mereka.

Tidak kah orang melayu tahu bahawa Syurga itu authority tuhan Allah untuk semua penganut islam tak kira apa bangsa pun atau apa parti pun.

Tidak kah orang melayu tahu bahawa Kafir juga authority tuhan Allah keatas semua penganut islam tak kira apa bangsa pun atau parti pun.

Bila ada orang melayu meyakini Syurga ikut tafsiran Nik Aziz dan Kafir ikut hukum Hadi Awang, saya jadi pelik dan tertanya2, adakah islam orang melayu tak sama dengan islam Nabi Muhamad, adakah tuhan orang melayu tak sama dengan tuhan Nabi Muhamad.

Saya berani kata bila Nik Aziz berani janji Syurga maka taraf dia dah sama dengan tuhan. Begitu juga bila Hadi Awang sampai berani menghukum Kafir orang maka taraf dia juga dah sama dengan tuhan.

Pertanyaan saya kepada orang Pas. Adakah Nik Aziz itu tuhan kalian yang menjaga Hal Ehwal Syurga. Adakah Hadi Awang pula tuhan kalian yang menjaga Status Keislaman seseorang.

Kalau Nik Aziz dan Hadi Awang bukan tuhan kalian maka persetankan saja janji Syurga dan hukum Kafir oleh mereka.

Kalau kerana tidak sokong Pas maka kita tak dapat masuk Syurga, kalau kerana tak sokong Pas maka kita jadi Kafir. Bagaimana dengan nasib Nabi Muhamad saw ? Masuk Syurga kah baginda ? Jadi Kafir kah baginda ?

Jangan lah terlalu mendewa2kan Nik Aziz dan Hadi Awang sehingga mereka sama taraf dengan tuhan.

Minta maaf, saya melihat Nik Aziz dan Hadi Awang ini tak ubah macam Setan Berserban dan Berjubah yang mahu menghancurkan islam kerana mereka tak ada sikit pun niat untuk bertolak ansur dengan Umno demi perpaduan melayu, sedangkan dengan DAP mereka boleh bertolak ansur terlalu banyak. Diantaranya Hudud sanggup ditangguhkan, Negara Islam sanggup digugurkan dan yang paling hebat sekali adalah tuhan mereka (Nik Aziz dan Hadi Awang) sama dengan tuhan Lim Guan Eng.

Dari situ saya ingin bertanya. Nik Aziz dan Hadi Awang ini agamanya Islam atau Kristian ? Tak salah saya nak bertanya kan. Tak salah saya meragui keislaman mereka kan.

Hj Ariffin

Anonymous said...

antara tiga2 tu, mmg PAS la yg paling bangang!!! mintak kerusi bagi. mintak kalimah Allah bagi..mintak cancel hudud bagi. puak2 PAS ni, silap2 haribulan mintak bini pun bagi!!