Friday, March 22, 2013

Papa Gomo Kini Setaraf Calon PM


Tanya sama Anwar
Apa sebab runsing
Nanti jawab Anwar
Gomo bikin pening


"Bila I tolak daripada Segambut datang menggigil tau"...kah....kah....kah.....kah....itulah antara ayat-ayat awal dalam video yang disiarkan Papa Gomo semalam yang menunjukkan babak-babak permulaan seorang lelaki sedang mengayat seorang lelaki. Uwekkkkkkk......geli beb......geliiiiiiiiiii............

Apabila tersiarnya video tersebut semalam pendekar-pendekar tempang mereka sudah siap sedia dengan alasan mereka bagaimana nak pusing cerita video berkenaan supaya orang tak percaya. Macam-macamlah alasan yang mereka bagi. Tapi sayangnya alasan-alasan mereka itu hanya dipercayai oleh puak-puak mereka sahaja. 

Selepas itu mereka cuba nak jatuhkan kredibiliti Gomo, kononnya Gomo bekas banduan, dipenjara kerana kesalahan rasuah.

Kah....kah....kah.....kah....kah.....

Kalau benarlah sekali pun Gomo orang yang mereka dakwa dipenjara kerana kesalahan rasuah, apa masalahnya. 

Anwar Ibrahim pun bekas banduan. Dipenjara dengan kesalahan yang lagi hina iaitu rasuah salah guna kuasa semasa memegang jawatan nombor dua dalam negara dan juga kesalahan meliwat

Jadi kalau benarlah Gomo bekas banduan, eloklah tu....sekarang biar bekas banduan berentap dengan bekas banduan. 

Seorang bekas banduan yang mempunyai cita-cita tinggi untuk menjadi PM. Manakala Gomo pula tidak mempunyai apa-apa cita-cita politik hatta untuk menjadi wakil rakyat sekali pun.

Apa sahaja yang mereka nak buat mereka boleh buat. Yang penting Gomo kini seorang yang hebat. Siapa yang menghebatkan dia ? Tidak lain tidak bukan adalah Anwar Ibrahim. Kalau Gomo tak hebat dia tak akan saman. 

Lawan Anwar sekarang bukan lagi Datuk Najib. Lawan Anwar adalah Papa Gomo. Jadi selepas ini tidak perlu lagi nak cabar Datuk Najib berdebat. Padan kau berdebat dengan Gomo ja....

Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu. Daripada seorang blogger jalanan yang belajar berblog dengan menggunakan buku kini martabat Gomo naik taraf sehingga sama dengan calon PM sebuah negara. Kelas beb....

Mana tak kelasnya beb, kalau dulu Anwar sering diburu media asing untuk mereka mendapatkan bahan berita. Kini siapa sangka seorang blogger jalanan seperti Gomo dihubungi media asing untuk mereka mendapatkan bahan berita. Kelas beb....

Martabat Anwar kini telah jatuh hina sehinanya. Daripada orang besar yang berada di atas kini jatuh hina dan berentap dengan seorang blogger jalanan. Malu beb......maluuuuuu......

20 comments:

abe ja said...

dulu puak2 pakatan haram bukan main mengutuk lagi rais yatim sebab saman blogger yg fitnah dia.kononnya membuli org yg lemah.menggunakan wang bagi menutup mulut.anehnya bila anwar buat exactly the same thing semua terkunci mulut.

Anonymous said...

Tak terkata....macam nak menangis...bersemangak macam pejuang di Lahat Datu.....

Anonymous said...

rupa2nya mat kunyit ada offer biasiswa RM 300 pada budak jambu

Anonymous said...

Bro RBF....

Kire post kali neh utk memuji GOMO lah ye...xpe...krn kali neh GOMO mmg betol2 HOT ...aq pon nak tumpang 'mngangkat' GOMO....

Kire dlm carian nama GOMO mmg tip top la skrg...Sian 'budak cerdik' pojaan N Ajis dah jatoh taraf tahap blogger jer..bkn lg esklusif sbg 'bekas piieeem'

Cume 1 pesanan..GOMO jgn teruja sgt..nnt besar lubang jubor muat pulak ANUwar sumbat dgn RM.....

YB Raz said...

mampus lu nuar..suka sangat main bontot..sekarang bontot ko pulak panas

Anonymous said...

Maqam papaGOMO sebagaibekas banduan
TIDAK sehebat maqam papaHOMO AlJuburi!

Kalu tak maqam besa2 nilah lebih baik papaGOMO lupakan papaHOMO
AlDuburi.

Melainkan, papaGOMO ade bidio panas
papaHOMO AlLiwati!!!

Anonymous said...

Tu la...sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh tetanah juga...orang yang selalu anggap diri orang lain sahaja yang salah sebenar dirinya yang bermasalah...jerat tidak lupa pelanduk tapi pelanduk selalu lupa pada jeratnya...renung-renungkan.....aku caya cara GOMO buat jerat...hebat mu GOMO....

ANAL said...

U olss semua tak baik tau...jangan la marah anuwar teruk sangat...nanti dia runsing,kena darah tinggi cancel pulak appointment dgn i...imdah siap shave semua bulu utk dia...benci la u olss

Anonymous said...

i am speechless gomo!!!

Anonymous said...

wakakaka homo lg bahya beb. kena hiv sia2 jerk

Anonymous said...

caya la gomo..jangan kau u turn sudah laa..tak sanggup aku tengok nuar menenggek belakang kau..hahaa

Anonymous said...

Demi kebenaran aku sokong papagomo.semoga allah beri kekuatan pd papagomo.takbir!

Anonymous said...

saya harap skil cara2 nuar goda jantan harus dikaji dan dibukukan utk rujukan penyokong2 tegar bang nuar yg tidak jemu2 membelah dan memuja bang nuar..

Charts Donlie said...

http://cartakebenaran.blogspot.com/2013/03/malaysia-bankrap.html

Anonymous said...

Gomo sama taraf je dgn taik

Anal said...

Anon 1.04....kalau gomo sama taraf ngan taik...anuwar iberahi taraf ape?iblis?

Anonymous said...

Biar mampos Anwar Ibrahim. Manusia HARAMJADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

U ALL JANGAN PANGGIL I PAPAHOMO..
MENGGIGIL BADAN I TAU..
PAPAGOMO, U JANGAN MAIN2 DENGAN I..
NANTI U PUN I SONTOT..
BARU U TAU..

KAUNG KUANG KUANG

Anonymous said...

i you i you dengan budak mahasiswa. loya nak termuntah bila dengar..

nak tanya kat bebudak mahasiswa yg pernah jumpa dia nih. ada ke korang ber i you i you dgn dia jugak? ke korang panggil dia dgn gelaran datuk seri? dia jawab camne? tolong lah beri pencerahan..

tokgaru said...

Betul tu RBF. Anwar sendiri yang menjatuhkan maruahnya. Siapa si Gomo tu nak berlawan dengan Anwar. Siapa si Gomo tu nak di tuntut RM10 juta.

Anwar orang hebat, bakal PM lagi. Sedangkan Gomo hanya lah blogger jalanan yang cuba menegakkan kebenaran.

Macam gajah dengan kancil. Kalau gajah menang pun orang tak kata gajah hebat, gajah kuat, gajah berani. Orang akan kata, eleh dengan kancil boleh lah ko menang, cuba gajah sama gajah tengok .... Tapi kalau kancil yang menang, haaa satu dunia akan julang kancil sebagai hero, sebagai wira.

Hebat kah Anwar nak berperang dengan Gomo ??????? Anwar gajah, Gomo hanya kancil.